haftasonu pistte deneyimleyip buraya video koycaktım fakat aksilik oldu giremedik bende sıkıntıdan çıkıp biraz gazladım, tank slapping olayı olabilir dikkat etmek gerekiyor
https://youtu.be/CtNhf0Cr2rM
Gidon amortisörü değerlendirilebilir, lakin mühendislerin bu olayı göz ardı etme sebebi nedir anlamış değilim, konuyla ilgili Yamaha Türkiye ve Japonya'ya da yazmak gerek sanırım.Acaba gidon amortisörü mü araştırsanız?
170 km hız civarı sonrası başlayan tank slapping sizlerde de var mı? Tek kişiyken oluyor benim gözlemlediğim, iki kişiyken herhangi bir sıkıntı göremedim.
yüksek hızlarda ön tarafın hafiflemesi ve sallanması standard süspansiyon ayarlarından kaynaklanıyor arkadaşlar. Ben biraz sertleştirdim ve oldukça düzeldi; ön süspansiyon ön yükleme 4 çizgi'ye indirdim, geri sekme ise en sert'den 4 tık yumuşak. Arka süspansiyon ön yükleme 5'e getirdim, geri sekme ise en sert'den 1 tur yumuşağa doğru. Çantaları takıp da deneyeceğim ayrıca.
:cyclopsan Sonrada gidon bilyalarını elimize alıyoruz.:mrgreen:Merhaba,tank slapping için çözüm çok basit. gidonun altında( iç kısımda) bulunan halkayı bir tur kadar sıkınca sorun ortadan kalkıyor..Bilginize...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Merhaba,tank slapping için çözüm çok basit. gidonun altında( iç kısımda) bulunan halkayı bir tur kadar sıkınca sorun ortadan kalkıyor..Bilginize...
Sanırım bu ayarlar motorun yüküne göre farklılık gösterecektir. Farklı kilodaki bir kişi veya artçılı sürüşler için aynı sonucu vermeyebilir.
Ayrıca yanlış ayarlar tehlikeli olabilir diye düşünüyorum, yeterli bilgisi olmayanlar servis de yaptırsa iyi olur.
Ön taraf hafiflemesini elcik korumaları söküp test eden olmuş mu merak ediyorum.
Senin yaptığın bu değişikliklerin konfora etkisi nasıl oldu?
Givinin tasima demirini tracera takili olarak gordum. Urun guzel. Ancak uzerine tablayi ayri almaniz veya yaptirmaniz gerektiğini haturlatayim.
Tablayı 20 tl ye herhangi bir demir doğramacı da yaptırabilirsiniz bence.maalesef tabla ayrı paraya satılıyor ve orjinalle aynı paraya geliyor, plastik bir parçayı da 150tl'ye satmaları ayrı bi kazık, bir arka çanta maliyeti ortalama 1000tl oluyorBugün bir aksilik olmazsa alacağım, resimleri paylaşırım