@sokollu 400 küsür sayfa yazılmış çizilmiş dükkanı kapatma zamanı gelmiş sanırımyeni moturun hayırlı olsun
selamlar arkadaşlar bugün 2013 model siyah ninja ile aranıza katıldım herkes e iyi forumlar![]()
Birader millet kullanırsın falan diyo ama , sence niye kullanamam
Yurtdışından egsoz alan arkadaslar bu gümrük işleri nasıl oluyor bende aldım da bi yardımcı olursanız sevirim