Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Hiçbir sonuca varamadım, bana biraz sorun varmış gibi geliyor ama hayırlısı.. :)


Tamamdır, resimleri de çektim.

4 adet amerikan park modülü aldım sahibinden.com'dan. 4ü toplam 18 lira gibi bişey tuttu.

montajı oldukça basit, 4ü toplam 1 saat kadar sürdü.

Zaten yanında gelen minik beyaz kağıtta ne yapılması gerektiği yazıyor.

Sonuçlar;

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.ne...589_910941445594291_4686695018430768411_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1433558738_08c5fecf50cdfeb4f5b6dfb7f79271dd

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd..._=1433561204_79684607d3607d19899e86681c7a03b3

Siz bu fotoğrafları ne ile çekiyorsunuz ? :mrgreen:

Kazasız belasız, motorunuz çok diri duruyor..
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Beyler 2012 orjnl km 6500 nokta hatasız kenar ve kafa koruma demirli bir motor kaç. Para eder ikinci sahibinden çok temiz görswl olarak km de orjnl be düşük 5000 isteniyor mpdele göre faZla gibi geldi neserainiz?birde bunların hangi modellerinde ne gibi yenilikler yapıldı bilen den cvp lütfen
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Beyler 2012 orjnl km 6500 nokta hatasız kenar ve kafa koruma demirli bir motor kaç. Para eder ikinci sahibinden çok temiz görswl olarak km de orjnl be düşük 5000 isteniyor mpdele göre faZla gibi geldi neserainiz?birde bunların hangi modellerinde ne gibi yenilikler yapıldı bilen den cvp lütfen

Merhaba,

Sorunuzu sorarken daha açık ve net yazarsanız belki daha kolay cevap alabilirsiniz. Anladığım kadarıyla motorun ederini soruyorsunuz ama malın fiyatını satıcı belirler alıp almamak sizin elinizde, benzer nitelikteki motosikletlerin piyasası da malum sitelerde mevcut.

Eğer yazılanları okuma zahmetinde bulunursanız ne gibi yenilikler olduğunu da bulabilirsiniz, çünkü daha geçen gün eski kasa-yeni kasa ayrımı yapıldı.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Efenim selamlar.

Gün geçmiyor ki rahat durayım.

Gösterge'de devir tarafındaki aydınlatma ışığım patlaktı. Açmışken hepsini 4 lü led yapiyim dedim.

Yaptım ve kapattım, 2 adet aydınlatma, uzun far ve boş lambasınınkini lede çevirdim.

Akşam resim atarım, sanırım güzel oldu, emin değilim :p
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Ben de anlasam elektrik işlerinden "led stop" takacağım ama ne yazık ki anladığım bir mevzu değil. Burada bir ustaya götürdüm usta bunlardan taktık hoş olmadı aküye yükleniyor bazılarında sigorta atıyor dedi anlam veremedim açıkçası İstanbul'da her CBF'de led stop takılı..

Hava buralarda yağmurlu olduğundan dolayı boş zamanı değerlendirmek için zinciri temizleyip yağladım zincir gergi ayarını yaptım. Motosikleti de sildim temizledim brandasını örttüm apartmanın içerisinde duruyor yavrucak :mrgreen:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Ben de anlasam elektrik işlerinden "led stop" takacağım ama ne yazık ki anladığım bir mevzu değil. Burada bir ustaya götürdüm usta bunlardan taktık hoş olmadı aküye yükleniyor bazılarında sigorta atıyor dedi anlam veremedim açıkçası İstanbul'da her CBF'de led stop takılı..

Hava buralarda yağmurlu olduğundan dolayı boş zamanı değerlendirmek için zinciri temizleyip yağladım zincir gergi ayarını yaptım. Motosikleti de sildim temizledim brandasını örttüm apartmanın içerisinde duruyor yavrucak :mrgreen:

Bende birkaç gün önce CBF'in bitmiş olan zincir ve dişlisini yeniledim.

Fabrika çıkışı oringsizmiş, bitikti de zincirde dişli de zaten, oh be dedim.

Kendim satın aldım, kendim taktım. 70 lira mı 80 lira mı ne tuttu, oringli zincir ve 15 42 dişli seti.

Bu arada korkmayın söküp takmaktan, cidden çok basit :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

Dipnot düşeyim. Motoruma amerikan park bağladığımı söylemiştim. Bugün bir trafik polisi gördüm durdum yanında.

Ben: Ağabey selam
Polis: Selam kardeşim
Ben: Abi bu amerikan parklar ceza sebebi oluyor mu motosikletler için
Polis: O ne :silent:
Ben: Abi bak şöyle kontağı açınca hepsi yanıyor sinyallerin, bi yere sinyal verince daha kuvvetli yanıp sönüyor o tarafa.
Polis: Fabrika çıkışında yok mu zaten senin motorunun bu :silent:
Ben: Yok abi, sorun olur mu ?
Polis: Yok canım ne olacak :mrgreen:
 
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
127
Motorlu bir araca takılan ve enerji çeken bir parça aküye yüklenmez, alternatöre yüklenir. Sigorta attırıyorsa sigorta değeri yükseltilebilir, ancak besleme kablosunun çapı, türü ve taşıyabileceği max. akım önemli, yoksa sigorta atmadan kabloyu yakabilirsiniz. Yapmak istediğiniz şey için yardımcı olabilirim, muhtelemen önümüzdeki haftasonu ek LED stop ve eagle eye uygulaması yapacağım.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Motorlu bir araca takılan ve enerji çeken bir parça aküye yüklenmez, alternatöre yüklenir. Sigorta attırıyorsa sigorta değeri yükseltilebilir, ancak besleme kablosunun çapı, türü ve taşıyabileceği max. akım önemli, yoksa sigorta atmadan kabloyu yakabilirsiniz. Yapmak istediğiniz şey için yardımcı olabilirim, muhtelemen önümüzdeki haftasonu ek LED stop ve eagle eye uygulaması yapacağım.

Led Stop öylece dolabın içerisinde duruyor. Usta öyle dedikten sonra biraz çekindim fakat sizin dediğinize usta yanlış biliyor olmalı.

Kendim yapabileceğime inanmıyorum ama siz yaptıktan sonra nasıl yapıldığını anlatırsanız en azından bilen birine yaptırma ihtimalim olabilir diye düşünüyorum.

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Bende birkaç gün önce CBF'in bitmiş olan zincir ve dişlisini yeniledim.

Fabrika çıkışı oringsizmiş, bitikti de zincirde dişli de zaten, oh be dedim.

Kendim satın aldım, kendim taktım. 70 lira mı 80 lira mı ne tuttu, oringli zincir ve 15 42 dişli seti.

Bu arada korkmayın söküp takmaktan, cidden çok basit :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

Dipnot düşeyim. Motoruma amerikan park bağladığımı söylemiştim. Bugün bir trafik polisi gördüm durdum yanında.

Ben: Ağabey selam
Polis: Selam kardeşim
Ben: Abi bu amerikan parklar ceza sebebi oluyor mu motosikletler için
Polis: O ne :silent:
Ben: Abi bak şöyle kontağı açınca hepsi yanıyor sinyallerin, bi yere sinyal verince daha kuvvetli yanıp sönüyor o tarafa.
Polis: Fabrika çıkışında yok mu zaten senin motorunun bu :silent:
Ben: Yok abi, sorun olur mu ?
Polis: Yok canım ne olacak :mrgreen:

Bir daha polis çevirmeyin ceza yiyeceksiniz:D

Zincir dişli değişimini anlatan bir video paylaşayım artı başka teknik konularında anlatımı var konuda.
Herkesin işine yarar
Zincir-Dişli,Debriyaj Balatası Değişimi,Karbüratör Temizliği,Subap Ayarı Videolu

Selamlar
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Evet arkadaşlar 14.380 km'dir kullandığım cbf'imi bugün itibari ile satmış bulunmaktayım . Allaha şükür beni yolda hiç bırakmadı , hiç üzmedi . Sadece gösterge ampülleri kesti o kadar . :p Kısmet olursa 250 cc sıfır motor alacağım , arayışlara girdim şimdiden . :cherry:

Kara kezbanımın son resmi ... :salut:
La8jW1.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Dostlar selam.

Yağ olarak Motul 5100 15w50 kullanmaya karar verdim. Birazdan gelicek, şuanda motordaki yağ boşalıyor.

İzlenimlerimi yazarım ama bu yaz aylarında sanırım kullanılabilecek en mantıklı yağ bu motorlarımız için.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Evet arkadaşlar 14.380 km'dir kullandığım cbf'imi bugün itibari ile satmış bulunmaktayım . Allaha şükür beni yolda hiç bırakmadı , hiç üzmedi . Sadece gösterge ampülleri kesti o kadar . :p Kısmet olursa 250 cc sıfır motor alacağım , arayışlara girdim şimdiden . :cherry:

Kara kezbanımın son resmi ... :salut:
[url=http://hizliresim.com/La8jW1][url]http://i.hizliresim.com/La8jW1.jpg[/url][/url]

Hayırlısı, inşallah daha iyileri nasip olur:)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Eyv. Adem teşekkür ederim . Daha iyileri senin olsun inşaallah . :)

Sağol kardeşim:)
Bu aralar CRF250L ile yatıp kalkıyorum:) aklımı aldı motor şahane heybetli güçlü yakıtı eko. vs seneye borcumu kapatıp düşünüyorum.

Bir sorum olacak benim motorda stickerları söktüm, cbf yazısının altı mat siyah çıktı, sinyalin üstündeki duruyor sadece onu da sökersem ve altı mat siyah çıkar diye tereddüt edip sökmedim. Sende de aynı mı?
 
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
127
Kendim uygulama yaparken fotoğraf çekip paylaşırım. Muhtemelen fotoğraf yardımıyla yapabilirsiniz. Kolay bir işlem. Olmadı başka bir şekilde yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Evet arkadaşlar 14.380 km'dir kullandığım cbf'imi bugün itibari ile satmış bulunmaktayım . Allaha şükür beni yolda hiç bırakmadı , hiç üzmedi . Sadece gösterge ampülleri kesti o kadar . :p Kısmet olursa 250 cc sıfır motor alacağım , arayışlara girdim şimdiden . :cherry:

Kara kezbanımın son resmi ... :salut:
[url=http://hizliresim.com/La8jW1][url]http://i.hizliresim.com/La8jW1.jpg[/url][/url]

Hayırlı,uğurlu olsun. Umarım gönlünüzde ki motosiklete sahip olursunuz.

Benimde içimdeki cross aşkı depreşti bakalım sonum ne olacak. CBF'den çok memnun olmama rağmen arazi ağır basıyor gibi :silent:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Sağol kardeşim:)
Bu aralar CRF250L ile yatıp kalkıyorum:) aklımı aldı motor şahane heybetli güçlü yakıtı eko. vs seneye borcumu kapatıp düşünüyorum.

Bir sorum olacak benim motorda stickerları söktüm, cbf yazısının altı mat siyah çıktı, sinyalin üstündeki duruyor sadece onu da sökersem ve altı mat siyah çıkar diye tereddüt edip sökmedim. Sende de aynı mı?


Crf 250 L de güzel motor ama benim boy 173 olduğu için kurtarmıyor ne yazıkki . Yoksa alınabilecek bir motor oda .Sticker'ı sökünce az bişey iz kalıyor kenarlarda . Onunda çıkması için bi wd40 falan sık bol bol sonra tırnaklarınla bir güzel çitile . Sonra temiz kuru bir bezle bastırarak sil . İz falan kalmaz . :)


Hayırlı,uğurlu olsun. Umarım gönlünüzde ki motosiklete sahip olursunuz.

Benimde içimdeki cross aşkı depreşti bakalım sonum ne olacak. CBF'den çok memnun olmama rağmen arazi ağır basıyor gibi :silent:


Amin kardeşim sağolasın daha iyisi senin olsun inşaallah . :) Cross her zaman aşktır . Enduroyu zaten hep sevmişimdir . İmkanım olsa bir tanede cross alıp dağ tepe gezerdim . Çünkü şehirden çok daha güvenli ve zevkli . :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Beyler bugün motul 5100 15w50 yi test ettim. Soğukken ve sıcakken sübab sesi ciddi manada azaldı. Üstüne pamuk gibi vites geçişleri ve debriyaj kavraması da cabası. Motor resmen bana "teşekkür ederim" diyor her çalıştırdığımda. Şiddetle tavsiye ederim sizlere de =)
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Beyler bugün motul 5100 15w50 yi test ettim. Soğukken ve sıcakken sübab sesi ciddi manada azaldı. Üstüne pamuk gibi vites geçişleri ve debriyaj kavraması da cabası. Motor resmen bana "teşekkür ederim" diyor her çalıştırdığımda. Şiddetle tavsiye ederim sizlere de =)

Geçenler günlerde bir yazı okudum. 15w50, 10w50 gibi yağlarda yağ miktarı daha az,katkı maddesi daha çok oluyormuş. Kısa zamanda olmasa da uzun dönemde debriyaja zarar verdiği yazıyordu. Doğruluğunu bilemiyorum ama aklımı kurcaladı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst