Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar gecen hafta motoru düşürdün. Arka plastik camurluk sol sinyalin olduğu yerden kırıldı. Japonla yapistirdim ama 1 hafta sonra Oda attı tutmadı. Arka camurlugu tedarik edebileceğim bi site ya da bayi var mi bildiğiniz ???
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Merhaba arkadaşlar...Bizim wolflerin ybr ile uyumlu olmayan parçalarını tedarik edebileceğimiz bir yer yada bayi var mı? İleride ihtiyaç olursa die soruyorum. Salcano firmasından parça tedarik etmek mümkün mü? Yaw bir de geçen ybr koruma demiri taktım ama deponun alt ön kısmındaki siyah plastik kapağı çıkarmak zorunda kaldım. Bu da beni sinir etti. Gerçi çok da kötü durmuyor ama...Koruma demiri düz olanlardan değil. Dizlere dogru kıvrımlı olan cinsten.
Son olarak hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar bir motor ustası kadar bilgim becerim olmasa dahi bu forumdan gerçekten çok faydalı ekstra bilgiler elde ettim. Sağlıcakla kalın...

dostum ybr ye uymayan diğer parçları diğer çinlilerle uyuyor. ben arayıpta parça bulamadığım olmadı motor parçacılarında. ama istediğin kalitede bulamayabiliyorsun. dize doğru kıvrımlı enes takmıştı sanırım demiri. o bilir.
benimkinde hiçbirşey değiştirmeden takmıştık.

Arkadaşlar gecen hafta motoru düşürdün. Arka plastik camurluk sol sinyalin olduğu yerden kırıldı. Japonla yapistirdim ama 1 hafta sonra Oda attı tutmadı. Arka camurlugu tedarik edebileceğim bi site ya da bayi var mi bildiğiniz ???

dostum benimkide kırık. ha değiştirirmiyim çamurluğu ? sanmam :)
ama sen servisine gideceksin çamurluk diğer markalarınki uymayabilir çünkü.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Merhaba arkadaşlar...Bizim wolflerin ybr ile uyumlu olmayan parçalarını tedarik edebileceğimiz bir yer yada bayi var mı? İleride ihtiyaç olursa die soruyorum. Salcano firmasından parça tedarik etmek mümkün mü? Yaw bir de geçen ybr koruma demiri taktım ama deponun alt ön kısmındaki siyah plastik kapağı çıkarmak zorunda kaldım. Bu da beni sinir etti. Gerçi çok da kötü durmuyor ama...Koruma demiri düz olanlardan değil. Dizlere dogru kıvrımlı olan cinsten.
Son olarak hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar bir motor ustası kadar bilgim becerim olmasa dahi bu forumdan gerçekten çok faydalı ekstra bilgiler elde ettim. Sağlıcakla kalın...
Esd demiri taktınız herhalde. O demir 2 şekilde oluyor 1tık aşağıya da takılabilirdi.
Ben de aynı demirden kullanıyorum özellikle yüksek olanını almıştım sakal takarım diye.
20150425_185139.jpg

Hoşunuza gitmediyse cbf demiri takabilirsiniz o daha ufak.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
onay bekliyor hala. onay gelince video açılacak
burdan izlenebilir belki
https://www.youtube.com/watch?v=xCtwsS_S2RM&feature=youtu.be

Cep telefonundan da dinlemiştim ama iş yerinde bilgisayardan daha net dinleyebildim.. Gerçekten garip bir ses zincirden gelmiyor gibi.. Hiç bir fikir yürütemedim doğrusu..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Benimde fikrim yok. Ama şanzımandan öyle ses gelmez. Basit birşey çıkacak diye düşünüyorum.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Benimde fikrim yok. Ama şanzımandan öyle ses gelmez. Basit birşey çıkacak diye düşünüyorum.

Zinciri saga sola salladigimda catirti geliyor ayrica zincir arka disliye oturdugunda elimle saga sola oynattigimda bir iki mm saga sola gidip geliyor. Acaba zinciri falan mi yedim 2000 km'de. Onun icin de bi video cekip koyayim. daha anlasilir olur hem
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
Kardeş bence arka dişli flanşından (göbeğinden)geliyor. Flanşın ortasında bi rulman var bozulmuş olabilir. dişliyi tutan 4 tane saplama var ordan da olabilir. ben öyle hissettim. Flanşı söküp bi bak, olmadı değiştir 15-20 TL. YBR flanşı. Tabi için rahat etmezse anormal ise...Motorun km. düşük, birde hor kullanmıyorsan sanmıyorum zincir-dişli takımından olacağını. Bende aynı buna benzer motoru ilk aldığımda özellikle ilk kalkışlarda ve 2. viteste gaz verip çekmelerde bu sorunu yaşadım. Motorcu flanşı söktü bişeyler yaptı tam göremedim o zaman ama sonra sorun düzelmişti. Ama sonra içim rahat etmedi flanşı değiştirdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

Arkadaşlar şu ön frenin tutmasından şikayetim yok ama gacırdaması beni deli ediyor. balata spreyi biraz idare ediyor ama sonra yine aynı. Balatalar da bikaç ay önce alındı hem de BRENTA. Disk aynası da fena değil ama diski mi değiştirsem.? Ya da kaliperden mi? Kaliperi değiştirsem mi diyorum honda titan ES kaliperi uyduğunu buradan duymuştum.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ön frenden sıkıntım yok çok şükür, tutması güzel, ses falan da çıkarmıyor..

Dün ilk defa bi civata gevşemiş onu sıktım.. plastik arka çamurluğu tutan içteki tek civata..

Bu arada malumunuz yeni çizme aldım ve bu çizmelerle vites değiştirmek ve frenlemem zorlaşmıştı.. ilk günlerdeki kadar olmasada hala sertlik var..ayak bileğini hareket ettirmekte normal bot ve ayakkabı gibi asla değil.. bazen özellikle 1. vitesten 2. vitese tam geçiş yapamıyorum 2 den boşa düşürüyor sıkıntımın bir tanesi bu..

2. sıkıntım ise ayak bileğini fazla bükeeiğim için arka frene basarken zorlanıyordum. ama o sorunu bugün halletim.. km 5.200 oldu biraz balatalar yıpranmıştr diyerek ve birazda arka frendeki boşluğu azaltayım diye arka civatayı 2-3 tur çevirerek freni biraz yukarı kaldırdım.. nefis oldu. frenlemem güzel ve rahat bir hal aldı.

Bu arada merak edenler için son benzin sarfiyatım şu şekilde gerçekleşti.

50 TL lik benzin almıştım.
50TL/4.63 = 10.80 Lt yapıyor..

Bu benzin ile de normal bir kullanım ile 390 km yol yaptım.
1.080/390= 2.77 Lt, 100 km de yaptığı yakıt olarak ortaya çıkıyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Kardeş bence arka dişli flanşından (göbeğinden)geliyor. Flanşın ortasında bi rulman var bozulmuş olabilir. dişliyi tutan 4 tane saplama var ordan da olabilir. ben öyle hissettim. Flanşı söküp bi bak, olmadı değiştir 15-20 TL. YBR flanşı. Tabi için rahat etmezse anormal ise...Motorun km. düşük, birde hor kullanmıyorsan sanmıyorum zincir-dişli takımından olacağını. Bende aynı buna benzer motoru ilk aldığımda özellikle ilk kalkışlarda ve 2. viteste gaz verip çekmelerde bu sorunu yaşadım. Motorcu flanşı söktü bişeyler yaptı tam göremedim o zaman ama sonra sorun düzelmişti. Ama sonra içim rahat etmedi flanşı değiştirdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

Arkadaşlar şu ön frenin tutmasından şikayetim yok ama gacırdaması beni deli ediyor. balata spreyi biraz idare ediyor ama sonra yine aynı. Balatalar da bikaç ay önce alındı hem de BRENTA. Disk aynası da fena değil ama diski mi değiştirsem.? Ya da kaliperden mi? Kaliperi değiştirsem mi diyorum honda titan ES kaliperi uyduğunu buradan duymuştum.

ben daha önce pek çok kez yazmıştım. tekrar yazayım. istersen dünyanın en iyi balatasını tak, kaliper sorunlu olduğu sürece gene yakacak balatayı. pistonlar geri gelmediğinden sıkıyor balatayı. greslesende bir müddet sonra gene sıkışıp yakıyor balatayı.
ben kaç balata yakıp çöpe attım düzeltemedim. en sonunda kaliperi değiştirttim. rahata erdim. şimdi en adi balatayı bile taksam çıt ses yok ön frende. çokda güzel tutuyor.
titanes veya scooterların kaliperi uyar.


Zinciri saga sola salladigimda catirti geliyor ayrica zincir arka disliye oturdugunda elimle saga sola oynattigimda bir iki mm saga sola gidip geliyor. Acaba zinciri falan mi yedim 2000 km'de. Onun icin de bi video cekip koyayim. daha anlasilir olur hem

dostum bence birmotorcuya götür. göreceksin çok çok basit bir problem çıkacak seninki.

Ön frenden sıkıntım yok çok şükür, tutması güzel, ses falan da çıkarmıyor..

Dün ilk defa bi civata gevşemiş onu sıktım.. plastik arka çamurluğu tutan içteki tek civata..

Bu arada malumunuz yeni çizme aldım ve bu çizmelerle vites değiştirmek ve frenlemem zorlaşmıştı.. ilk günlerdeki kadar olmasada hala sertlik var..ayak bileğini hareket ettirmekte normal bot ve ayakkabı gibi asla değil.. bazen özellikle 1. vitesten 2. vitese tam geçiş yapamıyorum 2 den boşa düşürüyor sıkıntımın bir tanesi bu..

2. sıkıntım ise ayak bileğini fazla bükeeiğim için arka frene basarken zorlanıyordum. ama o sorunu bugün halletim.. km 5.200 oldu biraz balatalar yıpranmıştr diyerek ve birazda arka frendeki boşluğu azaltayım diye arka civatayı 2-3 tur çevirerek freni biraz yukarı kaldırdım.. nefis oldu. frenlemem güzel ve rahat bir hal aldı.

Bu arada merak edenler için son benzin sarfiyatım şu şekilde gerçekleşti.

50 TL lik benzin almıştım.
50TL/4.63 = 10.80 Lt yapıyor..

Bu benzin ile de normal bir kullanım ile 390 km yol yaptım.
1.080/390= 2.77 Lt, 100 km de yaptığı yakıt olarak ortaya çıkıyor.

salih sen motoru çok kullanmadığından anlayamazsın. ama ön kaliper sorunlu. 40tl para değil doğrusu değişmek için.
bot rahat olmasada güvenlik açısından çok iyi. bilemiyorum. iki ucu b.klu deynek :) bence bota alışmaya çalış. hepsinden önemli güvenlik.
yakıtın gayet iyi. benimde o civarlarda. 125cc motora göre çok iyi rakam bence.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
salih sen motoru çok kullanmadığından anlayamazsın. ama ön kaliper sorunlu. 40tl para değil doğrusu değişmek için.
bot rahat olmasada güvenlik açısından çok iyi. bilemiyorum. iki ucu b.klu deynek :) bence bota alışmaya çalış. hepsinden önemli güvenlik.
yakıtın gayet iyi. benimde o civarlarda. 125cc motora göre çok iyi rakam bence.

ön fren sıkıntı çıkarınca titan kaliperleri ile değiştireceğim not alıyorum merak etme.. :cat:
Botu illaki kullanacağım, botsuz olmaz benim için.. sadece ayak bileğini biraz daha rahatlatabilirim belki botu badem yağı ile yumuşatarak..
Yakıt konusunda da ekonomik olsun diye uğraşmadan bu değerler çıkıyor. Gereksiz gazlamaları ve devirli kullanmaları bıraksam dahada düşer ama o zamanda zevki çıkmaz..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Pazar günü getirirsen ben sana şöförlük yaparım dostum.
sen dönüşte beni harem yada esenlerden efetur a bindir yeterli.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Elimde kaldı bi salcano Wolf :(üç motor devirleri geçmişte kaldı. :)garip hissediyorum :santa:
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@tahsins çok sağol düşüncen icin, benimde soforlugum var sıkıntı o yolu motorla gitmemek. Bu arada fabrikadan artik getirmiyoruz büyük ihtimal gelmez yanıtı aldıktan sonra wolf defteri kapandı gibi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@tahsins çok sağol düşüncen icin, benimde soforlugum var sıkıntı o yolu motorla gitmemek. Bu arada fabrikadan artik getirmiyoruz büyük ihtimal gelmez yanıtı aldıktan sonra wolf defteri kapandı gibi.

Ozaman sıkıntı yok. 100km bile yoktur, kendin getirebilirsiniz. Ben kaç kez istanbula gittim geldim. Yakın yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst