KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
geçen gün bir avm otoparkında denk geldim bir duke'e. egzoz sesi dikkatimi çekti, ne marka taktığını sordum. orjinalmiş, hiç oynanmamış. Stok haliyle en güzel sesli motordur heralde sınıfında.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
@noushzad hocam egzoz tabi guzel de tek silindir makine zaten ve orjinali de fena degil bence. Parayi onun yerine guvenlik ekipmanina veya lastik vs yatirmak daha mantikli olur gibi.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
@noushzad hocam egzoz tabi guzel de tek silindir makine zaten ve orjinali de fena degil bence. Parayi onun yerine guvenlik ekipmanina veya lastik vs yatirmak daha mantikli olur gibi.

Valla dostum dogru dıyorsun para konusunda hamd olsun sıkıntı yok. ileride alırım lastik değiştiricem zaten aklımda. ama egzoz önceliğim bi ses farkı olsun istiyor insan. hele susturucusuz cok iyi ses veriyor arrow :)
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
ÖNCEKİ HALİ
116139-albums3414-picture12791.jpg


BUDA APP PLAKA TAKTIKTAN SONRAKİ HALİ
116139-albums3414-picture12793.jpg
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
38
Hocam alışkın oldugundandir. Ben uniden memlekete gittim ertesi sabah arkadaşla buluştuk navigasyondan rastgele bir yer isaretledik ve bindik gittik. O gün 11 saat motor kullanmisim inan eve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. :)
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
38
Hocam gecen sezondu tam hatırlamıyorum. Kardeşim simdi biz arkadasimla sabah buluşuruz acariz navigasyonu gözümuzü kapatır bir nokta seçeriz sonra sur babam sur :) bende yol macerası çoktur. Yazın her hafta sonu 600-700 km yol tepiyoruz. Bu bizde bir tutku oldo. Gittiğin yerde neyle karsilacagini bilmemek nereye varacağını bilmemek sanki yeni bir gezegeni keşfetmek gibi geliyor bize. Sanırım motorcu olmak boyle bir şey.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Beyler Ebaydan şu Arrow egzozu buldum fiyat olarak nasıl uyumludur demi yazıyor gerçide. Birde alırsak kaç gün içinde geliyor?

Değer mi sizce? sizinde fikrinize göre alayım. yoksa 150 civarı az verip Tiger mı alayım

http://www.ebay.com/itm/MUFFLER-EXH...1822620?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2345 052d9c&vxp=mtr

arrow iyidir bende var bende ebay dan aldım ama bu sebib baktiğin sadece arka susturucu bence ara borusuyla birlikte olanlara bak.
10398666_10203796492646792_7937634253238483855_n.jpg

ben beyaz almıştım ve çok ta memnun kaldım anen 600 lük makina gibi çıkıyo sesi..
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
12
19 yaşındayım 1.75 boy 66 kilo. üsküdardan etilere hergün okula gidip geleceğim. köprü filan yani. trafikte beklememek, kaçmak için motor alacağım. gözüme ilişti duke çok hoş bir defa 125 liğin üstüne oturmak nasip oldu güzel bayağı. cbr250 ye göre herşeyiyle pahalı ama cbr pek kaçamaz gibi yolda yanlış mıyım fark vardır dimi aralarında?. yaklaşık 11.000 civarı ekipman harici param var. öyle yılda 1.000 liradan fazla da servise filan bayyılmak istemiyorum. bana tavsiye, akıl verin abilerim. ktm pahalıdır öğrenciye gitmez uzak dur diyeceğinizi duyar gibiyim ama yine de bi sorayım.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
62
arrow iyidir bende var bende ebay dan aldım ama bu sebib baktiğin sadece arka susturucu bence ara borusuyla birlikte olanlara bak.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1439670409_217184c606b8b4086475f4e59f85ce3b
ben beyaz almıştım ve çok ta memnun kaldım anen 600 lük makina gibi çıkıyo sesi..


ara boru derken dostum attıgım linktekinde yok mu? veya sana zahmet boş vaktinde 5dk baksan atsan bana link ona göre alsam makbule ne geçer varya :))
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Millet selam. Ebaydan resimde gorulen parcayi siparis ettim lakin on tekerin sol tarafinda malesef bu takoz u takicak yer yok. Konu hakkinda bilgisi olan varsa bir yardim lutfen.



---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

Evet sonunda haftalardir aradigim tek basima yaglama yaparken nasil rahat ederim sorusunun cozumune ulastim :) demir cubuk tahta yada yuksek fiyatli aparat degil herhangibi bir marketten 2 tl ye aldigim 30 cm lik folyo kartonu isimi gordu :) kendisi epey sert oldugu icinde uzun sure dayanicaktir.hafif cantada tasimasi kolay pratik cok ucuz ve tekeri havada tutuyor :) resim asagida tavsiye ederim :)

 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Millet selam. Ebaydan resimde gorulen parcayi siparis ettim lakin on tekerin sol tarafinda malesef bu takoz u takicak yer yok. Konu hakkinda bilgisi olan varsa bir yardim lutfen.

[url]http://i.hizliresim.com/a5jpW7.png[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

Evet sonunda haftalardir aradigim tek basima yaglama yaparken nasil rahat ederim sorusunun cozumune ulastim :) demir cubuk tahta yada yuksek fiyatli aparat degil herhangibi bir marketten 2 tl ye aldigim 30 cm lik folyo kartonu isimi gordu :) kendisi epey sert oldugu icinde uzun sure dayanicaktir.hafif cantada tasimasi kolay pratik cok ucuz ve tekeri havada tutuyor :) resim asagida tavsiye ederim :)

[url]http://i.hizliresim.com/g5nDq5.jpg[/url]

Yer var bende R&G takozları vardı takmıştım.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Millet selam. Ebaydan resimde gorulen parcayi siparis ettim lakin on tekerin sol tarafinda malesef bu takoz u takicak yer yok. Konu hakkinda bilgisi olan varsa bir yardim lutfen.

[url]http://i.hizliresim.com/a5jpW7.png[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

Evet sonunda haftalardir aradigim tek basima yaglama yaparken nasil rahat ederim sorusunun cozumune ulastim :) demir cubuk tahta yada yuksek fiyatli aparat degil herhangibi bir marketten 2 tl ye aldigim 30 cm lik folyo kartonu isimi gordu :) kendisi epey sert oldugu icinde uzun sure dayanicaktir.hafif cantada tasimasi kolay pratik cok ucuz ve tekeri havada tutuyor :) resim asagida tavsiye ederim :)

[url]http://i.hizliresim.com/g5nDq5.jpg[/url]

ön sol tarafta bitane vida var 13 anahtarla sökülüyo onu çıkarıp onun yerine takılıyo takoz.
11010505_10205528044894516_5069682286148904558_n.jpg


makina azcık kirli ama idare edin işte:queen:
aynen böyle takılıyo takoz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

alt sakal stikarlarım uçmuştu yıkamada dün yenilerini yaptırıp yapıştırdım hemde fosforlu yaptık gayet te güzel oldu bence:cat:

17625_10205740047914459_1550157802159528846_n.jpg


11178270_10205740046714429_9081089629491064534_n.jpg


11108213_10205740044714379_3788824088275781165_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

ara boru derken dostum attıgım linktekinde yok mu? veya sana zahmet boş vaktinde 5dk baksan atsan bana link ona göre alsam makbule ne geçer varya :))

http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-ARROW-THUNDER-DARK-LINE-STEEL-KTM-DUKE-200-2012-2013-12-13-/161242279940?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item258ac9f004

bu olabilir ara boruyla birlikte nakliyeyide kattınmı 315 dolara falan gelicek.
bunun gibi ilanlara bak yani resimde ara boruyu görücen yani + olarak olucak.
umarım yardımcı olmuşumdur.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
ön sol tarafta bitane vida var 13 anahtarla sökülüyo onu çıkarıp onun yerine takılıyo takoz.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd...._=1436296742_848475bea1af523fc01c0fda68295d3d

makina azcık kirli ama idare edin işte:queen:
aynen böyle takılıyo takoz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

alt sakal stikarlarım uçmuştu yıkamada dün yenilerini yaptırıp yapıştırdım hemde fosforlu yaptık gayet te güzel oldu bence:cat:

https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/h...=792d7e31edf02d4eb702bf734718858b&oe=5597FB89

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1440039367_79baf7d73756b3198d92c1674897bbfe

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1440830449_5a6a6ed9cb8aea35d662299bbd805e69

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------



http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-ARROW-THUNDER-DARK-LINE-STEEL-KTM-DUKE-200-2012-2013-12-13-/161242279940?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item258ac9f004

bu olabilir ara boruyla birlikte nakliyeyide kattınmı 315 dolara falan gelicek.
bunun gibi ilanlara bak yani resimde ara boruyu görücen yani + olarak olucak.
umarım yardımcı olmuşumdur.


Tesekkur ederim ordaki vida tekeri vs tutmuyormu ? Yani kapak niyetine bir vidami
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
ön dişliyi değiştireceğim arkadaşlar. vites araları çok kısa. kros motor gibi 100 metre gitmeden 6 vites değiştiriyorum. çok çabuk redline a giriyor. bu yüzden vites aralarını uzatmak için ön dişliyi büyütmem gerek. forumdan yapan arkadaş varmı acaba? hangi dişli uyar bizim motora
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
ktm duke 200 icin ara boru isteyenlere elimdekini satabilirim 1 kere takdım 5 dakkalıgına sonra egzozu cıkardım ixil egzoz takmısdım sesi cok abarti diye :D isteyene satabilirim ara boruyu 100tl [email protected] dan yazarsaniz direk donerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst