Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
Merhaba Emre bey,

Haklısınız,deniyeceğim biraz daha üst devirli kullanmayı.Dedim ya sakin adamım 4000 devrin üstü çok hızlı geliyor bana :) daha A modu bırakın B moda bile almadım standart mode bile fazla bana.Neyse arkadaşlar sizleri çok bunalttım bu konuyla gorefest arkadaşımla buluşursak sanırım aklımdaki çoğu soru cevaplanacak daha net olacağım.Bu arada gorefest arkadaşımla buluşma planı aslında biraz genişletilebilir.Diğer arkadaşlarıda bekleriz valla güzel olur !
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Şu ön camı aşağı yukarı ayarlamak için çevrilen plastik parçalardan (deliklere hizalamak için) benim sağdaki düşmüş. Bir kontrol edin siz de zaten sağlam birşeye benzemiyordu. :farao:
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
116
Şu ön camı aşağı yukarı ayarlamak için çevrilen plastik parçalardan (deliklere hizalamak için) benim sağdaki düşmüş. Bir kontrol edin siz de zaten sağlam birşeye benzemiyordu. :farao:

Bende burda bu konudan bahsetmeye calıstım daha önce benimkiler sıngır sıngır sallanıyo o parcalar nekedar sıkarsam sıkim bir eksiklik var
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Merhaba Emre bey,

Haklısınız,deniyeceğim biraz daha üst devirli kullanmayı.Dedim ya sakin adamım 4000 devrin üstü çok hızlı geliyor bana :) daha A modu bırakın B moda bile almadım standart mode bile fazla bana.Neyse arkadaşlar sizleri çok bunalttım bu konuyla gorefest arkadaşımla buluşursak sanırım aklımdaki çoğu soru cevaplanacak daha net olacağım.Bu arada gorefest arkadaşımla buluşma planı aslında biraz genişletilebilir.Diğer arkadaşlarıda bekleriz valla güzel olur !

Standart mod orta kademe, B modu en düşük mod, A modu en yüksek mod. Bir yanlış anlama olmuş sanırım mod konusunda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

Bende burda bu konudan bahsetmeye calıstım daha önce benimkiler sıngır sıngır sallanıyo o parcalar nekedar sıkarsam sıkim bir eksiklik var


O gevşek parçalar kılavuz sadece, sıkmak için değil o yüzden sallanıyor. Bir yanlışlık yok aslında ama mantığa ters gibi geliyor.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
kafamı duvarlara vuracağım resmen :) teşekkür ederim bilgilendirme için emre bey.Ayrıca sucluyu da buldum.Zincir yağı ! peki hangisi WURTH.Bugun eski yağıma geri döndüm.ALCON sıvı gres yağı.Titreşim bariz azaldı, devirlenme rahatladı.Ahh wurth ahh, bir zincir yağı resmen beni motordan soğutuyordu, satmayı bile düşündüm.Neyse, benim tavsiyemdir arkadaşlar bu yağ.Tersanede çalışıyorum.Bir gemi inşaa mühendisi arkadaşım önermişti.MT-07'de çok kullandım ve memnun kaldım.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Arkadaşlar bugün ebayden sipariş ettiğim yan ayak genişliticiyi monte ettim. Önceki motorum enduroydu ve üzerinde bu aparattan vardı. Motor bana ayakta çok dengesiz görünüyordu üstelik bi arkadaşımın motoru rüzgarda yan ayaktan devrilince bu aparatın gerekliliği bi zorunluluk ıldu benim için. Resimleri paylaşıyorum. Bu arada ipone zincir yağı kullanıtorum. Memnunum yalnız bir film tabakası şeklinde sıkmak gerekiyor aksi taktirde her yeri yağ oluyor motorun. Öncesinde zşncir temizleme spreyleri iyi iş görüyor.


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

Bu da montajdan sonraki görüntü.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
kafamı duvarlara vuracağım resmen :) teşekkür ederim bilgilendirme için emre bey.Ayrıca sucluyu da buldum.Zincir yağı ! peki hangisi WURTH.Bugun eski yağıma geri döndüm.ALCON sıvı gres yağı.Titreşim bariz azaldı, devirlenme rahatladı.Ahh wurth ahh, bir zincir yağı resmen beni motordan soğutuyordu, satmayı bile düşündüm.Neyse, benim tavsiyemdir arkadaşlar bu yağ.Tersanede çalışıyorum.Bir gemi inşaa mühendisi arkadaşım önermişti.MT-07'de çok kullandım ve memnun kaldım.

Wurth ü zaten kullanan herkes şikayetçi benim duyduğum. Motor konusunda motor üzerine uzmanlaşmış firmalar harici kullanmanızı tavsiye etmem, repsol ve motul gibi kendini ispatlamış markaları öneririm. Bir de zincir gerginliğine bir bakın. Benimki çok gergin ayarlanmış teslim edilirken, sonradan düzeltildi.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
2
Arkadaşlar, herkese selamlar, sevgiler. Adım Burçin Batu. Bodrum’da yaşıyorum. Geçtiğimiz Cuma günü ben de bir mt09 tracer satın aldım. Aracım şu anda 199km’de. Bu ana kadarki deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Şu anda 41 yaşımdayım. Küçük yaştan beri bisiklet sürerim ama motosiklet kullanmaya 32 yaşımda başladım. Öyle çekirdekten motorculardan değilim, ama artık deneyimsiz de değilim. Kullandığım motosikletler sırası ile şunlar:
- 1998 Honda Shadow 750 (2006-2007 arası)
- 2005 Kawasaki VN 800 (2007-2009 arası)
- 2011 Honda Transalp 700 (2011-2013 arası)
- 2011 Honda CBF 1000 (2013-2015 arası)
Tracer’i almadan önce kafamdaki motor Kawasaki Versys 1000’di. Versys’ten hala vazgeçmiş değilim, ama artık başka bahara kaldı  Tracer daha ucuz ve Kawa ile her konuda rekabet edebilir.
Son kullandığım motosiklet Honda CBF 1000 olduğu için, Tracer’i onunla kıyaslayacağım.
Şunu bir kez daha anladım ki, beygir gücü ve tork gibi kavramların, kâğıt üzerindeki değerleri ile gerçekte olan değerleri birbirlerinden çok farklı. Traceri almadan önce, 8500 devride gelen 87.5nm gibi bir değerin neden bu kadar abartıldığını düşünüyordum. CBF 1000 daha yüksek bir tork değerini daha düşük bir devirde (97nm- 6500 devir) veriyor, ama tracer cbf’ten bence çok daha güçlü ve daha çabuk hızlanıyor. Üstelik Tracer henüz rodajda ve kullanma kılavuzunda yazdığı gibi, 5600 devrin üstünde uzun süre kullanmıyorum. Rodaj bittikten sonra A modunda neler olacağını şimdilik hayal ediyorum. Son hızdan emin değilim, ama hızlanma konusunda bence Honda CBF 1000, asla tracer ile rekabet edemez.
Konfor konusunda iki motosiklet bence denktir. İkisi de sert süspansiyonlu ve yoldaki bozuklukları sürücüye çok da rahatsız etmeden hissettiriyor. (Transalp’in uzun yol konforunu mumla arıyorum) Ama Tracer, daha yüksek oturuş pozisyonu dolayısıyla gelen, yola ve çevreye hâkimiyet hissi nedeniyle cbf’e kıyasla sanki biraz daha uzun yol motoru gibi. Sele konforu konusunda bir yorum yapamayacağım, çünkü henüz uzun süreli sürüş yapmadım. Ama sanki cbf’in selesi daha rahat gibiydi. Bazı arkadaşlar, rodaj sırasında titreşimden şikayet etmişler. Benim öyle bir şikâyetim yok. Evet, bir titreşim hissediliyor ama beni rahatsız edecek seviyede değil. Arkadaşlarımızın dediği gibi, ilerleyen kilometrelerde o azıcık titreşim de yok olacaksa bu gerçekten çok iyi bir haber Rüzgâr camı, arkadaşların da dediği gibi pek bir işe yaramıyor. 120-130 km/s gibi hızlardan sonra, kaskın üst kısmına doğru, rahatsız edici seviyede bir türbülans oluşuyor.(boyum 173cm)Sanırım daha iyi bir rüzgar camı almak gerekecek.
Tracer için şu ana dek en büyük hoşnutsuzluğum fren sistemi. Durmaya yakın hızlarda, eğer mıcırlı, tozlu ya da hafif ıslak bir yolda iseniz, hele bir de yokuş aşağı gidiyorsanız abs sürekli devreye giriyor ve durma mesafesini tehlikeli derecede uzatıyor. Hatta böyle durumlarda durmuyor bile diyebilirim. Araç daha çok yeni ve lastikler, balatalar ve diskler henüz alışmadı. İlerleyen zamanlarda bu sorunun biraz azalacağını düşünüyorum. Cbf bu konuda bence daha iyiydi. ABS gerçekten gerekli durumlarda devreye giriyordu ve motosikleti zınk diye durduruyordu.(edit: 320 km oldu. Şu an eskisine oranla çok daha iyi. Sanırım oturmaya başladı fren sistemi.)
Donanım çok iyi. Ne ararsanız var. Bir de lastik basınç sensörü olsaymış o zaman eksiksiz diyebilirdim.
Radyatör koruma ve Akrepovic egzoz sistemi de satın aldım. Radyatör korumayı hemen taktım, ama Akrapovic henüz elime geçmedi. Önümüzdeki hafta geleceğini umuyorum.
3’lü çanta seti de almayı düşünüyorum, ama Yamaha’nın orijinal çantaları hiç beğenmedim. Hem malzeme kalitesi olarak hem de kullanışlılık olarak pek iç açıcı gelmedi bana. Çanta önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Benden şimdilik bu kadar. İlerleyen zamanlardaki deneyimlerimi paylaşmaya devam ederim. Herkese güvenli ve zevkli sürüşler dilerim. Selamlar, saygılar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
MT-09 CBF 1000'den 30 kg daha hafif. İşin içine "crossplane" dizilişli krank da girince CBF'e göre daha büyük bir tork etkisi oluşuyor.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Arkadaşlar, herkese selamlar, sevgiler. Adım Burçin Batu. Bodrum’da yaşıyorum. Geçtiğimiz Cuma günü ben de bir mt09 tracer satın aldım. Aracım şu anda 199km’de. Bu ana kadarki deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Şu anda 41 yaşımdayım. Küçük yaştan beri bisiklet sürerim ama motosiklet kullanmaya 32 yaşımda başladım. Öyle çekirdekten motorculardan değilim, ama artık deneyimsiz de değilim. Kullandığım motosikletler sırası ile şunlar:
- 1998 Honda Shadow 750 (2006-2007 arası)
- 2005 Kawasaki VN 800 (2007-2009 arası)
- 2011 Honda Transalp 700 (2011-2013 arası)
- 2011 Honda CBF 1000 (2013-2015 arası)
Tracer’i almadan önce kafamdaki motor Kawasaki Versys 1000’di. Versys’ten hala vazgeçmiş değilim, ama artık başka bahara kaldı  Tracer daha ucuz ve Kawa ile her konuda rekabet edebilir.
Son kullandığım motosiklet Honda CBF 1000 olduğu için, Tracer’i onunla kıyaslayacağım.
Şunu bir kez daha anladım ki, beygir gücü ve tork gibi kavramların, kâğıt üzerindeki değerleri ile gerçekte olan değerleri birbirlerinden çok farklı. Traceri almadan önce, 8500 devride gelen 87.5nm gibi bir değerin neden bu kadar abartıldığını düşünüyordum. CBF 1000 daha yüksek bir tork değerini daha düşük bir devirde (97nm- 6500 devir) veriyor, ama tracer cbf’ten bence çok daha güçlü ve daha çabuk hızlanıyor. Üstelik Tracer henüz rodajda ve kullanma kılavuzunda yazdığı gibi, 5600 devrin üstünde uzun süre kullanmıyorum. Rodaj bittikten sonra A modunda neler olacağını şimdilik hayal ediyorum. Son hızdan emin değilim, ama hızlanma konusunda bence Honda CBF 1000, asla tracer ile rekabet edemez.
Konfor konusunda iki motosiklet bence denktir. İkisi de sert süspansiyonlu ve yoldaki bozuklukları sürücüye çok da rahatsız etmeden hissettiriyor. (Transalp’in uzun yol konforunu mumla arıyorum) Ama Tracer, daha yüksek oturuş pozisyonu dolayısıyla gelen, yola ve çevreye hâkimiyet hissi nedeniyle cbf’e kıyasla sanki biraz daha uzun yol motoru gibi. Sele konforu konusunda bir yorum yapamayacağım, çünkü henüz uzun süreli sürüş yapmadım. Ama sanki cbf’in selesi daha rahat gibiydi. Bazı arkadaşlar, rodaj sırasında titreşimden şikayet etmişler. Benim öyle bir şikâyetim yok. Evet, bir titreşim hissediliyor ama beni rahatsız edecek seviyede değil. Arkadaşlarımızın dediği gibi, ilerleyen kilometrelerde o azıcık titreşim de yok olacaksa bu gerçekten çok iyi bir haber Rüzgâr camı, arkadaşların da dediği gibi pek bir işe yaramıyor. 120-130 km/s gibi hızlardan sonra, kaskın üst kısmına doğru, rahatsız edici seviyede bir türbülans oluşuyor.(boyum 173cm)Sanırım daha iyi bir rüzgar camı almak gerekecek.
Tracer için şu ana dek en büyük hoşnutsuzluğum fren sistemi. Durmaya yakın hızlarda, eğer mıcırlı, tozlu ya da hafif ıslak bir yolda iseniz, hele bir de yokuş aşağı gidiyorsanız abs sürekli devreye giriyor ve durma mesafesini tehlikeli derecede uzatıyor. Hatta böyle durumlarda durmuyor bile diyebilirim. Araç daha çok yeni ve lastikler, balatalar ve diskler henüz alışmadı. İlerleyen zamanlarda bu sorunun biraz azalacağını düşünüyorum. Cbf bu konuda bence daha iyiydi. ABS gerçekten gerekli durumlarda devreye giriyordu ve motosikleti zınk diye durduruyordu.(edit: 320 km oldu. Şu an eskisine oranla çok daha iyi. Sanırım oturmaya başladı fren sistemi.)
Donanım çok iyi. Ne ararsanız var. Bir de lastik basınç sensörü olsaymış o zaman eksiksiz diyebilirdim.
Radyatör koruma ve Akrepovic egzoz sistemi de satın aldım. Radyatör korumayı hemen taktım, ama Akrapovic henüz elime geçmedi. Önümüzdeki hafta geleceğini umuyorum.
3’lü çanta seti de almayı düşünüyorum, ama Yamaha’nın orijinal çantaları hiç beğenmedim. Hem malzeme kalitesi olarak hem de kullanışlılık olarak pek iç açıcı gelmedi bana. Çanta önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Benden şimdilik bu kadar. İlerleyen zamanlardaki deneyimlerimi paylaşmaya devam ederim. Herkese güvenli ve zevkli sürüşler dilerim. Selamlar, saygılar.

Öncelikle motorunuzu güle güle ve kazasız belasız kullanmanız dileklerimle. Tespitlerinizi çok yerinde bulduğumu söylemeliyim. Ben de eski Shadow ve Transalp kullanıcısı olarak bu tork devir mevzularının kağıt üzerinde motorun karakterini çok yansıtmadığını düşünmekteyim. Transalp'in her devirde neredeyse kusursuz sağladığı tork değeri çok düzgün ivmelenme olarak sürücüsüne yansıyordu ama Tracer gerçekten iki ruhlu bir makina. Bir kere yüksek devir çalışmayı seviyor. Alt devirlerden hoşnut değil. Özellikle 6500 devri geçtikten sonra bir sıçrama eşiği var (sesi bile kükremeye dönüyor). Elbette çok atak ve gaz tepkisi çok keskin. Gazın açılması ile ön tekerdeki hafifleme bariz şekilde hissediliyor. Tur camı konusunda yazdıklarınıza katılıyorum ben ve buradan bir kaç arkadaş aksesuar olarak takılan orjinal tur camını taktırdık. Bence daha başarılı bir tasarım olabilirdi ama herneyse işlevsel ve artık kaskımdaki hava patlamalarını yaşamıyorum. Çanta konusundaki görüşünüze ben de katılıyorum. Orjinal çantaları zayıf duruyor ve pahalı. Tracer sahibi yakın bir arkadaşım Shad marka 3'lü set taktı. Henüz yakından görme fırsatım olmadı ama fotoğraflarını gördüğüm kadarı ile başarılı. Ancak çantalar Türkiyede kolaylıkla bulunmasına rağmen çanta demirleri için yurt dışı sipariş vermek ve beklemek gerekiyor. Ayrıca arkadaşım montaj sırasında ufak tefek modifikasyonlara gerek olduğunu söyledi. Henüz detaylarını bilmiyorum. Öğrenince size de aktarırım. Güzel sürüşler.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Arkadaşlar, herkese selamlar, sevgiler. Adım Burçin Batu. Bodrum’da yaşıyorum. Geçtiğimiz Cuma günü ben de bir mt09 tracer satın aldım. Aracım şu anda 199km’de. Bu ana kadarki deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Şu anda 41 yaşımdayım. Küçük yaştan beri bisiklet sürerim ama motosiklet kullanmaya 32 yaşımda başladım. Öyle çekirdekten motorculardan değilim, ama artık deneyimsiz de değilim. Kullandığım motosikletler sırası ile şunlar:
- 1998 Honda Shadow 750 (2006-2007 arası)
- 2005 Kawasaki VN 800 (2007-2009 arası)
- 2011 Honda Transalp 700 (2011-2013 arası)
- 2011 Honda CBF 1000 (2013-2015 arası)
Tracer’i almadan önce kafamdaki motor Kawasaki Versys 1000’di. Versys’ten hala vazgeçmiş değilim, ama artık başka bahara kaldı  Tracer daha ucuz ve Kawa ile her konuda rekabet edebilir.
Son kullandığım motosiklet Honda CBF 1000 olduğu için, Tracer’i onunla kıyaslayacağım.
Şunu bir kez daha anladım ki, beygir gücü ve tork gibi kavramların, kâğıt üzerindeki değerleri ile gerçekte olan değerleri birbirlerinden çok farklı. Traceri almadan önce, 8500 devride gelen 87.5nm gibi bir değerin neden bu kadar abartıldığını düşünüyordum. CBF 1000 daha yüksek bir tork değerini daha düşük bir devirde (97nm- 6500 devir) veriyor, ama tracer cbf’ten bence çok daha güçlü ve daha çabuk hızlanıyor. Üstelik Tracer henüz rodajda ve kullanma kılavuzunda yazdığı gibi, 5600 devrin üstünde uzun süre kullanmıyorum. Rodaj bittikten sonra A modunda neler olacağını şimdilik hayal ediyorum. Son hızdan emin değilim, ama hızlanma konusunda bence Honda CBF 1000, asla tracer ile rekabet edemez.
Konfor konusunda iki motosiklet bence denktir. İkisi de sert süspansiyonlu ve yoldaki bozuklukları sürücüye çok da rahatsız etmeden hissettiriyor. (Transalp’in uzun yol konforunu mumla arıyorum) Ama Tracer, daha yüksek oturuş pozisyonu dolayısıyla gelen, yola ve çevreye hâkimiyet hissi nedeniyle cbf’e kıyasla sanki biraz daha uzun yol motoru gibi. Sele konforu konusunda bir yorum yapamayacağım, çünkü henüz uzun süreli sürüş yapmadım. Ama sanki cbf’in selesi daha rahat gibiydi. Bazı arkadaşlar, rodaj sırasında titreşimden şikayet etmişler. Benim öyle bir şikâyetim yok. Evet, bir titreşim hissediliyor ama beni rahatsız edecek seviyede değil. Arkadaşlarımızın dediği gibi, ilerleyen kilometrelerde o azıcık titreşim de yok olacaksa bu gerçekten çok iyi bir haber Rüzgâr camı, arkadaşların da dediği gibi pek bir işe yaramıyor. 120-130 km/s gibi hızlardan sonra, kaskın üst kısmına doğru, rahatsız edici seviyede bir türbülans oluşuyor.(boyum 173cm)Sanırım daha iyi bir rüzgar camı almak gerekecek.
Tracer için şu ana dek en büyük hoşnutsuzluğum fren sistemi. Durmaya yakın hızlarda, eğer mıcırlı, tozlu ya da hafif ıslak bir yolda iseniz, hele bir de yokuş aşağı gidiyorsanız abs sürekli devreye giriyor ve durma mesafesini tehlikeli derecede uzatıyor. Hatta böyle durumlarda durmuyor bile diyebilirim. Araç daha çok yeni ve lastikler, balatalar ve diskler henüz alışmadı. İlerleyen zamanlarda bu sorunun biraz azalacağını düşünüyorum. Cbf bu konuda bence daha iyiydi. ABS gerçekten gerekli durumlarda devreye giriyordu ve motosikleti zınk diye durduruyordu.(edit: 320 km oldu. Şu an eskisine oranla çok daha iyi. Sanırım oturmaya başladı fren sistemi.)
Donanım çok iyi. Ne ararsanız var. Bir de lastik basınç sensörü olsaymış o zaman eksiksiz diyebilirdim.
Radyatör koruma ve Akrepovic egzoz sistemi de satın aldım. Radyatör korumayı hemen taktım, ama Akrapovic henüz elime geçmedi. Önümüzdeki hafta geleceğini umuyorum.
3’lü çanta seti de almayı düşünüyorum, ama Yamaha’nın orijinal çantaları hiç beğenmedim. Hem malzeme kalitesi olarak hem de kullanışlılık olarak pek iç açıcı gelmedi bana. Çanta önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Benden şimdilik bu kadar. İlerleyen zamanlardaki deneyimlerimi paylaşmaya devam ederim. Herkese güvenli ve zevkli sürüşler dilerim. Selamlar, saygılar.


Tracer'ın fren sistemi sizin hissettiğinizin aksine çok başarılı, sizin duyduğunuz sıkıntılar tamamen lastik ve yok kaynaklı. İyi tutan bir zemin bulun 50 km bir hızda olanca gücünüzle ön freni çekin, motorun stopiye geldiğini görünce hayret edeceksiniz.

Üzerindeki dunlop lastikler geç ısınan ve ülkemizin dandik kaymak ve tozlu asfaltında vasat yol tutuş sergileyen bir lastik. Geçen sene de cbr650f de aynı lastik vardı. Gerçi hamurun biraz değişik olduğunu okudum ama yine de eşek aynı eşek :)

Pazar günü marmaris rotasında iyi bir zeminde çok güzel viraj yaptık, çok da keyif aldım. Lastik hiç bırakma eğilimi göstermedi, ama ısınmıştı ve asfalt zımpara gibiydi. Eğer kullandığınız rotalarda yollar sıkıntılı ise lastiğinizi metzeller m7 veya pirelli rosso ile değiştirmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Puigin touring camı almanyada stoklara girmiş. Demekki üretilmeye başlandı :queen:

http://www.bs-motoparts.com/en/wind-protection/windshield-touring-puig-yamaha-mt-09-tracer-2015-dark-smoke-i674-56787-0.htm

PUIG21102.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14
Benimde almayı düşündüğüm bir motor, motorumu sattım ve araştırıyorum. Araştırma esnasında bulduklarım büyük ihtimalle işinize yarar ;)

Çanta için FJR-1300'ün çantalarını kullananlar var linki FJR-1300 Yan çanta

Givi çanta ve koruma ekipmanlarını çıkarmış güzel gözüküyorlar

http://www.givi.it/my-motorcycle#YAMAHA,MT-09_Tracer_(15)

Touratech'de çanta ve koruma aksesuarlarını çıkarmış ama web sitesinde göremedim. Kullanıcılardan birisinin yaptırdığı
http://www.mt09.it/forum/tracer-estetica-acc/accessori-touratech-t2784.html

Son olarak elcik led kit oldukça güzel duruyor bir inceleyin derim. EBAY'de satılıyor.
http://www.dzell.co.kr/product/detail.html?product_no=27&cate_no=1&display_group=2
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Paylaşım için teşekkürler, pazar günü tracercılar olup riva yada şile mi yapsak
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
15
hayırlı ugurlu olsun bende aldım haftaya teslim çanta demirini nereden temin ettiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

shad demiri ve çaNTASI ACİL NEREDEN ALDINIZ SEVGİLER
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
hayırlı ugurlu olsun bende aldım haftaya teslim çanta demirini nereden temin ettiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

shad demiri ve çaNTASI ACİL NEREDEN ALDINIZ SEVGİLER
Selamlar. Tracera uygun Shad çanta demiri için Motomax ve Anesmotor'a tedarik etmesi için telkinlerde bulundum. Motomax dün getiremeyeceklerini söyledi. Anes Motordan yaklaşık 1 aydır ses yok. En sağlamı ebay gözüküyor şu an. Çanta demiri olursa çanta bulunuyor Türkiyede.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
zam gelmiş tracerlara, (aslında tüm yamaha'lara gelmiş) yeni satış fiyatı 34.600
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst