Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
15
merhaba sevgili dostlar ağustosun ilk haftasına yaklaşık 5000 km lik Türkiye turum var yakında resimler ve rota hakkında detaylı paylaşımlar yapacağım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

p5AFKFaaj


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

H7cxcS.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

pbH7cxcSj


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

hlgKU5oNj


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

p5NhfPvgj
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
eeeee
şimdi ne oldu arkadaşlar stop etme sorunu
okadar takip ettim yazılanları ama bir sonuca varamadım
Ekrem bey servise gidin diyor yine=)=)
yahu aglasammı gülsemmi anlamadım ayzek 3 4 kere servise gitmiş
sorun çözülememiş ama hala servis
Ekrem hocam bugun sizin isteginiz üzere servise gittim
ne olur benden servisin ismini istemeyin
forumdaki olaylardan bahsettim biraz stop etme devir dalgalanma

Dedim usta sen nediyorsun stop etme konusunda
varmıdır bir çözüm ne diyon?
servise gelen her 10 motorda 8i sikayet ediyormuş
tahmin ettigim gibi enjeksiyon
komple degişmesi lazım diyor

bana şöyle yan yan baktı ve dediki
motoru üreten mühendis fabrika çözemiyor olayı
olayı bize yıkıyorlar biz ne yapalım

iyi iftarlar
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
eeeee
şimdi ne oldu arkadaşlar stop etme sorunu
okadar takip ettim yazılanları ama bir sonuca varamadım
Ekrem bey servise gidin diyor yine=)=)
yahu aglasammı gülsemmi anlamadım ayzek 3 4 kere servise gitmiş
sorun çözülememiş ama hala servis
Ekrem hocam bugun sizin isteginiz üzere servise gittim
ne olur benden servisin ismini istemeyin
forumdaki olaylardan bahsettim biraz stop etme devir dalgalanma

Dedim usta sen nediyorsun stop etme konusunda
varmıdır bir çözüm ne diyon?
servise gelen her 10 motorda 8i sikayet ediyormuş
tahmin ettigim gibi enjeksiyon
komple degişmesi lazım diyor

bana şöyle yan yan baktı ve dediki
motoru üreten mühendis fabrika çözemiyor olayı
olayı bize yıkıyorlar biz ne yapalım

iyi iftarlar

Hangi tükkan oluyor bu ?
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
hangisinin oldugu bir önemi varmı
stop etme sorunu var çözülemiyor olay bu ((resetleme degil))
bir kaç kişiye güzel söz güzel davranış olay bitti
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor 1. viteste kalkarken gazı çok çevirmeni istiyo, yüksek devirde kalkmak değil de devri sabit tutmak açısından. 150'lik karbüratörlü motoru 2000-2500 devir aralığında kaldırırım enjeksiyonlu Pulsar ise 3500-4000 devir istiyo. Yoksa çok kolay devir düşüyo stop ediyo özellikle soğukken daha kolay oluyor bu. Debriyajı yakmamak için de çekiniyorum fazla devirden. Ucuz değil debriyajı çünkü. Bence motorun enjeksiyon sistemindeki devir sabitleyici sistemin ve gaz kontrolünün yazılımsal olarak daha çok geliştirilmesi lazım.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
Aynen dostum bende resetleme haricinde hicbir problem yoktu etkinlikte stop etme sorunu olan bir arkadas vardi motorunu orda sehpaya alip 1 viteste tekerin donme hizina baktilar nornalden fazla donuyor dediler servise gitmesini soylediler sanirim debriyaji degisti diye biliyorum burdaysa yazar zaten

slm kardeşim tekrar büyük geçmiş olsun, ekrem abi gerçekten iyi, samimi ve vicdani değeri yüksek bir insan, haklı yada haksız ol sana bir şekilde iyiliği yardımı dokunur, pulsar etkinliğinde, debriyajda stop etmesi nedeni ile, orta sephaya alınan motor benimdi, orada bana yakın olan Bay-moto servisine yönlendirdiler, orada görüştüm parçalar geldiğinde bana dönüş yapıcaktı, unuttu galiba, bende bu aralar yoğunum, o nedenle arayıp sıkıştırmadım servisi, ama yakın bir zamanda arıyacağım, Ekrem beyde bu konu hakkında beni haberder edersin demişti, gelişmeleri buradan sizlede paylaşıcam ve face'dende, kazasız sürüşler.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ekrem abi sagolsun yakindan ilgilendi isin maddi boyutunu bir yana birakalim maddi acidan onarim yaptircak durumum var benim sorunum tamamen urunle her sorunla karsilastigim sikintilari bir ben bilirim adam 42000 km yapmis tas gibi ben 260 km servise birakmistim motoru gel zaman git zaman olay bu asamaya geldi cok degil en son aku degistirildiginde bile abi kaca sayarsin bunu sifirana uste ne kadar istersin diye dialog bile gecmisti niye nolduki zaten senin motorda sifir demisti abi arza cikartip duruyo dedigimde arza halledilir demisti benim bu problem disinda motordan hic bir sikayetim yoktu evlat diyordum izin gunum gelsinde hanimla gezmelere gidelim diyordum esimde cok seviyordu zincir bakimini bile o yapiyordu son zamanlarda
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
İyi akşamlar.Sayın Tamer bey büyük geçmiş olsun.Yaşadığınız olay benim motorumda da var.Ben 20 yıldır motor kullanıcısıyım.Bu sorun resetleme yani elektrik kesme sorunu kesinlikle düşük devirde durma sorunu değil.Kaynakları aynı yerden besleniyor olabilir,fakat kesinlikle aynı şey değil.Fabrika ve servis seviyesinde bu konuda bir teşhis konduğunu düşünmüyorum.Tıpta bir söz vardır ''Teşhis doğru ise tedavi %90 reçetelerde yazılıdır''Bu sorunun şu denge sensörü ile sigortalardan kaynaklandığını düşünüyorum.Bu motorun bu kesinlikle genel bir sorunudur.Yaşadığım olayları servisler değerlendirsin diye yazıyorum.
Motorumu Eskişehirde bir arkadaşımdan 12 Aralık günü 580 kmde aldım.12 aralık(Motor haziran2014 trafik çıkışlı)
Eskişehirde servise götürüp bakımını yaptırdım.
Oradaki servis yetkilisi ben söylemeden denge sensörünü izolasyon malzemesi ile kapladı.Sonra motoru çalıştıramadı.Bunu burada hiç yazmadım.Saat 1430.
Motorun sigortalarını kontrol ederek birşey bulamadı,motora elektrik gelmiyordu,sebebini bulamadı.Saat1600.
Motorun denge sensörünü telkinimle sıfır olan birtanesi ile değiştirerek motoru çalıştırdı.Saat 1630.
Motora bindim oradan ayrıldım.250 km yol geldim bir polatlıda benzin aldım.Ama hep aklım çalışmassa diye düşünmekle geçti.
Kışın motora pek binmedim.Motorumu haftada bir çalıştırarak aküyü korumaya çalıştım.Çalışmamazlık yapmadı.
Mayıs ayı başında günlük kullanmaya başladım.Fakat Tamer beyin başına gelen resetleme yani anahtarı on konumuna aldığımızda motorun göstergesinin çalışıp motoru çalıştırdıktan sonra yeniden on konumuna alırkenki hareketi yapması bana akü zayıflığı olarak geldi.Fakat yol yaptıkça sanki jarj olamayan akü etkisi hissi uyandırdı.Yani yoldan geldim 10 km.Açıp kapattım yeniden reset atıyor.
Motorun aküsünü söküp ölçüm jarja götürdüm.Ölçüm sonucu akünün jarjlı olduğunu gördük.Demekki başaka birşey olmalı.
Ne olduğu konusunda bajaj Hindistan'dan bilgi alınmalı yada teknik destek.Servisler ve fabrika sorunu tam kavramış ve teşhis etmiş değil.Ondan değil şundan değil deniyor fakat bu risk bütün pulsarlarda mevcut.Kiminde henüz vukuu bulmadı,kiminde vites değiştirirken ani güç kaybında ,Kiminde benimki gibi sadece ilk çelıştırmada reset(mükerer gösterge panosunun on konumunda yaptığı devir hareketi hata kodu ve saatin sıfırlaması) atıyor.Kiminde sürüş esnasında Tamer beyin başına geldiği gibi resat atması.Hepsinin temelinde ani elektriksel bir kesinti söz konusu.Bu konu bajajın en büyük sorunudur.Sorunun temeli teşhis edilmeli önleyici tedbir olarak tüm satılan motorların kontrole çağrılarak sorunlu olanları giderilmeli henüz sorunlu olmayanların olacak sorunları için tedbir alınmalıdır.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Benim merak ettiğim şu, 2015 yeni ürünlerde bazı değişikliklere gidildiği konuşuluyor. Yeni parti ürünlerde bu sorunun düzeltilmesi adına herhangi bir iyileştirme yapıldı mı? Basit bir şekilde, mondial marka motosikletim ile güvenerek viraja yatabiliyorum. Bakımlarını, kontrollerini vaktinde yapıyorum ve biliyorum ki sorun çıkartmayacak. Bajaj'da ise, bu durum muamma. Tam viraja yatmışken motorun stop etmesi riskli bir durum. Umarım tedbir alınmıştır yeni serilerde.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
eeeee
şimdi ne oldu arkadaşlar stop etme sorunu
okadar takip ettim yazılanları ama bir sonuca varamadım
Ekrem bey servise gidin diyor yine=)=)
yahu aglasammı gülsemmi anlamadım ayzek 3 4 kere servise gitmiş
sorun çözülememiş ama hala servis
Ekrem hocam bugun sizin isteginiz üzere servise gittim
ne olur benden servisin ismini istemeyin
forumdaki olaylardan bahsettim biraz stop etme devir dalgalanma

Dedim usta sen nediyorsun stop etme konusunda
varmıdır bir çözüm ne diyon?
servise gelen her 10 motorda 8i sikayet ediyormuş
tahmin ettigim gibi enjeksiyon
komple degişmesi lazım diyor

bana şöyle yan yan baktı ve dediki
motoru üreten mühendis fabrika çözemiyor olayı
olayı bize yıkıyorlar biz ne yapalım

iyi iftarlar

Tesisatın gompile değişmesi lazım :)

Usta biraz abartmış olabilir ama komple enjeksiyon sistemi olmasa da bence programının değişmesi lazım. Bu işte üçlü bujinin ateşlemesi ile yakıt püskürtmenin zamanlaması ile ilgili bir sıkıntı da olabilir. Mesela belki tek buji olsa bunların hiçbirisi yaşanmayacaktı. Bir arkadaş yazmıştı, ardarda oluşan üçlü patlamada patlamanın birinin bir diğerini söndürme ihtimali var. Gerçi Bajaj bunları hep test etmiştir ama belli de olmaz.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
16
Sayin ekrem ata bey oncelikle tesekkur ederim kapimiz dostada dusmanada her daim aciktir buyrun tabiki cok memnun oluruz sizden tek ricam profilimden lutfen bakiniz ilk uye oldugumda attigim mj i dikkatli okuyunuz daha sonraki sorunlarda attigim mj larida onceleride belirtmis oldugum durum basima bunlar geldi ve bu sebebten simdi kitledi ve ya kitlemedi isin mantigi kitlemez desede ben bunu bizzat yasadim ve gordum bunu enazindan net bir sekilde ben biliyorum bu sekilde kaza tehlikesi atlattiktan sonra daha onxeleri motoru servise birakip ben buna bu sekilde binmem diyip birkac gun serviste biraktim motoru yaptiracak olsam atla develik bir masrafi yoktur hani olmaz ya olsa bile tahminim en fazla 1000 tl yonunde ben bu masrafi karsilamayacak kadar aciz bir insan degilim hatta motoru size birakabilirim kullanir calisanlariz kendi motoru gibi sorun gene bas gostericektir ve ayni durum olacaktir basa gelmeden bilinmiyor haliyle ben mu motora asla binmem acik ve net motor sizin bile olabilir ama sorun bas gosterim ayni durum karsilasildiginda sizdende firma olarak ayni yurekliligide beklerim saygilar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Ben vebal altina girmek istemem bu kazadan sonra kac tane arkadasimiz urunu almaktan vaz gectigi soyledi ve haliyle uzuldum kullanim olarak gercekten guzel motor kotuleyemem ama bu arza benim her neyse beyin,panel vs gozumu korkuttu dun gece yazmis oldugum mj inda silinmesi enteresan orasida ayri dusundurdu

Oncelikle gecmis olsun. Anafikri bastan soyluyorum, artik foruma yazmayi birak, oncelikle kendine bir avukat bul ve onunla konus. Onun tavsiyesini dinlemeden de artik foruma falan uluorta yazma.

Ayni konuda 3 kere servise gitmissin ve motorunu degistirmemisler, servis/firma suclu.
Bu sorun dolayisi ile ciddi kaza yapmissin, kask falan 1000 TL diyorsun, ben asil sana yazik olmus diyorum, gene servis/firma suclu.
Bir an once yetkili bir avukatta danis, onun yonlendirmesine gore hareket et. Ben de Pulsar sahibiyim, bu baslikta Ekrem Bey'in guzel yazilarini okudum ama senin isin ciddi. Forumda yazmaman gereken seyler yazip, yanlis tartismalara girip sonra bu is mahkemeye giderse aleyhine olabilecek seyler yazma.

Teknik tarafa gelince; Pulsar sahibiyim, birkac kere kalkista veya yavas giderken stop etti ama senin kilitlenme olmadi. Daha once MT-03 kullanirdim, TPS sorunu vardi (MT-03lerin kronik sorunu :) ) 50-60 km/h ile giderken bir cok kere motor kapandi, ama gene kilitlenme olmadi. Bir kere de kendi hiyarligimdan TEM'de ibreyi sona dayamis giderken (tam hizi yazmiim) benzinim bitti, gene kilitlenme olmadi. Senin zinciri/tekerlegi kilitleyen baska bir sorunun var.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Oncelikle gecmis olsun. Anafikri bastan soyluyorum, artik foruma yazmayi birak, oncelikle kendine bir avukat bul ve onunla konus. Onun tavsiyesini dinlemeden de artik foruma falan uluorta yazma.

Ayni konuda 3 kere servise gitmissin ve motorunu degistirmemisler, servis/firma suclu.
Bu sorun dolayisi ile ciddi kaza yapmissin, kask falan 1000 TL diyorsun, ben asil sana yazik olmus diyorum, gene servis/firma suclu.
Bir an once yetkili bir avukatta danis, onun yonlendirmesine gore hareket et. Ben de Pulsar sahibiyim, bu baslikta Ekrem Bey'in guzel yazilarini okudum ama senin isin ciddi. Forumda yazmaman gereken seyler yazip, yanlis tartismalara girip sonra bu is mahkemeye giderse aleyhine olabilecek seyler yazma.

Teknik tarafa gelince; Pulsar sahibiyim, birkac kere kalkista veya yavas giderken stop etti ama senin kilitlenme olmadi. Daha once MT-03 kullanirdim, TPS sorunu vardi (MT-03lerin kronik sorunu :) ) 50-60 km/h ile giderken bir cok kere motor kapandi, ama gene kilitlenme olmadi. Bir kere de kendi hiyarligimdan TEM'de ibreyi sona dayamis giderken (tam hizi yazmiim) benzinim bitti, gene kilitlenme olmadi. Senin zinciri/tekerlegi kilitleyen baska bir sorunun var.

Oncelikle tesekkur ederim yazmayayayim diyorum ama bazi durumlarda tutamiyorum ben basima bu durum geldigini aylar oncesindende yazdim o zaman bir allahin kulu cikipta teker kitlemez demedi ama kaza olunca kitleyen diyende oldu kitlemez diyende bu surecte olum yorumlar alsamda bazi ustu kapali imalida bir cok mj aldim bektabist kardesimizin bir kafi vardi urunu gormeden yorum yapmak pek dogru degil gibisinden bu yuzden bu tarzlar yorumlarda bulunmayacagim cunku urun inceleniyor bu asamada gerenli incelemeler yapilsin en ince kablosuna kadar hala birseyi yok denilirse onariminida karsilar alirim motoru altina imzami atarim bir sekilde arza cikacaktir bu olayda sende yapmamis olabilir,bende yapti diyede herkeste yapacakdiyede birsey yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

Oncelikle tesekkur ederim yazmayayayim diyorum ama bazi durumlarda tutamiyorum ben basima bu durum geldigini aylar oncesindende yazdim o zaman bir allahin kulu cikipta teker kitlemez demedi ama kaza olunca kitleyen diyende oldu kitlemez diyende bu surecte olum yorumlar alsamda bazi ustu kapali imalida bir cok mj aldim bektabist kardesimizin bir kafi vardi urunu gormeden yorum yapmak pek dogru degil gibisinden bu yuzden bu tarzlar yorumlarda bulunmayacagim cunku urun inceleniyor bu asamada gerenli incelemeler yapilsin en ince kablosuna kadar hala birseyi yok denilirse onariminida karsilar alirim motoru altina imzami atarim bir sekilde arza cikacaktir bu olayda sende yapmamis olabilir,bende yapti diyede herkeste yapacakdiyede birsey yok

Forma neden yazmamam gerektiginide anlamadim kimsenin hakki kimsede kalmasin hakli olan kazansin zira bazi arkadaslarin dedigi gibi motoru yatirip firmaya camur atiyorda olabilirim belkide bu sorunun arkasinada gizleniyorumdur benim basim dik anlim ak kardesim motor onarim davasinda degilim tazminat kisminda hic degilim
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Ben sana öyle mi dedim şimdi ? :jocolor:

Çok sevgili ekrem amcaniz dedi onu. :jocolor:
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Bajaj Pulsar 200NS serisindeki bu stop etme sorunu benim gibi potansiyel müşterileri kaybetmelerine neden oluyor , açıkçası tüm motosiklet tecrübem 40000 km ve böyle bir durumda ucuz atlatacağımı düşünmüyorum.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
40
Selam arkadaslar ,hayırlı ramazanlar
Bugün Kağıthane sultan Selim caddesinden ara sokaktan dere yoluna dik bir yokuştan inerken stop etme sorununu bende yaşadım 2 kez.Yokuştan iniyordum bir an dikkatimi çekti motordan ses gelmiyor.Adamlar yapmış makina çok sessiz çalışıyor dedim.Önümde ve arkamda araç vardı.Çok detaylı analiz edemedim.Anlık bir şey.Baktım gösterge panelinde akü, yağ vs kırmızı Işıklar yanıyor.Saat doğru saati gösteriyordu yani fabrika ayarlarına dönmedi.Hata kodu falanda vermedi.Sadece stop etti.Seyir halinde motoru çalıştırıp devam ettim.5-10 saniye sonra tekrar aynısı oldu.Kitlenne olmadı.Sonra bir 5 dk.tedirgin sürdüm.Baktım düzde sıkıntı yok.Aynen devam.Bu arada benim denge sensörü pasif halde.
Birde İstanbul Merter E-5 te saat 16.30 gibi selamlaştığım kırmızı pulsarlı arkadaş burada mı? Sanırım motoru yeniydi, Arabaların arasında ceylan gibi sekiyordu.Güzel sürüyorsun ama dikkat et.Trafikte şu sıralar oruç kafaya vurmuş sürücüler var.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Selam arkadaslar
Bugün Kağıthane sultan Selim caddesinden ara sokaktan dere yoluna dik bir yokuştan inerken stop etme sorununu bende yaşadım 2 kez.Yokuştan iniyordum bir an dikkatimi çekti motordan ses gelmiyor.Adamlar yapmış makina çok sessiz çalışıyor dedim.Önümde ve arkamda araç vardı.Çok detaylı analiz edemedim.Anlık bir şey.Baktım gösterge panelinde akü, yağ vs kırmızı Işıklar yanıyor.Saat doğru saati gösteriyordu yani fabrika ayarlarına dönmedi.Hata kodu falanda vermedi.Sadece stop etti.Seyir halinde motoru çalıştırıp devam ettim.5-10 saniye sonra tekrar aynısı oldu.Kitlenne olmadı.Sonra bir 5 dk.tedirgin sürdüm.Baktım düzde sıkıntı yok.Aynen devam.Bu arada benim denge sensörü pasif halde.
Birde İstanbul Merter E-5 te saat 16.30 gibi selamlaştığım kırmızı pulsarlı arkadaş burada mı? Sanırım motoru yeniydi, Arabaların arasında ceylan gibi sekiyordu.:cat:


Sorun var çözüm yok şimdi gelip 2014 yılı satış birinciliğinden bahsederler :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Benim merak ettiğim şu, 2015 yeni ürünlerde bazı değişikliklere gidildiği konuşuluyor. Yeni parti ürünlerde bu sorunun düzeltilmesi adına herhangi bir iyileştirme yapıldı mı? Basit bir şekilde, mondial marka motosikletim ile güvenerek viraja yatabiliyorum. Bakımlarını, kontrollerini vaktinde yapıyorum ve biliyorum ki sorun çıkartmayacak. Bajaj'da ise, bu durum muamma. Tam viraja yatmışken motorun stop etmesi riskli bir durum. Umarım tedbir alınmıştır yeni serilerde.

??????????
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Etkinliklere hintli abileri getiriyolar ama içlerinde hiç mi mühendis yok sorundan anlayacak, hep Bollywood'dan oyuncular geliyo galiba :cherry:

Hintliler istese 5 tane Microsift kurar ama adamların önünü kesiyorlar

Pulsarda teknoloji var Türk malı Mondial Falconları gördükten sonra pulsar ayrı bir dunyaymış gibi geldi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst