KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
OTOGARLARDA BÜYÜK OTOBÜSLER VAR TRAVEGO DİYE. BEN ANKARAYA GÖNDERDİM 200 TL ALDILAR. BAGAJA KOYUYORLAR İPLEDE GÜZELCE BAĞLIYORSUN HİÇBİRŞEY OLMUYOR

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

duke 200 ün orjinal (standart fabrika ayarı) RPM 1 VE RPM 2 ayarları nelerdir arkadaşlar? rpm 1 ve rpm 2 yi yükseltmenin son hıza hiçbir faydası yok 138 de kesiciye giriyor.

Aynısını ben yaptım. 1000Bakımını kendim yaptım. Castrol Power1 10W/40 ve KTM nin orjinal yağ filtresini kullandım. Motor 1.5litre yağ alıyor. 2 Litre Castrol Yağ + KTM yağ filtresi toplamda 75TL tuttu.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Arkadaşlar, 1000 km bakımına gitmeyi düşünüyordum ve yazılanlardan sonra vazgeçtim. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Bakım için en yakın yetkili servis yaklaşık 200 km dışarıda. Yol+Bakım maliyetleri 300-350 lira civarını bulacak gibi duruyor. Öneriyorsanız şayet 1000 bakımını garajda yapmayı planlıyorum.
Bir de arkadaşlar, radyatör suyunu kaç kilometrede bir kontrol ediyorsunuz?
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Tiger egzoz aldım valla ucu karbon kapak 620'ye. bi arkadaşımda tavsiye etti. youtube'dan sesi susturulu ve susturucusuz güzel cıkıyor umarım yakındanda öyledir. görünüş olarak yakışıyor bence.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Arkadaşlar, 1000 km bakımına gitmeyi düşünüyordum ve yazılanlardan sonra vazgeçtim. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Bakım için en yakın yetkili servis yaklaşık 200 km dışarıda. Yol+Bakım maliyetleri 300-350 lira civarını bulacak gibi duruyor. Öneriyorsanız şayet 1000 bakımını garajda yapmayı planlıyorum.
Bir de arkadaşlar, radyatör suyunu kaç kilometrede bir kontrol ediyorsunuz?

Ben aklima geldikce bi bakiyorum ama dogru deger icin motoru dik tutmak gerekiyo. Hep dik tutamiyorum ama zincir ve motor temizligi yaparken ona da bakiyorum. 300-400kmde bir falan yani.


@noushzad hocam hayirli olsun gule gule kullanin sizden de bir video bekleriz.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
sol amortisör keçesinden yağ kaçmış hemde 2 gündür falan. nası olcak. bu büyük eksi bence 6 aylık motorda
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Arkadaslar su 1000 bakim meselesi okadar donduki artik biseyler yazmak zorunda hissettim kendimi. 1000 bakimi kendisi yapan arkadaslara birkac cift sozum olucak. Guzel insanlar 1000 bakim demek sadece yag degismek sadece filtre degismek degildir. Adamlar beyinden hatalari okuyor her somuna civataya bakiyor hortumlara ne varsa. Baglantilarda sikinti varmi rodaj esnasinda bir enayilik olmusmus acilma sacilma vs varmi bunlarin hepsi inceleniyor. Daha 1000 km de olan hatta bazisii sadece bu ilk 1000 km de yapilan ve birdaha yapilmicak olan tonla sey var. Simdi sen bu ureticinin yaptigi bakim tablosunu hice sayar kitapcigi birkere okumaya usenir ve burada konuya hakim olmayan arkadsslara bu bakimi sadcee yag ve filtre degisimi gibi gosterirsen bu vatadasta canim guzelim makinasini sana uyup servis e goturmek yerine kendi biseyler yaparsa kim hesap verecek vebal alicak bir sikinti olustugunda. Yapmayin etmeyin. Biraz okuyalim arastiralim manuel de dokuzuncu bolumde nelerin yapildigi var arkadaslar. Daha bulamiyorum bilmiyorum va diyorsaniz soyleyin ben paylasayim ekran goruntulerini. Hatta paylasayim herkes mutlu olsun . en soldaki ici bos cemberler 1000 bakimda yapilanlar. Hayirli ve guzel surusler diliyorum hepinize.

 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Arkadaslar su 1000 bakim meselesi okadar donduki artik biseyler yazmak zorunda hissettim kendimi. 1000 bakimi kendisi yapan arkadaslara birkac cift sozum olucak. Guzel insanlar 1000 bakim demek sadece yag degismek sadece filtre degismek degildir. Adamlar beyinden hatalari okuyor her somuna civataya bakiyor hortumlara ne varsa. Baglantilarda sikinti varmi rodaj esnasinda bir enayilik olmusmus acilma sacilma vs varmi bunlarin hepsi inceleniyor. Daha 1000 km de olan hatta bazisii sadece bu ilk 1000 km de yapilan ve birdaha yapilmicak olan tonla sey var. Simdi sen bu ureticinin yaptigi bakim tablosunu hice sayar kitapcigi birkere okumaya usenir ve burada konuya hakim olmayan arkadsslara bu bakimi sadcee yag ve filtre degisimi gibi gosterirsen bu vatadasta canim guzelim makinasini sana uyup servis e goturmek yerine kendi biseyler yaparsa kim hesap verecek vebal alicak bir sikinti olustugunda. Yapmayin etmeyin. Biraz okuyalim arastiralim manuel de dokuzuncu bolumde nelerin yapildigi var arkadaslar. Daha bulamiyorum bilmiyorum va diyorsaniz soyleyin ben paylasayim ekran goruntulerini. Hatta paylasayim herkes mutlu olsun . en soldaki ici bos cemberler 1000 bakimda yapilanlar. Hayirli ve guzel surusler diliyorum hepinize.

[url]http://i.hizliresim.com/GY2GE2.png[/url]

çok güzel açıklama yapmışsın ama bunları aynen uygulayan bide servis göster bana oraya gideyim.:pr:
servislerin hepsi aynen şunu yapıyo.
1-yağı ve filtre değiştir .
2-radiyator ve fren hidroliklerini gözle kontrol et.
3-en önemlisi FATURAYI yasla dibine kadar.
işte sana 1000 bakım ve sende bitaraflarını tuta tuta gidiyosun okadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------

Arkadaşlar duke 200 de orijinal turuncu şaseli var mı hiç?

orjinal turuncu şase sadece 390 larda var.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
sol amortisör keçesinden yağ kaçmış hemde 2 gündür falan. nası olcak. bu büyük eksi bence 6 aylık motorda

Selam geçmiş olsun. Bunun bir çok sebebi var. Teker yapmış olabilirsiniz hava şartları yolların bozukluğu kaldırımlar vs.

Spormoto ya servise bırakın. 130 140 liraya hallederler.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Aynısını ben yaptım. 1000Bakımını kendim yaptım. Castrol Power1 10W/40 ve KTM nin orjinal yağ filtresini kullandım. Motor 1.5litre yağ alıyor. 2 Litre Castrol Yağ + KTM yağ filtresi toplamda 75TL tuttu.

1000 bakımını kendim yapacağım bende. Yağ filtresi netten almak için link atabilirmisiniz?
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar
ön fren maneti nin ucundaki plastik çatlamış değiştirmek gerekir mi bir sıkıntı çıkarır mı bana?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaslar su 1000 bakim meselesi okadar donduki artik biseyler yazmak zorunda hissettim kendimi. 1000 bakimi kendisi yapan arkadaslara birkac cift sozum olucak. Guzel insanlar 1000 bakim demek sadece yag degismek sadece filtre degismek degildir. Adamlar beyinden hatalari okuyor her somuna civataya bakiyor hortumlara ne varsa. Baglantilarda sikinti varmi rodaj esnasinda bir enayilik olmusmus acilma sacilma vs varmi bunlarin hepsi inceleniyor. Daha 1000 km de olan hatta bazisii sadece bu ilk 1000 km de yapilan ve birdaha yapilmicak olan tonla sey var. Simdi sen bu ureticinin yaptigi bakim tablosunu hice sayar kitapcigi birkere okumaya usenir ve burada konuya hakim olmayan arkadsslara bu bakimi sadcee yag ve filtre degisimi gibi gosterirsen bu vatadasta canim guzelim makinasini sana uyup servis e goturmek yerine kendi biseyler yaparsa kim hesap verecek vebal alicak bir sikinti olustugunda. Yapmayin etmeyin. Biraz okuyalim arastiralim manuel de dokuzuncu bolumde nelerin yapildigi var arkadaslar. Daha bulamiyorum bilmiyorum va diyorsaniz soyleyin ben paylasayim ekran goruntulerini. Hatta paylasayim herkes mutlu olsun . en soldaki ici bos cemberler 1000 bakimda yapilanlar. Hayirli ve guzel surusler diliyorum hepinize.

[url]http://i.hizliresim.com/GY2GE2.png[/url]

Ben kendi durumumu açıklayayımki yanlış anlaşılmalara yol vermeyeyim. Bir yandan haklısın. Ama bulunduğum ile en yakın KTM bayisi 200 küsür KM uzaklıkta.

Bende 1000km bakımı için servise durumumu anlattıktan sonra 1000km bir dünya yolu gelmek istemediğimi söyledim. Sağolsunlar yardımcı olup motorun garanti dışı kalmaması için 1000km bakımını yapılmış şeklinde gösterdiler. Bende 1000km bakımı için serviste yapmam gerekenleri öğrenip ayrıldım servisten.

Daha sonra hemen SporMoto dan KTMDuke200 için yağ filtresi sipariş ettim. 1000km bakımı için bekliyordu.

Motor 1000KM ye ulaşınca Yağ ve Yağ filtresini değiştirdim.

Ben motordan anlamayan birisi değilim. Bundan önceki motorlarımın da bakımlarını kendim yapıyordum zaten.

Ayrıca Manual okumayı biliyorum. Yağ ve Yağ filtresi değişimi dışında manual'de yazan bütün bakımları haftalık olarak yapan birisiyim. (Sadece Elimde KTM Diagnostik Tool yok. Bilgisayara bakıp motorun gizli saklı bir derdi varmı göremiyorum) Bunlara dikkat ettikten sonra hiçbir problem yaşamazsınız. Tabi her bakımını kendim yapayım derseniz elbette problem yaşama ihtimaliniz yüksek. Heleki Teknik bilginiz zayıf ise. Ayrıca Bulunduğum ile KTM bayi açsa niye bu kadar maceraya gireyim ki. Arada öyle ahım şahım fiyat farkları yok.

Bulunduğunuz ilde KTM bayisi varsa bakım için servise gidin mutlaka. Kimsenin motoruna bir şey olsun istemem.
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
60
Bana en yakın servis 350 km ilerde. Kimsenin yaptığı işi hor görmem ama kitapçık ve birkaç malzeme yardımı ile yapılabilecek 1000 K bakımını hepimiz yapabiliriz.Parası önemli değil git gel 700 km yahu :)
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
36
arkadaşlar merhaba motorumu satıyorum ilgilenenlere duyurulur:) herkesin tekeri düz basması dileğiyle.

* MODEL : 2012 MODEL 2013 NİSAN TRAFİĞE ÇIKIŞLI DUKE 200 ABS'SİZ
* KM : 3400
* RENK : TURUNCU
* İL : ANKARA (ANLAŞILMASI DURUMUNDA İZMİR'EDE TESLİM EDİLEBİLİR)
* FİYAT : 11.750 TL

* KAZASI VE YAN YATMASI YOKTUR

* MODİFİKASYON YOKTUR
------------------------
TEL : 505 434 75 77
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
acilen birisi rpm 1 rpm 2 deki mantıgı anlatıp kaçlarda ayarlanması gerektiğini anlatabilirmi. rpm ışıgı nerde yanarsa yansın devir kesiciye aynı yerdemi girio
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst