KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2015
Mesajlar
23
Tabi ki eklerim :)

@eb61 fan aciyosa iyidir bence bozuk olmadigini gosterir. Asil soru fani actiktan sonra soguyo mu motor? Eger sogumayip surekli fan acik duruyosa bi gostermek lazim...

Soğuyor sanırsam, fan bir süre çalışıp sonra duruyor, fakat 5 dakika geçmeden tekrar çalılıyor. Motor daha 15 km de :) bu normal mi sizce. Yetkili servisi aradım, rodajda normaldir dedi yetkili
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Soğuyor sanırsam, fan bir süre çalışıp sonra duruyor, fakat 5 dakika geçmeden tekrar çalılıyor. Motor daha 15 km de :) bu normal mi sizce. Yetkili servisi aradım, rodajda normaldir dedi yetkili

Normaldir bence cok da killanmamak lazim keyfinize bakin siz , kazasiz surusler :)
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
54
Merhaba arkadaşlar. 24 yaşındayım ve 15 yaşımdan beri 4 tekerli araç kullanmaktayım (Tabii 18'ime kadar yazlıkta trafiğe kapalı alanda sırf tecrübe kazanmak amalı babam ile kullandım yanlış anlaşılma olmasın :) ). Bugüne kadar motora hep soğuk bakıyordum nedeni ise malum Türkiye'deki insanların motosiklet sürücülerine karşı vurdumduymazlığı. Türkiye değil de Avrupanın herhangi bir ülkesinde veya ABD'nin herhangi bir eyaletinde yaşıyor olsaydım şimdiye kadar belkide motosiklet sahibi olmuştum. Öyle görüpte "Üf motosiklete bak be!" dediğim tek motosiklet oldu o da tahmin edebileceğiniz üzere KTM DUKE serisi :cherry: . Nedeni muhtemelen naked oluşu ve afacan görüntüsü olsa gerek. 20-25 gün önce babama da çekinerek motosiklet istediğimi ve bunun Duke 200 olduğunu ilettim ve beklemediğim bir şekilde neden olmasın cevabını aldım :queen: . O günden bu yana bu başlıktaki herbir iletiyi okudum ve bugün ehliyet kursunun ilk direksiyon dersine gideceğim. Hayatımda ilk kez motosiklet kullanacağım için acayip heyecan var tabii ki. Yaz sonuna doğru bende bir Duke 200 sahibi olacağım bir aksilik çıkmaz ise. Çok uzun yazdım kusura bakmayın böyle forum işlerine pek alışık değilim sadece duygularımı paylaşmak istedim. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Merhaba arkadaşlar. 24 yaşındayım ve 15 yaşımdan beri 4 tekerli araç kullanmaktayım (Tabii 18'ime kadar yazlıkta trafiğe kapalı alanda sırf tecrübe kazanmak amalı babam ile kullandım yanlış anlaşılma olmasın :) ). Bugüne kadar motora hep soğuk bakıyordum nedeni ise malum Türkiye'deki insanların motosiklet sürücülerine karşı vurdumduymazlığı. Türkiye değil de Avrupanın herhangi bir ülkesinde veya ABD'nin herhangi bir eyaletinde yaşıyor olsaydım şimdiye kadar belkide motosiklet sahibi olmuştum. Öyle görüpte "Üf motosiklete bak be!" dediğim tek motosiklet oldu o da tahmin edebileceğiniz üzere KTM DUKE serisi :cherry: . Nedeni muhtemelen naked oluşu ve afacan görüntüsü olsa gerek. 20-25 gün önce babama da çekinerek motosiklet istediğimi ve bunun Duke 200 olduğunu ilettim ve beklemediğim bir şekilde neden olmasın cevabını aldım :queen: . O günden bu yana bu başlıktaki herbir iletiyi okudum ve bugün ehliyet kursunun ilk direksiyon dersine gideceğim. Hayatımda ilk kez motosiklet kullanacağım için acayip heyecan var tabii ki. Yaz sonuna doğru bende bir Duke 200 sahibi olacağım bir aksilik çıkmaz ise. Çok uzun yazdım kusura bakmayın böyle forum işlerine pek alışık değilim sadece duygularımı paylaşmak istedim. Herkese kazasız sürüşler dilerim.

Estafurullah hocam burda yazmican da nerde yazican :). Aramiza hos geldin Duke almayi dusunerek cok iyi yapmissiniz trafikte de cok rahat ediceksiniz emin olun simdiden hayirli olsun kazasiz belasiz.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
1
Düke 200 almak istiyorum Benekli 250 ki Kafamı karıştırdı yardımcı olabilecek arkadaş varmı
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
54
Estafurullah hocam burda yazmican da nerde yazican :). Aramiza hos geldin Duke almayi dusunerek cok iyi yapmissiniz trafikte de cok rahat ediceksiniz emin olun simdiden hayirli olsun kazasiz belasiz.
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :) Huyumdur bir şey alacaksam ya güzelini alırım ya da hiç almam. Duke beni pişman etmeyecek bundan adım kadar eminim sizlerin sayesinde sağını solunu ötesini berisini öğrendim vallahi :thumleft: . Direksiyon dersinden de şimdi döndüm eve inanır mısınız zaman hayatım boyunca hiç bu kadar hızlı ilerlememişti motosiklete bindim indim 20-25 dk falan oldu derken bir baktım saate 1 saat geçmiş :santa: . Anlaşılan o ki Duke'un üzerinden inmeyeceğim hatta belki üzerinde bile uyuyabilirim :p
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :) Huyumdur bir şey alacaksam ya güzelini alırım ya da hiç almam. Duke beni pişman etmeyecek bundan adım kadar eminim sizlerin sayesinde sağını solunu ötesini berisini öğrendim vallahi :thumleft: . Direksiyon dersinden de şimdi döndüm eve inanır mısınız zaman hayatım boyunca hiç bu kadar hızlı ilerlememişti motosiklete bindim indim 20-25 dk falan oldu derken bir baktım saate 1 saat geçmiş :santa: . Anlaşılan o ki Duke'un üzerinden inmeyeceğim hatta belki üzerinde bile uyuyabilirim :p

Ben de egitim alirken oyle hissetmistim, hoca en son dedi ki in dinlen biraz 1 saattir biniyosun :D . Bu arada gercekten en guzeli Duke diyebilirim. Yanina koydugum her motorda bunu anliyorum tekrar tekrar asik oluyorum sevdicegime :) .

Bu arada arkadaslarim manet ve elcigi taktim kismetse yarin fotograflarini aticam gercekten cok guzel oldu ve debriyaji daha cok hosuma gitmeye basladi, vitesleri falan daha temiz geciyo one atmiyo kendini. Tek sikinti su an gaz kolu one dogru donuyo... Acip kurcalamak zorunda kaldim biraz lastik olmadigindan sadece yerine ittirerek olmadi, yarin detaylica anlatirim tekeriniz duz bassin :) .
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Yeni dikkatimi çeken bir olay var. Hidrolik yağ gösterge haznesi boş görünüyor. Ne yapmam gerekiyor?
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
merhabalar, bir haftalık ktm kullanıcısıyım. sanırım belli aralıklarla zincii yağlamak yada herhangi bir bakımı kendimiz yapmamız gerekiyor fakat benim hic bir bilgim yok. ne yapmamız gerektiğini söyleyebilecek olan var mı? yani 500km de bir xx markayla sunu yapıon, 300 kmde bir sunu yapıyorsun gibi. tesekkurler
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
merhabalar, bir haftalýk ktm kullanýcýsýyým. sanýrým belli aralýklarla zincii yaðlamak yada herhangi bir bakýmý kendimiz yapmamýz gerekiyor fakat benim hic bir bilgim yok. ne yapmamýz gerektiðini söyleyebilecek olan var mý? yani 500km de bir xx markayla sunu yapýon, 300 kmde bir sunu yapýyorsun gibi. tesekkurler

Motoru sıfırmı aldın?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
merhabalar, bir haftalık ktm kullanıcısıyım. sanırım belli aralıklarla zincii yağlamak yada herhangi bir bakımı kendimiz yapmamız gerekiyor fakat benim hic bir bilgim yok. ne yapmamız gerektiğini söyleyebilecek olan var mı? yani 500km de bir xx markayla sunu yapıon, 300 kmde bir sunu yapıyorsun gibi. tesekkurler

Biraz araştırsanız keşke...
şahsen 300km'de bir zinciri yağlıyorum, 600'de bir de zinciri temizliyorum.
bunun dışında sık sık lastik hava basınçlarını kontrol edin (soğukken), ön:29 arka:yolcusuz-29/yolculu-32 psi olmalı.
Her bindiğinizde yağına (motor dik iken) ve radyatör suyuna bakmayı ihmal etmeyin.

Aklıma gelenler bunlar eksik varsa arkadaşlarım söylerler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

İyi günler hepinize yoldaşlarım,
Bildiğiniz üzere elcik ve manet almıştım (Elcik 110 tl, manet 155 tl), montajını da kendim yaptım.
Sonunda böyle bir şey çıktı ortaya :
nmndq1rn061eq4zzg.jpg

Manetleri takarak başladım işe, fren maneti çok kolay takıldı debriyaj biraz zorladı. Debriyaj telini çıkartıp takmak falan biraz zorladı ama yerine oturunca eskisinden daha güzel oldu hem şekil olarak hem de his olarak. Vitesleri daha temiz geçiyo sarsmıyo artçım da farkında bunun. Ayrıca tutması falan daha kolay oldu. (fiyatı biraz fazla gibi ama Ebay'de çok daha ucuzları vardır yakın kalitede ben beklemek istemedim o yüzden burdan aldım.)
79ch072cxgxe70bzg.jpg

Gelelim elciklere bu en zor kısmı oldu. Debriyaj tarafından başladım, lastik elcikleri keserek çıkartmak daha kolaydı bu yüzden çekmekle vs. uğraşmadım direk kestim maket bıçağı ile, şöyle oldu:
ogha1zn1jcjfx4zzg.jpg

çıkarttıktan sonra da benzinle iyicene sildim ve elciği taktım. Kenarındaki vidaları sıkınca çok sıkı oldu zaten çekince elime gelmedi.
Asıl zorlayan kısım gaz kolu oldu elciğin lastik kısmını kesip attım ve arkasından plastik bi kısım daha çıktı. Rizoma oraya girmedi tabiki ben de konsolu sökmek zorunda kaldım( gaz telinin falan olduğu yer), orayı söktükten sonra gaz telini orj. elcikten çıkarttım (plastik kısım) ve rizomayı geçirip taktım. Her şey güzeldi ancak tek sıkıntı öne doğru dönüyo gaz kolu ve bunun sebebi rizoma elciğe tırnak yapılmaması. Aldığım yer ile irtibat kurup bu durumu sorucam veya bir ustaya sorucam çözümü var mı diye, bilen arkadasım varsa söyler ise çok mutlu olurum. En sonunda tabiki tüm vidaları kontrol ettim ve açtığımda değiştirdiğim parçalara Gres yağ sürdüm.
Ve son durum budur:
axymsvoeduyctshzg.jpg

Kendim değiştirince çok mutlu oldum açıkcası insanın kendi motoruyla iç içe olması güzel bir duygu. Bir usta yapsa belki bu kadar içime sinmezdi. Herkese iyi günler ve hepinize kazasız sürüşler dilerim , tekeriniz düz bassın:)
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
54
Hocam hayırlı olsun elcikte manette süper olmuş güle güle kazasız belasız kullanın :). Bir şey merak ettim orjinal elcikler yumuşak plastik sanırım ve yeni taktıkların sert malzeme gibi gözüküyor, elde hissedilen titreşimde bir farklılık hissediliyor mu acaba?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Elcikleri değişmekle iyi yapmışsınız. Orjinal elcikler odun gibi. Bende degismeyi düşünüyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Orjinal elcigin plastigi cok sert oldugundan titresimi cok iletiyo. Bunlarin ben de cok titremesini beklerdim ama ilginc bi sekilde daha az titriyo , ya da oyle hissettiriyo, cunku ustundeki malzeme yumusak tutumu hos bir malzeme. Cok memnunum acikcasi.
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
54
Hem kullanışlı hem gösterişli desenize :cat: Tekrar güle güle kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar, yukarıdaki elcik fotoğraflarını görünce sormak istedim (bu arada, yakışmış :thumleft: ), gidon titreşimine karşı kullandığınız / bildiğiniz bir ürün veya link var mı?

Size de oluyor mu bilmiyorum, ama 200 Duke ile 200km'yi aşan yolculuklarda sersemliyorum sürekli titreşime maruz kalmaktan. Daha uzun süren bir yolculukta mesela kollarımı, gidonu tuttuğumu hissetmemeye başladım ve epey panikledim n'oluyor diye... Bunlar galiba uzun süreli gidon titreşimi kaynaklı etkiler... Uzun vadede sinir sistemini, kalp ritmini dahi bozabiliyormuş bu titreşimler.

Titreşim azaltmayı araştırırken yabancı forumlardan Vibranator diye bir ürün buldum (vibranator.com), kullanan var mı?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Merhaba arkadaşlar, yukarıdaki elcik fotoğraflarını görünce sormak istedim (bu arada, yakışmış :thumleft: ), gidon titreşimine karşı kullandığınız / bildiğiniz bir ürün veya link var mı?

Size de oluyor mu bilmiyorum, ama 200 Duke ile 200km'yi aşan yolculuklarda sersemliyorum sürekli titreşime maruz kalmaktan. Daha uzun süren bir yolculukta mesela kollarımı, gidonu tuttuğumu hissetmemeye başladım ve epey panikledim n'oluyor diye... Bunlar galiba uzun süreli gidon titreşimi kaynaklı etkiler... Uzun vadede sinir sistemini, kalp ritmini dahi bozabiliyormuş bu titreşimler.

Titreşim azaltmayı araştırırken yabancı forumlardan Vibranator diye bir ürün buldum (vibranator.com), kullanan var mı?

Okurken tek kotu dusunen ben degilimdir diye umuyorum :D

Saka bi yana eger 6. Viteste 7bin veya altinda kullanirsaniz cok titresmiyo motor, bu arada cok korkunc seyler yazmissiniz gercekten depoya grip takip dizlerinizle daha saglam tutmakta bir care olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst