Dans eden motosiklet kullanıcıları

Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Bizde oyunlar omuz omuza oynanır birlik ve beraberliği temsil eder biz bilmeyiz ortaya çıkıp dansöz gibi kıvırmasını
her ne kadar dans eden göbek atan hatunları izlemek hoşuma gitse de gavur kültürünün bu coğrafya ya sokulmasına da karşıyım din iman ar namus bırakmıyor çünkü kimse yanlış anlamasın bu böyledir
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Eþimin isteðiyle geçen hafta tangoya baþladýk. Þu anda iþ yerindeki arkadaþlar "Ulan wing-chun yapan adama tango yapmak yakýþýr mý ?" þeklinde dalga geçiyorlar :). Wing-chun'daki hareket ve adým disiplinine alýþýk olduðumdan adýmlarý ayarlamak falan çok kolay geldi. Kolay öðreniyorum, zevkliymis.

harika esinizle sizi tebrik ederimm :))
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Yauuuw çok istiyorum aslında ama hep bir bahanem oluyor.
Yok yerim dar, yok efenim zamanım yok, ben zaten bi arkadaşa bakıp çıkacaktım vs.

Işin temelinde üzerime oturtamamak var:) ağırız sertiz haşiniz ya bünye kabullenmiyor. Ama ilgilenen arkadaşlara da helal olsun.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
149
iki yıl önce hip-hop eğitimi almıştım 6 ay kadar, gece kulübüne gittiğimde bön bön durmayım diye :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Yauuuw çok istiyorum aslında ama hep bir bahanem oluyor.
Yok yerim dar, yok efenim zamanım yok, ben zaten bi arkadaşa bakıp çıkacaktım vs.

Işin temelinde üzerime oturtamamak var:) ağırız sertiz haşiniz ya bünye kabullenmiyor. Ama ilgilenen arkadaşlara da helal olsun.

eşiniz varsa, eşli danslar çok hoş.. Su sıralar salsaya merak sardım bende :)
iki yıl önce hip-hop eğitimi almıştım 6 ay kadar, gece kulübüne gittiğimde bön bön durmayım diye :queen:

Bir amaca yönelik olmalı zaten eylemler, oluroyle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst