Köpeği durduk yere pompalı tüfekle öldüren kansız artçı !

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426

amacı tüfeği denemek mi,köpekle arasında önceden husumet geçmiş onun intikamını mı almış çözemedim.Durduk yere böyle bir şerefsizlik yapılmaz !
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
durduk yere falan vurmamış ben olsam daha çok sıkardım helal olsun https://www.youtube.com/watch?v=dIUCTKF9AEM&feature=iv&src_vid=OA1ie97aayE&annotation_id=annotation_4215627279
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
40
Adama haklı filan demeyin..
Tamam ısırıldığı an kendini korumak için vursa haklı derim ama köpekten intikam almak nedir?
Belediyeye haber ver zabıtaya haber ver ee hadi olmadı git sahibini döv.
Tabi hayvan oldugu için öldürmek kolay madem adam haklı bizde trafikte bize bulaşan her insanı öldürelim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hala adama haklı diyenler var , ulan tipini görmüyormusunuz ? Herif hırsız! Köpekte ona engel ! Bu kadar sığ olmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
durduk yere falan vurmamış ben olsam daha çok sıkardım helal olsun https://www.youtube.com/watch?v=dIUCTKF9AEM&feature=iv&src_vid=OA1ie97aayE&annotation_id=annotation_4215627279

Umarım senin gibi düdüğün biride bir gün sana sıkar.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Ulan bu forumda hep seviyeli yazılar yazdım. Ama sizin gibi ne olduğu belirsiz varlıklar insanda ne sabır ne de kullanıcak normal kelime bırakıyosunuz. Siz nasıl bir varlıksınız ki bu tarz bir davranışı haklı bulabiliyorsunuz. Sizden ne insan olur ne de adam.

İkinci olarak ta fabrikanın bekçi köpeği bağlı olmaz. Kapalı alanda fabrika sınırlarını korumak ile görevli bir köpek fabrika sınırının içine girerse tabiki alanını kporur. BU herif nasıl oluyor da kapalı alanda girmemesi gereken yerde köpek tarafından götünden ısırılıyor. Bu adamı da onu destekleyen mahlukları da Allah a havale ediyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir tane vicdansız da burada. Bu birde insanların güvenliği için çalışıyor. Bu mahlukatın kendine hayrı varmı ki insalara olsun. Köpeğin öldürülmesini savunan her kim varsa cehennemin dibine kadar yolunuz var.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Büyük ihtimalle fabrikanın bahçesine girmiştir bişeler çalmak için köpekte cezasını vermiştir...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
yorumları görünce insanlığımdan utandım. her gün motosikletin sesine peşimden havlayan köpeği vurayım o zaman yazık vallahi yazık.
köpek ısırdı diyorda dışardamı saldırmış belki fabrika içine girdi bişeyler çalıcaktı belkide önce köpeği indirdi gece soygun yapıcaktı.
vuran kişi konuştu haklı dediler ölen köpek veya insan kendini nasıl savunacak. ?? yazık size
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
229
Adamı neden ısırdı köpek hiç bir köpek çitten atlayıp ısırmaz bu adam içeri girmiş
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ulan bu forumda hep seviyeli yazılar yazdım. Ama sizin gibi ne olduğu belirsiz varlıklar insanda ne sabır ne de kullanıcak normal kelime bırakıyosunuz. Siz nasıl bir varlıksınız ki bu tarz bir davranışı haklı bulabiliyorsunuz. Sizden ne insan olur ne de adam.

İkinci olarak ta fabrikanın bekçi köpeği bağlı olmaz. Kapalı alanda fabrika sınırlarını korumak ile görevli bir köpek fabrika sınırının içine girerse tabiki alanını kporur. BU herif nasıl oluyor da kapalı alanda girmemesi gereken yerde köpek tarafından götünden ısırılıyor. Bu adamı da onu destekleyen mahlukları da Allah a havale ediyorum

abi sen bu mesajdan sonra seviyeli yazı yazma bu forumda.Gerçekten okurken hem düşündürdün hem eğlendirdin.Çok güzel anlatım biçimin var tebrik ederim.Böyle devam et.:cat:
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
205
Adam çöptoplayıcısı. Hırsız değil. Süreki oradan geçecek. Köpeğin vurulmasına sebep olan o iri kıyım hayvanı eğitmemek ve sokağa salmak. Şikayet ederseniz kısırlaştırıyolar. Sanki ırzımıza geçicek. Isırıyo hayvan
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Böyle bir duyarlılık karşısında verdiğin tepki bumu senin ? Bana kalırsa mağara adami olan sensin.. Bu arada köpeği vuran o.ç yakalandı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------



Ulan ayı.. Burda bi hayvanin telef edilmesinden bahsediliyor adama laf edeceğine biraz duyarlı ol. Mağara adami tartışmasız sensin bu belli. Bu arada köpeği vuran o.ç yakalandı.

bu haber hakkında açılan 3.konu oldu bu. Ondan mağaralar falan işin içine girdi.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Burada adamın ifadesı var,

Yakalamıslar FAKAT SERBEST BIRAKMISLAR,


https://www.facebook.com/418296235156/photos/a.428183520156.374365.418296235156/10155825412585157/?type=1&theater
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Farkında mısınız bilmiyorum ancak bu tür olaylar son zamanlarda çok arttı.. Güvenlik kameraları yaygınlaştı hadi daha fazla gözümüze çarpıyor diyelim.. Ama minibüste kalp krizi geçiren yolcu, 2 köpek cinayeti derken tüm ülke delirmenin eşiğine geldi sanki.. Cennet Türkiye geyiği ilgi çekici gelmiyor artık trafikte manyağın biri tarafından öldürülmeden önce bu ülkeyi terk etmek lazım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst