Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2012
Mesajlar
74
arkadaslar merhaba, ybr 125 kulanıcısıyım 25 bın tecrubem var, 250 cc ye gecmek ıstıyorum nınja 250r hosuma gıdıyor fakat yakından gorme ımkanım olmadı, vakıt bulup bayılerede bakamadım,nınja 250r bıraz kucuk dıyorlar boyum 1.85 kılo 100 motor bana uyarmı, bu ebatlarda olupta kullanan arkadaslar varsa yardımcı olabılırmı saygılar.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
arkadaslar merhaba, ybr 125 kulanıcısıyım 25 bın tecrubem var, 250 cc ye gecmek ıstıyorum nınja 250r hosuma gıdıyor fakat yakından gorme ımkanım olmadı, vakıt bulup bayılerede bakamadım,nınja 250r bıraz kucuk dıyorlar boyum 1.85 kılo 100 motor bana uyarmı, bu ebatlarda olupta kullanan arkadaslar varsa yardımcı olabılırmı saygılar.

Ninja 250R artık Türkiye'de satışı yapılmayan, çift silindirli versiyondur.
Ninja 250SL ise yeni çıkan tek silindirli versiyon.
Siz Ninja 250SL ile karıştırmışsınız. Kalıp olak biraz daha küçük olduğu doğrudur.
Bu konuyu inceleyebilirsiniz.
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
3 lira vergi ödedim arkadaşlar :D satıcı 60 dolar olarak yazmış ücretini helal olsun diyoruz 700 liraya miv egsoz sahibi oldum :D
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Egzoz düşünenler benim egzozun sesini dinlemelerini tavsiye ederim paranıza yazık:)
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
Bugün mivv egsozumu taktırdım bujileri iridyum la değiştirip depoyu fulledim (65 TL)250 km gazladım daha ışık yanmadı

Ben tüketimin artıp performansın düşmesini beklemiştim yakıt beynindeki olası karışıklıktan dolayı egsoz değiştirdigim için ama perfomans arttı gibi geldi( sesin büyüsüne kapıldıgım için de kanmış olabilirim) arka teker de kaç hp pazartesi ölctürücem
Not: Db killer sökmedim ayrıca K n hava filtresi var belki orjinal hava filtresi farklı şartlarda farklı sonuçlar alınabilir..

egsoz düşünen arkadaşlara duyrulur. Parçaların hepsini e bay den aldım meraklı arkadaslara atabilirim link..
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Bugün mivv egsozumu taktırdım bujileri iridyum la değiştirip depoyu fulledim (65 TL)250 km gazladım daha ışık yanmadı

Ben tüketimin artıp performansın düşmesini beklemiştim yakıt beynindeki olası karışıklıktan dolayı egsoz değiştirdigim için ama perfomans arttı gibi geldi( sesin büyüsüne kapıldıgım için de kanmış olabilirim) arka teker de kaç hp pazartesi ölctürücem
Not: Db killer sökmedim ayrıca K n hava filtresi var belki orjinal hava filtresi farklı şartlarda farklı sonuçlar alınabilir..

egsoz düşünen arkadaşlara duyrulur. Parçaların hepsini e bay den aldım meraklı arkadaslara atabilirim link..

Hayırlı olsun hava filtresini de açtığınız için performansın pek düşeceğini sanmıyorum ama yakıt biraz artabilir yeni değerleri bekliyoruz :) Filtre ile bujiyi de ebay'den mi aldınız?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
mPXOMZ.jpg

yeni egzozum:)
62DgGk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Hayırlı olsun :)
Slip-on mudur? Marka, fiyat, nerden aldınız, montajı nasıl oldu, kesme biçme ihtiyacı oldu mu biraz bilgilendirebilir misiniz?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Teşekkürederim. bundan öncede egzoz yaptırmıştım kötü bir tecrübeydi.kesme biçme yok orj egzoz çıkıyor argon kaynakla ara boru yapılıp kelepçe ile bağlanıyor sanayide yaptırdım sanayide olduna bakma çoğu yarışcılar orda yaptırıyor sesine gelince çoğu marka egzozdan iyi fiyatıda uygun en kısa zammanda videosunu yapar yüklerim
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
selam beyler depo sökülmeden buji değişimi yapılabilirmi diye sormuştum evet depo sökülmeden olmuyormuş onbin bakımında bujilerimi değiştirmeyen ama benden değişti diye parasını alan kawasaki servisi mekanik motor beşir ustanın kulaklarını bol bol çınlattım aynı zamanda benden gold arka balata parası alıp brenta taktı bu balata'da iyidir diye ses etmedim ama bir zaman somra diskimde çizikler görmeye başlayınca başka yerde ebc ile değiştirdik ey usta ben senle pazarlık bile yapmadım kaç para istediysen verdim eee biz sana bir daha gelirmiyiz ben şerefimden birşey kaybetmedim ya sen...neyse yazmasam olmazdı haberiniz olsun beyler:king:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
selam beyler depo sökülmeden buji değişimi yapılabilirmi diye sormuştum evet depo sökülmeden olmuyormuş onbin bakımında bujilerimi değiştirmeyen ama benden değişti diye parasını alan kawasaki servisi mekanik motor beşir ustanın kulaklarını bol bol çınlattım aynı zamanda benden gold arka balata parası alıp brenta taktı bu balata'da iyidir diye ses etmedim ama bir zaman somra diskimde çizikler görmeye başlayınca başka yerde ebc ile değiştirdik ey usta ben senle pazarlık bile yapmadım kaç para istediysen verdim eee biz sana bir daha gelirmiyiz ben şerefimden birşey kaybetmedim ya sen...neyse yazmasam olmazdı haberiniz olsun beyler:king:

Egsoz videosunu bekleriz.

Beşir Usta'yı daha önce forumda bir kaç kişiye önerdiğini hatırlıyorum. Büyük çakallık (kötü anlamda) yapmış. Gold balata parası alıp (en az 150 TL diye tahmin ediyorum), 20 TL'lik Brenta takmasına nasıl müsade ettin abi ?

Sırf bu yüzden uzun süredir servise gitmiyorum, kafam rahat.

Bir gün zengin olursam Zmoto'yu ve servislerini komple satın alacağım. :bounce:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Beşir bana da bakım için 315 dedi. Bujiler benden dedim. Hmm peki o zaman sana yüzde 10da indirim yapıyım 275e anlaşalım demişti. Sessizce telefonu kapattım ve araamdım bir daha.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Egsoz videosunu bekleriz.

Beşir Usta'yı daha önce forumda bir kaç kişiye önerdiğini hatırlıyorum. Büyük çakallık (kötü anlamda) yapmış. Gold balata parası alıp (en az 150 TL diye tahmin ediyorum), 20 TL'lik Brenta takmasına nasıl müsade ettin abi ?

Sırf bu yüzden uzun süredir servise gitmiyorum, kafam rahat.

Bir gün zengin olursam Zmoto'yu ve servislerini komple satın alacağım. :bounce:

Ferhat %50 hissesine ortak olurum.. :mrgreen: İşçilikte ve parçada indirim yapıp, yedek parça sorununu çözersek Kawasaki yok satar Türkiye'de.. Evet dersen sözleşmeyi mail atayım.. :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

Beşir bana da bakım için 315 dedi. Bujiler benden dedim. Hmm peki o zaman sana yüzde 10da indirim yapıyım 275e anlaşalım demişti. Sessizce telefonu kapattım ve araamdım bir daha.

Arabanın 115.000 bakımını 250 tl'ye hallettim.. Hemde yetkili serviste.. 4 litre yağ ve filtreler dahil.. Adamlar nasıl bu kadar fiyat verebiliyor anlamsız doğrusu..
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Valla ferat'cım artık tavsiye yok ustalığı iyi ama işte adamlık ayrı bişe.
Volkan beni biliyosun huyum kurusun adam sandık

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

kardeşler otoban hazırlığı::gazla::::gazla::::gazla::
QANyX3.jpg

zALyA7.jpg
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------

fiyat performans olarak idare eder
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst