İtalyan arkadaş sonunda ülkemize teşrif etti

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Al bir sene sonra ikinci elde satmaya çalış 5000 liraya anca satarsın.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
hacı bildiğin benim makinanın ufağını yapmış adamlar :cherry:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Benelli iyi bir markaydı birzamanlar fuarda 600lük naked modelini incelemiştim fiyatını sorduğumda bir motora baktım bir satıcıya töbe estafurullah dedim arkama bakmadan uzaklaştım
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Benelli iyi bir markaydı birzamanlar fuarda 600lük naked modelini incelemiştim fiyatını sorduğumda bir motora baktım bir satıcıya töbe estafurullah dedim arkama bakmadan uzaklaştım

Onu bende yaşadım.. Er6n yerine 5 bin ucuzuna benzeri alınabilir diye konuşmaya gittim er6n in 2 bin üzerini söylemişti sanıyorum :cherry:
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
250 cclik makinalara bu paralar çok bence, ötv, kdv kesintileri nedeniyle haliyle fiyatlar da yükseliyor; trafik keşmekeşi nedeniyle motor kullanımın teşvik edilmesi gerekir..ben bu fiyat politikası ve bayilerin tutumları yüzünden 250 cc makine almaktan vazgeçtim..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
hacı bildiğin benim makinanın ufağını yapmış adamlar :cherry:

Aynısını yazıyordum tam :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

TNT 25 in fiyatı idare eder gibi.Gerçi safkan İtalyan olsa çok iyi diyeceğim ama işin içine Çin de girdi mi insan bu fiyata bile tereddüt ediyor.3.115 Euro aşağı yukarı 9100 TL ediyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli_tnt-25-italyan-26.7-hp-212897594/detay

Servisini de Işıl motor verecekse yandı benelli alacaklar :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Kuru ağırlık 185kg. Benzini yağ, ıvır zıvır 205-210 kg. :thumleft:
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
inazuma F alırım daha iyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

Abicim yap lansman fiyatını 7000 lira motor kendini kanıtlasın sonra yükselt nekadara satacaksan sat. Bune yaaa..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ne ışıl motor mu :santa:

Aynen, ışıl motor. Baktım inanmayıp sitesinden. Bildiğimiz ışıl motor. Yahu adamlar karbüratörlüyü onarmaktan aciz, enjeksiyonluyu nasıl onarcak. Tamam satış kısmı iyidir Işıl motorun, ordaki kişiler hem yardımseverdir hem de sorularına cevap alırsın, ama tamircileri cacık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

inazuma F alırım daha iyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

Abicim yap lansman fiyatını 7000 lira motor kendini kanıtlasın sonra yükselt nekadara satacaksan sat. Bune yaaa..

Olmaz, ölü doğurmazlar o zaman markayı. Ahanda buraya yazıyorum, bu fiyatla, hele ki bu servisle (servisler bildiğimiz rks servisi) satamazlar bu motoru. Millet manyak mı inazuma f dururken ktm dururken bunu alsın.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
alet çok alçak gibi geldi bana, sürsem altını kesin vurur, traşlarım herhalde, birde fiyatına ne demeli,
yürek yemiş amcalar :))) görünüş istesen yzf 125 var, o bile israfken buna ne denir bilemiyorum.
görünüşe göre sınırlı sayıda 2 3 tane felan, haliyle hızlı satılmasın ve alsalarda almasalarda çokda mühim değil
gibi bir itiba sergiliyor gibi görünüyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst