Telike çok geçmiş olsun.
Eğer hem kış hem yaz aynı lastık kulanıcaksan ctygrip üzeldir eğer sadece yazın kulanacak san pure koruzemınde öğleymiş kulanmadım ama araştırmalarım sonucu bu cık tı
Bende gidip ctygrip aldım.Şu ana kadar memnum Bu sıralar biraz kaşınıyorum viraja girip asılıyorum gaza daha kaymadı
Eğer hem kış hem yaz aynı lastık kulanıcaksan ctygrip üzeldir eğer sadece yazın kulanacak san pure koruzemınde öğleymiş kulanmadım ama araştırmalarım sonucu bu cık tı
Bende gidip ctygrip aldım.Şu ana kadar memnum Bu sıralar biraz kaşınıyorum viraja girip asılıyorum gaza daha kaymadı
Son düzenleme: