Grup dansı sanırım mystar dediğiniz karaografi. Evet sayılır
. Reşit sen ne tür dans ediyorsun?
Angaranın bağları da...bende ankara hawası oynarım![]()
konu horrttReþit;2770882' Alıntı:Ben varým :thumleft:
Nasıl yani :silent: Şimdi siz pişmiş kelle gibi sırıtarak oranızı buranızı salladıktan sonra gelip sert abi yüz ifadesiyle motora biniyonuz hee ????