köpek ısırmaz. havlar. motorla giderken havlayan köpek olduğunda yokmuş gibi yoluma devam ediyorum. köpek benimle beraber koşup havladıktan sonra duruyor. ısırıyosa o köpekte sorun vardır.benimde köpeğim var. ama kimseyi ısırmaz.havlamaktan başka bişey yapamaz. ölen köpeğin canı canda ısırılan adamınki patlicanmı.
ayrıca bu tip inşaatlarda bu köpekleri çöp toplayıcıların üstüne salarlar köpek şartlanıyor. nerde o tip insan görse korkutuyor. yol vermiyor bizzat görüyorum. yoldan geçerken insanları korkutmaya bile hakkı yok. beni ısırsa üstünde patanaj yaparım. yalan söylemeye gerek yok. adam yalanmı söylüyo doğrumu söylüyo bilemem. hesabını o verecek allaha. ama durum böyle.
geçen gün bi güvenlik görevlisi 5-6 tane köpek tarafından parçalandı niye konu açıp yırtınmadınız. köpekler ölen adamdan dahamı değerliydi. biraz düşünce.
https://www.youtube.com/watch?v=0vKMe6AJnII
ayrıca bu tip inşaatlarda bu köpekleri çöp toplayıcıların üstüne salarlar köpek şartlanıyor. nerde o tip insan görse korkutuyor. yol vermiyor bizzat görüyorum. yoldan geçerken insanları korkutmaya bile hakkı yok. beni ısırsa üstünde patanaj yaparım. yalan söylemeye gerek yok. adam yalanmı söylüyo doğrumu söylüyo bilemem. hesabını o verecek allaha. ama durum böyle.
geçen gün bi güvenlik görevlisi 5-6 tane köpek tarafından parçalandı niye konu açıp yırtınmadınız. köpekler ölen adamdan dahamı değerliydi. biraz düşünce.
https://www.youtube.com/watch?v=0vKMe6AJnII
Son düzenleme: