KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
tiger ile arrow arasında cok fark varmı. fiyat olarak 100 tl fark var ama ses olarak bilemedim. videolarda o kadar yok gözüküyor
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Beyni değiştirmeye gerek yokki. Servis menüsünden limitleyici kaldırılıyor.

Motosiklet üzerinden kendinizin yapabileceği bir ayarlama değil. Ben rpm ayarlamalarını yapıp deneme yaptım motosikletle. 138 km'ye geldiğinde gaz kesiyordu, kaldı ki rpm2 10500'ün üzerindeydi. Tekrar belirtmek isterim, beyin değiştirmek gibi bir işlemden bahsedilmiyor. Bu motosikletler fabrika çıkışında 138 km hızda ve 10400-500 devirde kesiciyi devreye sokacak şekilde çift koruma algılama sistemiyle korunmuş. Servise gittiğinizde gerekli ayarlamalar yapılabiliyor bilgisayara bağlatıldığında, arabalar gibi düşünün. Elektronik bir beyin olduğundan bilgisayar bağlantısıyla her türlü ayarlamalar yapılabiliyor. Ancak tekrar belirtmek isterim, uzun uzadıya vakit harcayarak yaptım araştırmamı, garanti kapsamından çıkıyormuş. İyice araştırıp, servislerden durumla ilgili bilgi alıp yaptırmak istediğiniz işlemi ona göre yaptırmanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Motosiklet üzerinden kendinizin yapabileceği bir ayarlama değil. Ben rpm ayarlamalarını yapıp deneme yaptım motosikletle. 138 km'ye geldiğinde gaz kesiyordu, kaldı ki rpm2 10500'ün üzerindeydi. Tekrar belirtmek isterim, beyin değiştirmek gibi bir işlemden bahsedilmiyor. Bu motosikletler fabrika çıkışında 138 km hızda ve 10400-500 devirde kesiciyi devreye sokacak şekilde çift koruma algılama sistemiyle korunmuş. Servise gittiğinizde gerekli ayarlamalar yapılabiliyor bilgisayara bağlatıldığında, arabalar gibi düşünün. Elektronik bir beyin olduğundan bilgisayar bağlantısıyla her türlü ayarlamalar yapılabiliyor. Ancak tekrar belirtmek isterim, uzun uzadıya vakit harcayarak yaptım araştırmamı, garanti kapsamından çıkıyormuş. İyice araştırıp, servislerden durumla ilgili bilgi alıp yaptırmak istediğiniz işlemi ona göre yaptırmanızı tavsiye ederim.

garanti zaten bu motorlarda 2 yıl değilmi? 2 yılsa eğer benimkinin garantisi bitti
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
garanti zaten bu motorlarda 2 yıl değilmi? 2 yılsa eğer benimkinin garantisi bitti

Kesinlikle hocam. Benim lafım zaten motosikletlerini yeni almış olanları kapsıyor. Aslında motosikletinin garantisi bitmiş olan sizin gibi cevval abilerimiz şu olayı deneyip deneyimlerini paylaşssalar da Duke sahipleri olarak bir huzura kavuşsak demiyor değilim içimden.

Umarım elini taşın altına koyup deneyen bir hayırsever çıkar bu olayı.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Kesinlikle hocam. Benim lafım zaten motosikletlerini yeni almış olanları kapsıyor. Aslında motosikletinin garantisi bitmiş olan sizin gibi cevval abilerimiz şu olayı deneyip deneyimlerini paylaşssalar da Duke sahipleri olarak bir huzura kavuşsak demiyor değilim içimden.

Umarım elini taşın altına koyup deneyen bir hayırsever çıkar bu olayı.

Hocam merak ettigim bi konu neden bu son hizin bu kadar onemli oldugu. Kesici kalkinca da motor zaten en fazla 160 yapicak (en iyi sartlarda) ki saglikli olsa kesici koymazlardi ki 135 az bir surat degil ki. Yetmiyorsa motor buyutmek daha mantikli bi hareket motorun beyniyle oynamaktansa.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Hocam merak ettigim bi konu neden bu son hizin bu kadar onemli oldugu. Kesici kalkinca da motor zaten en fazla 160 yapicak (en iyi sartlarda) ki saglikli olsa kesici koymazlardi ki 135 az bir surat degil ki. Yetmiyorsa motor buyutmek daha mantikli bi hareket motorun beyniyle oynamaktansa.

Kesinlikle katılıyorum. Zaten benim amacım son hız konusunda Duke sahiplerini aydınlatmaktan başka birşey değil. Benim bilgim doğrultusunda motosiklet üzerinde herhangi bir parça değişimi ile(ön ve arka dişliler gibi) motosikletin hızı artmıyor. Koruma limitörünü kaldırmak gibi de bir niyetim yok zaten. 130 km hız dediğiniz gibi gerçekten yeterli bir hız. Kaldı ki 100 Km'nin üstünün çok da sağlıklı olmadığını düşünüyorum ben.

Tekrarlıyorum. Benim yazdıklarımın isteklerimle kesinlikle bir alakası yok. Duke sahiplerini son hız konusunda aydınlatma amaçlı yazılmış yazılardır.

Edit : Öte yandan Pulsar kullanan tanıdıklarınız sizi ezmeye kalkarsa, durumu bu şekilde özetleyebilirsiniz. Motosiklet gitmediğinden değil, fabrikasyon bir ayarlama olduğundan dolayı 138 km görüyor son hız olarak şeklinde bir açıklama yapılabilir. Ancak malesef ki Türkiye'de yaşıyoruz, apache kesim var olduğu sürece bu son hız mevzusu sürekli güncel kalacaktır her motor için.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Kesinlikle katılıyorum. Zaten benim amacım son hız konusunda Duke sahiplerini aydınlatmaktan başka birşey değil. Benim bilgim doğrultusunda motosiklet üzerinde herhangi bir parça değişimi ile(ön ve arka dişliler gibi) motosikletin hızı artmıyor. Koruma limitörünü kaldırmak gibi de bir niyetim yok zaten. 130 km hız dediğiniz gibi gerçekten yeterli bir hız. Kaldı ki 100 Km'nin üstünün çok da sağlıklı olmadığını düşünüyorum ben.

Tekrarlıyorum. Benim yazdıklarımın isteklerimle kesinlikle bir alakası yok. Duke sahiplerini son hız konusunda aydınlatma amaçlı yazılmış yazılardır.

Edit : Öte yandan Pulsar kullanan tanıdıklarınız sizi ezmeye kalkarsa, durumu bu şekilde özetleyebilirsiniz. Motosiklet gitmediğinden değil, fabrikasyon bir ayarlama olduğundan dolayı 138 km görüyor son hız olarak şeklinde bir açıklama yapılabilir. Ancak malesef ki Türkiye'de yaşıyoruz, apache kesim var olduğu sürece bu son hız mevzusu sürekli güncel kalacaktır her motor için.

son hızının 138 olması benim içinde sorun değil, benim için sorun vites aralarının kısa olması. ve 6.vitese taktığımda bile hala vites istemesi. 6.viteste redline da gitmek istemiyorum ben. 6 ya takayım 130-140 motor rahat gitsin istiyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
son hızının 138 olması benim içinde sorun değil, benim için sorun vites aralarının kısa olması. ve 6.vitese taktığımda bile hala vites istemesi. 6.viteste redline da gitmek istemiyorum ben. 6 ya takayım 130-140 motor rahat gitsin istiyorum.

O konuda haklisiniz tabi 6. Viteste 30la gidiyo motor. Benim hosuma gidiyo aslinda bi yandan motorun icinde yatan tork gazi acar acmaz uzamasi falan cok guzel. Yoksa disli artirmak dediginiz gibi cok iyi olurdu ama serilikten odun verdigi icin gerek yok kanimca.
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
bizim motorların yağ filtresi bajaj pulsarla birebir aynı gördüğüm kadarıyla. ikisindede kullanılan filtre aynımı acaba?
benim motor yakında 10.000 bakımına girecek arkadaşlar neler yapılması gerekiyor neler değişecek,temizlenecek acaba? ve nekadar yağ alıyor
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Müşteri Hizmetlerinden bir türlü KTM Samsun Bayisinin Adres bilgisini alamadım.Net tarih de veremiyorlar.
Amacım RC 200 ve Duke 200'u yakından görüp karar verebilmek.

Bilen varsa paylaşsın lütfen
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
Beyler motoru 2-3 ay sonra Aalanyadan istanbula götürmek istiyorum üni başlıcak

Nasıl götürebilirim? kargo şirketi felan alır mı pahalımı tutar? veya başka seçenek
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
1000 bakımında hiç bişi yapıldıgı yok abiler ablalar . yağını koyuyolar hava filtresini degiştiriolar o kadar hepsi .120 lira verdim ben fethiyede. ama duruma göre 250 ye kadar isteyebiliolar anladıgım kadarıyla. zaten duke kemik gibi bi motor öyle sagı solu salmıyo bakıma kontrole pek gerek duymuyo. suyunu çıkartıyorum bakıma giriyorum hala ilk günkü gibi
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Beyler motoru 2-3 ay sonra Aalanyadan istanbula götürmek istiyorum üni başlıcak

Nasıl götürebilirim? kargo şirketi felan alır mı pahalımı tutar? veya başka seçenek

OTOGARLARDA BÜYÜK OTOBÜSLER VAR TRAVEGO DİYE. BEN ANKARAYA GÖNDERDİM 200 TL ALDILAR. BAGAJA KOYUYORLAR İPLEDE GÜZELCE BAĞLIYORSUN HİÇBİRŞEY OLMUYOR

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

duke 200 ün orjinal (standart fabrika ayarı) RPM 1 VE RPM 2 ayarları nelerdir arkadaşlar? rpm 1 ve rpm 2 yi yükseltmenin son hıza hiçbir faydası yok 138 de kesiciye giriyor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
bizim motorların yağ filtresi bajaj pulsarla birebir aynı gördüğüm kadarıyla. ikisindede kullanılan filtre aynımı acaba?
benim motor yakında 10.000 bakımına girecek arkadaşlar neler yapılması gerekiyor neler değişecek,temizlenecek acaba? ve nekadar yağ alıyor

Pulsar ile Duke 200'ün yağ filtreleri ölçüleri/ebatları aynı fakat malzeme yapısı/kalitesi çok çok FARKLI....Pulsar da y.filtre 12tl fakat filtre kağıdı et kalınlığı çok ince-Duke ide ise y.filtre kağıdı hem daha kalın hem de yağlı bir tipte ve 25tl...Not: 13tl fark için motorunu Risk'e etmeye değmez, ben Risk almayı sevmiyorum...:bounce: Şöyle örnek vereyim her 2 filtreyi de elinize aldığınızda KTM ninki orijinal -Pulsar ınki yan sanayiii...:mrgreen:Motorumuz yağ ve yağ filtresi değişirse 1,5litre yağ alır....Ben 1.000km bakımında Castrol Power1 Racing 10W-50 kullandım(fully sentetik) + orijinal yağ filtresi...Bu kombinasyonu şiddetle tavsiye ederim...:wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Pulsar ile Duke 200'ün yağ filtreleri ölçüleri/ebatları aynı fakat malzeme yapısı/kalitesi çok çok FARKLI....Pulsar da y.filtre 12tl fakat filtre kağıdı et kalınlığı çok ince-Duke ide ise y.filtre kağıdı hem daha kalın hem de yağlı bir tipte ve 25tl...Not: 13tl fark için motorunu Risk'e etmeye değmez, ben Risk almayı sevmiyorum...:bounce: Şöyle örnek vereyim her 2 filtreyi de elinize aldığınızda KTM ninki orijinal -Pulsar ınki yan sanayiii...:mrgreen:Motorumuz yağ ve yağ filtresi değişirse 1,5litre yağ alır....Ben 1.000km bakımında Castrol Power1 Racing 10W-50 kullandım(fully sentetik) + orijinal yağ filtresi...Bu kombinasyonu şiddetle tavsiye ederim...:wiinkk:

Allah razı olsun kardeşim, sende olmasan zaten bilmiyorum soruyu sorduğumla kalıyorum:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst