- Katılım
- 10 May 2013
- Mesajlar
- 386
Hiçbir sonuca varamadım, bana biraz sorun varmış gibi geliyor ama hayırlısı..
Tamamdır, resimleri de çektim.
4 adet amerikan park modülü aldım sahibinden.com'dan. 4ü toplam 18 lira gibi bişey tuttu.
montajı oldukça basit, 4ü toplam 1 saat kadar sürdü.
Zaten yanında gelen minik beyaz kağıtta ne yapılması gerektiği yazıyor.
Sonuçlar;
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.ne...589_910941445594291_4686695018430768411_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1433558738_08c5fecf50cdfeb4f5b6dfb7f79271dd
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd..._=1433561204_79684607d3607d19899e86681c7a03b3
Siz bu fotoğrafları ne ile çekiyorsunuz ? :mrgreen:
Kazasız belasız, motorunuz çok diri duruyor..