Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Polini egzoz taksanız bundan güzel ses verirdi hem de çok ucuz. Egzozun motoru olması durumu var akrapovic'te bide çok büyük :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Yigit bey ses 10 numara ama insanları rahatsız edermi cok ?
Tayfun bey rahatsızlık verebilir gpr dan biraz daha yüksek ses ve tok ses veriyor. Db killer takıcam mutlaka.

Polini egzoz taksanız bundan güzel ses verirdi hem de çok ucuz. Egzozun motoru olması durumu var akrapovic'te bide çok büyük :)
Ahahahahah ya bak sürekli bi bok atma çabası içerisindesin. Seksist bi yaklaşım olacak belki ama büyük/kalın iyidir merak etme.
Beni tanıyan arkadaşlar bilirler pek böyle tipleri sallamam böyle cümleler kurmam ama bu sefer hakkaten saçmaladın kardeşim. Sen hayatında hiç akrapović gördün mü? Hadi akrapović i geçtim titanyum gördün mü artılarını ne olduğunu biliyor musun kalkmışsın her paylaşımımda saçma sapan trollemeler yapıyorsun. Başlığı trollüyorsun kalkıp bi de beni trollüyorsun. Power commander takınca ne kulp bulcan merak ediyorum :D :D allahını seversen git işine.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar egzozu yaklaşık 100km dir kullanıyorum yakıt tüketimine etkisi oldu mu inanın ölçemedim çünkü o sürekli yüksek devir yapıyorum.
olumlu yönlerini şöyle sıralamak gerekirse;
-güç artışı oldu, tork artışı oldu, ben 125cc 9-10bg motorda hiçbişey hissettirmez sanıyordum fakat o tork hissettiriyor. top speed hissedilir şekilde arttı. 110 değil 100de dahi zar zor stabil kaldığım yolda 113-115 lere çıkmaya başladım. tork hissedilir seviyede arttı. bakalım diğer değişiklikleri yapınca nasıl olacak. özellikle benim istediğim düşük devirlerdeki tork. eğer yeterli gücü yakalarsam arka dişli bile büyütebilirim.
saygılar
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Arkadaşlar kuyruğu sökeceğim nerden söküleceğini bulamadım hiç bilmeden girişmekte istemedim, selenin altından mı sökülüyor bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşlar kuyruğu sökeceğim nerden söküleceğini bulamadım hiç bilmeden girişmekte istemedim, selenin altından mı sökülüyor bilgisi olan var mı ?

Selenin altındaki bi kapak var o kapağı çıkartıyorsunuz. Sonra koltuğun iç kısmında 4 tane 13 veya 14 tü yanlış hatırlamıyorsam akb somun var onları söküyorsunuz. Öncelikli olarak plaka lambası ve sinyalleri soketlerinden çıkartın. Ve unutmayın ufak bir suya girdiğiniz anda sırtınız mahfolacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

Çok tatlı olmuş ses, rolanti seside ayrı harika :) Darısı başımıza diyelim...


Bu arada arkadaşlar, İstanbulda ikamet edip Pazar günü müsait olanlar varsa sizi aşağıdaki etkinliğe davet etmek isterim ;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/147122-31-mayis-pazar-riva-sile-yolu-chopper-gezisi-owlcruiser%27in-katilimiyla.html#post3627003
darısı başınıza teşekkür ederim :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
tebrikler bence de değmiş emeğinize. yeniden bir programlamaya ihtiyaç oluyor mu peki egzos sonrası, devir vites aralıkları vs ?

çok teşekkür ederim programlama gerektirmedi üstüne bir de performans aldım. fakat power commander ım da var ayarlarını yapıp yapamazsam yaptırıp onu da takacağım. bununla egzozdan sisteminden de daha iyi performans alacağım. ama işte yine çok büyük bir beklentim yok. sonuçta tek silindir 125cc bir motosiklet :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
çok teşekkür ederim programlama gerektirmedi üstüne bir de performans aldım. fakat power commander ım da var ayarlarını yapıp yapamazsam yaptırıp onu da takacağım. bununla egzozdan sisteminden de daha iyi performans alacağım. ama işte yine çok büyük bir beklentim yok. sonuçta tek silindir 125cc bir motosiklet :)

telike parcaların hayırlıolsun iyi günlerde kullan ben ehliyeti almadan motora bisey almayı düsünmüyorum valla en önemlisi ehliyet oda bu haftasonu sınav
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
telike parcaların hayırlıolsun iyi günlerde kullan ben ehliyeti almadan motora bisey almayı düsünmüyorum valla en önemlisi ehliyet oda bu haftasonu sınav

Çok teşekkür ederim Şimdiden size de hayırlısı olsun :)

Bu arada power commander ı monte ettim ayarlarıyla uğraşıyordum saatlerdir. 2. Vites 86km/s gördüm ama istediğim ayarlar henüz ulaşamadım kurcalamaya devam
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
wideband afr saati gerekiyor mu ?

Laptop ile hartamı yoksa üzerinden birşekilde manuel ayarmı yapılıyor bilmiyorum ama yardımcı olabilirim fikir paylaşımı konusunda :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
wideband afr saati gerekiyor mu ?

Laptop ile hartamı yoksa üzerinden birşekilde manuel ayarmı yapılıyor bilmiyorum ama yardımcı olabilirim fikir paylaşımı konusunda :)

Laptopta harita üzerinden ayar yapabilmek için usb kablosu gerekiyor onu temin etmeye çalışıyorum eder etmez mca motorda alacağım soluğu :) üzerindeki ayarlarla birkaç ayar oturtmaya çalıştım. Fakat kurcalıyorum hala daha biraz teknik bilgi öğrenmeye çalışıyorum. Hem motosiklet hem egzoz sistemi hem commander in uyumlu en ihi performansta çalışabilmesi için. Forumda bi kaç başlığa baktım ama hiçbir bilgi bulamadım bilgilerinizi paylaşırsanız haliyle çok mutlu olurum :)
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Tam olarak müdahaele ettiğiniz parametreleri bilemiyorum ama 2 de 84 demek sanırım devir kesici ile oynayabiliyorsunz demek diye düşünüyorum. Avans haritasına ne kadar müdahele ediyor onuda kestiremiyorum ama devire paralel %5 avans açabilir heralde. Bunuda yakıtla besleriz muhtemelen.
Önemli kısım yüksek devirde fakire düşmesin. Zeginliği sanırım egzoz çatırtı patırtısından ve kokudan anlayabiliriz, ama fakir karışım sıkıntı.

Müdahele ettiğiniz yazılımdan ekran görüntüsü ile de kafa yorabiliriz usb kablodan sonra :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Tam olarak müdahaele ettiğiniz parametreleri bilemiyorum ama 2 de 84 demek sanırım devir kesici ile oynayabiliyorsunz demek diye düşünüyorum. Avans haritasına ne kadar müdahele ediyor onuda kestiremiyorum ama devire paralel %5 avans açabilir heralde. Bunuda yakıtla besleriz muhtemelen.
Önemli kısım yüksek devirde fakire düşmesin. Zeginliği sanırım egzoz çatırtı patırtısından ve kokudan anlayabiliriz, ama fakir karışım sıkıntı.

Müdahele ettiğiniz yazılımdan ekran görüntüsü ile de kafa yorabiliriz usb kablodan sonra :)
Kesici 10bin devirin üstünde ortalama 11800 12bin de giriyor. Zengin yakıt karışımı gönderdiği dediğiniz gibi egzozun ilk kokusundan anladım. Ateşleme zamanlaması ile de oynadığını söylediler. Kesiciye girdiğinde devirden de kaynaklı daha hızlı kesmeye başladı. Fakat bi sıkıntım var rolanti devri. İlk soğukken stop edecek kadar düşük ısınınca da yaklaşık 200 devir yüksek.
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar msx motorum sadece 30 km de extra olarak mıchelın lastık ve elcik koruma taktırdım satıyorum gaziantepteyım ilgilenen olurasa 0539 725 60 60
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
hayırdır yahu bir sıkıntı mı oldu ? çok zarar edersiniz yazık olur
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
İlla bir sebebi vardır ama 30 km de motosiklet satmak üzücü olurdu benim için herşeyin hayırlısı ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst