Evet ön ve arka Çelik fren hortumu.
Bugün motorla çıkmadığım için resim çekemiyorum ama geçen gün baktım bildiğin siyah plastikdi. İçi çelik ise bilemem. Çünkü eski modellerde çelik hortum kullanılmış diye okumuştum biryerde.
Evet ön ve arka Çelik fren hortumu.
@noushzad hocam egzoz tabi guzel de tek silindir makine zaten ve orjinali de fena degil bence. Parayi onun yerine guvenlik ekipmanina veya lastik vs yatirmak daha mantikli olur gibi.
Beyler Ebaydan şu Arrow egzozu buldum fiyat olarak nasıl uyumludur demi yazıyor gerçide. Birde alırsak kaç gün içinde geliyor?
Değer mi sizce? sizinde fikrinize göre alayım. yoksa 150 civarı az verip Tiger mı alayım
http://www.ebay.com/itm/MUFFLER-EXH...1822620?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2345 052d9c&vxp=mtr
arrow iyidir bende var bende ebay dan aldım ama bu sebib baktiğin sadece arka susturucu bence ara borusuyla birlikte olanlara bak.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1439670409_217184c606b8b4086475f4e59f85ce3b
ben beyaz almıştım ve çok ta memnun kaldım anen 600 lük makina gibi çıkıyo sesi..


Millet selam. Ebaydan resimde gorulen parcayi siparis ettim lakin on tekerin sol tarafinda malesef bu takoz u takicak yer yok. Konu hakkinda bilgisi olan varsa bir yardim lutfen.
[url]http://i.hizliresim.com/a5jpW7.png[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------
Evet sonunda haftalardir aradigim tek basima yaglama yaparken nasil rahat ederim sorusunun cozumune ulastimdemir cubuk tahta yada yuksek fiyatli aparat degil herhangibi bir marketten 2 tl ye aldigim 30 cm lik folyo kartonu isimi gordu
kendisi epey sert oldugu icinde uzun sure dayanicaktir.hafif cantada tasimasi kolay pratik cok ucuz ve tekeri havada tutuyor
resim asagida tavsiye ederim
[url]http://i.hizliresim.com/g5nDq5.jpg[/url]
Millet selam. Ebaydan resimde gorulen parcayi siparis ettim lakin on tekerin sol tarafinda malesef bu takoz u takicak yer yok. Konu hakkinda bilgisi olan varsa bir yardim lutfen.
[url]http://i.hizliresim.com/a5jpW7.png[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------
Evet sonunda haftalardir aradigim tek basima yaglama yaparken nasil rahat ederim sorusunun cozumune ulastimdemir cubuk tahta yada yuksek fiyatli aparat degil herhangibi bir marketten 2 tl ye aldigim 30 cm lik folyo kartonu isimi gordu
kendisi epey sert oldugu icinde uzun sure dayanicaktir.hafif cantada tasimasi kolay pratik cok ucuz ve tekeri havada tutuyor
resim asagida tavsiye ederim
[url]http://i.hizliresim.com/g5nDq5.jpg[/url]
ara boru derken dostum attıgım linktekinde yok mu? veya sana zahmet boş vaktinde 5dk baksan atsan bana link ona göre alsam makbule ne geçer varya)
ön sol tarafta bitane vida var 13 anahtarla sökülüyo onu çıkarıp onun yerine takılıyo takoz.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd...._=1436296742_848475bea1af523fc01c0fda68295d3d
makina azcık kirli ama idare edin işte:queen:
aynen böyle takılıyo takoz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
alt sakal stikarlarım uçmuştu yıkamada dün yenilerini yaptırıp yapıştırdım hemde fosforlu yaptık gayet te güzel oldu bence:cat:
https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/h...=792d7e31edf02d4eb702bf734718858b&oe=5597FB89
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1440039367_79baf7d73756b3198d92c1674897bbfe
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1440830449_5a6a6ed9cb8aea35d662299bbd805e69
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-ARROW-THUNDER-DARK-LINE-STEEL-KTM-DUKE-200-2012-2013-12-13-/161242279940?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item258ac9f004
bu olabilir ara boruyla birlikte nakliyeyide kattınmı 315 dolara falan gelicek.
bunun gibi ilanlara bak yani resimde ara boruyu görücen yani + olarak olucak.
umarım yardımcı olmuşumdur.