Dans eden motosiklet kullanıcıları

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Arkadaşlar Benden başka danscı motosiklet tutkunu varmı merak ediyorum.
salsa,bachata,bale,modern dans, çaça, hiphop, tango vs...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Çalıştığım şirkette, oynamak zorunda olduğum Mstar diye bir oyun var.
Dans oyunu. O sayılır mı ? :p
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Grup dansı sanırım mystar dediğiniz karaografi :) . Evet sayılır :) . Reşit sen ne tür dans ediyorsun?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kibar fakat çok sertim
ısrar eder, o biçim dans ederim
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Tango severim kursa da gittim, biraz da salsa var ama Sakarya gibi bir yerde dans işi biraz zor oluyor. Eylül gelsin yine devam ederim herhalde bir şekilde.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Beyler çok güzel sepet havası oynarım ha, şöyle rakı şişesini de kemerine sokacaksın Alllaahhhhh :flower:

Edit : Ramazan dolayısıyla rakı şişesi yerine ceket meket de iliştirebilir. Aynı işi görür.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Nasıl yani :silent: Şimdi siz pişmiş kelle gibi sırıtarak oranızı buranızı salladıktan sonra gelip sert abi yüz ifadesiyle motora biniyonuz hee ????
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
aklıma benım cbr 250 r ile gül vardı kırmızı ışıkta yerde o abi geliyor aklıma o geldı oyle bişi sanmıstım '(
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Eşimin isteğiyle geçen hafta tangoya başladık. Şu anda iş yerindeki arkadaşlar "Ulan wing-chun yapan adama tango yapmak yakışır mı ?" şeklinde dalga geçiyorlar :). Wing-chun'daki hareket ve adım disiplinine alışık olduğumdan adımları ayarlamak falan çok kolay geldi. Kolay öğreniyorum, zevkliymiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst