Köpeği durduk yere pompalı tüfekle öldüren kansız artçı !

Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
köpek ısırmaz. havlar. motorla giderken havlayan köpek olduğunda yokmuş gibi yoluma devam ediyorum. köpek benimle beraber koşup havladıktan sonra duruyor. ısırıyosa o köpekte sorun vardır.benimde köpeğim var. ama kimseyi ısırmaz.havlamaktan başka bişey yapamaz. ölen köpeğin canı canda ısırılan adamınki patlicanmı.

ayrıca bu tip inşaatlarda bu köpekleri çöp toplayıcıların üstüne salarlar köpek şartlanıyor. nerde o tip insan görse korkutuyor. yol vermiyor bizzat görüyorum. yoldan geçerken insanları korkutmaya bile hakkı yok. beni ısırsa üstünde patanaj yaparım. yalan söylemeye gerek yok. adam yalanmı söylüyo doğrumu söylüyo bilemem. hesabını o verecek allaha. ama durum böyle.

geçen gün bi güvenlik görevlisi 5-6 tane köpek tarafından parçalandı niye konu açıp yırtınmadınız. köpekler ölen adamdan dahamı değerliydi. biraz düşünce.

https://www.youtube.com/watch?v=0vKMe6AJnII
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Üzücü gerçekten çok üzücü. İnsanların hala akıllarını ve mantıklarını kullanamamaları çok üzücü.
Eğer bir fabrikada bir köpek birisini ısırıyorsa bu suç köpeğin değildir. Suç o köpeği eğitenindir. Sen askeri eğit vatana düşman sokma de, vatana girene asker saldırınca ona dermişin arkadaş sen niye buna saldırdın. Demezsin. O fabrikalarda bulunan köpekler "İNSANLAR" tarafından nasıl eğitiliyorsa onlara ne öğretiliyorsa onu yapıyor. Bunu neden yaptığını tartışamassınız. Hadi gidin bir koyun sürüsünün içine çoban yokken girin bakalım o çoban köpekleri nasıl tepki verecekler.

Hayvan adı üstünde hayvan. Ha siz derseniz ki o hayvansa bende hayvanım onunla aynı zeka seviyesine sahibim buyrun onunla kapışın intikam alın.

Bu güne kadar 3 kere köpek tarafından ısırıldım hala köpeklerle çok iyi geçinirim. Siz önce içinizde beslediğiniz kini nefreti yok edin. Olay köpek dyada başka bir şey değil olay içinizdeki Hayvani dürtü, kin, nefret ve eziklik. Sizlere köpeklerle ve diğer mahlukatlarla olan hesaplaşmalarınızda kolay gelsin.

Bu arada patanaj değil Patinaj
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
adamın açıklamasını dinledim ama şöyle birşey var. beni ısırdı sonra vurdum. 1 buçuk ay kadar önce benide köpek ısırmıştı ısırdığında gözüm döndü resme döndüm kafasına tekmeyi geçirecekken son anda kendime geldim tabi aşı maşı. ilk aşıyı olduktan sonra kaç defa belediye aradı köpek nerde sokak hayvanımı sahiplimi sahipli ise kimin sokak hayvanı ise nerede ısırdı gibi sorular sordular ki belediye o hayvanı alıp götürmüş. sahipli köpektede köpeğin sahibine sağlam cezalar gidiyor.

ikinci kafama takılan şeyde şu halk tabiri ile bu adam arabacı yani el arabası ile kağıt plastik birşeyler topluyor. kullandığı pompalı tüfek ise en aşşağı 1000 TL buna ruhsat filanda eklersek minimum 1500-2000 tl gibi bir rakam çıkıyor ortaya peki bir hurdacı yani kağıt plastik toplayan biri bu silaha verecek parayı nereden buldu? hırsızlık yapan biri olma ihtimali var ve bence orayı soymaya niyetlendiler köpek oluncada vuralım gitsin akşama veya başka bir gece soyarız mantığı vardı adamlarda. şimdide ayak yapıyor.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Bu arada gözden kaçan bir konu da Motosiklet sitesinin gözden kaçırdığı. Motosikleti süren çocuk 11 yaşında daha ayakları zor yere basıyor.
O çocuğun motosiklet sürmesi mi. Onun önğnde vahşet yapılması mı. Neresinden tutsan elinde kalıyo bu konu.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
kimse bir köpeğe ısırılıp kuduz olmak istemez...
https://www.youtube.com/watch?v=-moG6JDmJdc

senin bu dediğin görüntü eskilerden arkadaşım.Köpek ısırır aşı falan olmazsan belirtileri meydana çıkar kudurursun.Bende köpek tarafından ısırıldım ama 10 gün boyunca aşı oldum.Bu adamın durumu da benimki gibi aşısını falan olmuş tek sıkıntı şerefsiz gurur meselesi yapıp köpeği vahşi şekilde katletmiş.
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
208
köpeği bağlayacakmış. ulan videoyu nerenizle izliyosunuz. köpek kapalı alanda. kapalı alanda hayvan mı bağlanır. bu adama nereden ulaşacakta ısıracak bu köpek
 
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
158
Elimde olsa şu ülkenin vatandaşlığını sildirip tüm vatan sevgimi içime gömeceğim.
Arkadaş bi ülkede sokaktaki her 10 kişiden 12 si manyakmı olur ya.
Ulan insana saygınız yok bari hayvanları sevin be
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
adamın açıklamasını dinledim ama şöyle birşey var. beni ısırdı sonra vurdum. 1 buçuk ay kadar önce benide köpek ısırmıştı ısırdığında gözüm döndü resme döndüm kafasına tekmeyi geçirecekken son anda kendime geldim tabi aşı maşı. ilk aşıyı olduktan sonra kaç defa belediye aradı köpek nerde sokak hayvanımı sahiplimi sahipli ise kimin sokak hayvanı ise nerede ısırdı gibi sorular sordular ki belediye o hayvanı alıp götürmüş. sahipli köpektede köpeğin sahibine sağlam cezalar gidiyor.

ikinci kafama takılan şeyde şu halk tabiri ile bu adam arabacı yani el arabası ile kağıt plastik birşeyler topluyor. kullandığı pompalı tüfek ise en aşşağı 1000 TL buna ruhsat filanda eklersek minimum 1500-2000 tl gibi bir rakam çıkıyor ortaya peki bir hurdacı yani kağıt plastik toplayan biri bu silaha verecek parayı nereden buldu? hırsızlık yapan biri olma ihtimali var ve bence orayı soymaya niyetlendiler köpek oluncada vuralım gitsin akşama veya başka bir gece soyarız mantığı vardı adamlarda. şimdide ayak yapıyor.

yanlışın var tüfek sahibi biri olarak yazıyorum elindeki tüfek taş çatlasın 350 tl hesap yapalım.
pompalı tüfek ucuz olanı 300 ila 350 tl
yivsiz av tüfeği ruhsat harç parası 25 tl
sağlık raporu aile hekimliğinden 13 tl
9 adet resim 15 ila 20 tl
sabıka kaydı bedava e devletten.
borcu yoktur kağıdı bedava vergi dairesinden.
maksimum 410 tl.
ama bende soygun için düşünülmüş bir plan diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
5
hayvan düşünecek kadar aklı olsa ısırmaz elbet. lakin sen ona mermi sıkmaman gerektiğini düşünmeyecek kadar aptalsın gördüğüm kadarıyla..dili ağzı olmayan hayvana sen o mermiyi sıktınya sende birgün o pompalı tüfekle kendini öldürcek veya yaralayacaksın.bunu bekle ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst