Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Ehliyete yazıldım B ve A2 için toplamda devlet vs 1400 e anlaştık . Ama ehliyetleri taaa eylülde alabilecem yani 4 ay daha polis amcalarla kovalamaca oynucaz herseyin hayırlısı ...

Birde bu el yapımı egzozlarla orjinal arasında ne fark var ? el yapımı 100 lira gpr 800 sadece isimden dolayımı ? veya baska nedenlermi var
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
marka tabiki. diğer bir olay teknoloji, yapıldığı malzeme, buna bağlı olarak performans,
şimdi bi de el yapımı var el yapımı var onu da göz önüne almak lazım. ustası yaparsa yapar. ama 100 liralık egzozdan yakıt sarfiyatı ve gürültüden başka bişey beklememek gerekir
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
evet arkadaslar motorum geldi biraz bizim sokaklarda birinci viteste 15 20 km hızla dolastım elimin gaz olarına alısması gerekiyor kameraya cektim suan youtubeye yukluyorum lınk vericam
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Anladım yigit abi sagolasın :D noldu gpr duruyomu senin ?=

Alışırsın hocam gaz açıp kapamayı :D
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
arkadaslar kaska kamera takıp kaydetmistim ama ya bizim kameranın azizliyine uradık yada heyacandan baslattıgımız kaydı durdurduk olayın bi bası bide sonu cıkmıs neyazıkkı bitakıne insallah hic istop ettirmedim ama binanın girisindeki iki merdiveni motorun yanından gazabasarak cıkarttana kadar biraz istop ettirdim yoksa yüz kıloyu orampadan cıkaramazdım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

1zb8olx.jpg
[/IMG]
2hwfa76.jpg
[/IMG]
2d6mpuc.jpg
[/IMG]
357ldht.jpg
[/IMG]
ru4sn5.jpg
[/IMG]
2ywcmyb.jpg
[/IMG]
k1dqoh.jpg
[/IMG]
118zvbq.jpg
[/IMG]
4io51g.jpg
[/IMG]
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Hadi hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin kaskınız asfalt görmesin :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
amin amin cümlemizin insallah zaten motora binmeden gusül abdesti alıp üc kulhü bi elham okudum nolur nolmaz :cherry:
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
videoyu mac de izleyemiyorum pc den bakarım benim sorum ramazan bayramında motorun onunde gorulen dacia sanderoya bu motoru yan yatırarak sıgdırabilirmiyım arka bagaj hafif acıkta kalabilir sorundeyil

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

çook tatlılar :) işte aradığım budur :) teşekkür ederim. hangi mağaza?
konkuş motor tugayyolu caddesi no 65 cevizli-maltepe İST tel 0216 441 29 29 benim eve 2 dakka msx 125 mesafede 15 dakka tabanlara kuvvet mesafede

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

ya bana kullanım kıtapcıgı vermediler bi garanti servis takip defteri verdiler bide cd kullanım kitabı olarak kitapcık olarak cıkmıyomu kıtapcıgı selenın altına koyarım diye düsünmüstüm
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
videoyu mac de izleyemiyorum pc den bakarım benim sorum ramazan bayramında motorun onunde gorulen dacia sanderoya bu motoru yan yatırarak sıgdırabilirmiyım arka bagaj hafif acıkta kalabilir sorundeyil

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------


konkuş motor tugayyolu caddesi no 65 cevizli-maltepe İST tel 0216 441 29 29 benim eve 2 dakka msx 125 mesafede 15 dakka tabanlara kuvvet mesafede

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

ya bana kullanım kıtapcıgı vermediler bi garanti servis takip defteri verdiler bide cd kullanım kitabı olarak kitapcık olarak cıkmıyomu kıtapcıgı selenın altına koyarım diye düsünmüstüm


teşekkür ederim :) alacağım zaman rahatsız edeceğim sizi :)

bu arada yeni modellerde kitapçık çıkmıyor. kitapçık pdf olarak honda sitesinde de mevcut inceledim birebir aynısı.
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
resim yüklemeyi beceremedim becerebilseydim araca nasıl yüklediğimi gösterecektim.
a>
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Arkadaşlar, Tayland'dan çanta demirinin ardından dayanamayıp Ducati stili yan demir bar'larından satın aldım. Bugün yada yarın elime ulaşacak. Monte ederken alt küçük siyah plastiği sökmek gerekiyormuş, umarım istediğim gibi olur. Altta benzerinin resmini koydum benimki de böyle olacak umarım :) Sizce nasıl duruyor bu demir motorda?

3113d1378777179-roll-bar-steel-frame-look-grom-whitereddetails1.jpg
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
resim yüklemeyi beceremedim becerebilseydim araca nasıl yüklediğimi gösterecektim.
<a rel="nofollow" href="http://www...._10152961579449069_1583052449_o.jpg indir</a>
öncelikle yüklemek istediyin resimi http://tinypic.com/ bu yada aynı isi yapan sitelerden birine upload ediyosun işlem bittiyinde size bikac link vericek onların icinden img cod olan linki kopyalayıp forum sitemizdeki resim ekle ikonuna tıklıyoruz cıkan bosluga linkimizi yapıstırıyoruz mesajımızı kaydediyoruz islem bukadar umarım anlatabilmisimdir
kEDDE-t_11211864_10152961579449069_1583052449_o.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

23vbx2t.jpg

yukardaki resim sizin yüklediyiniz steden asagıdakınıde baskabi siteye kendim yükledim sanırım motorunuz bu
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Yaklaşık 2 aydır msx yatıyodu yazlıkta babam gitti bugun tek marşta çalıştı dedi bazı servistekiler ayda 1 kez calısmassa bitiyo falan diyodu anlamadım bu işi .

Çanta demiri 500 600 civarı TÜRKİYEDE ama sanayiden bi ustaya yaptırın benzerini ucuza ...bende diger hafta gidip göstericem ustaya bakalım yapabilcekmi olursa gold renge boyarım herhalde :)

Araç doblo vs bişey herhalde cok rahat sıgmış :)


Birde bugun fındıkzadede beyaz msx gırdum 2 kişi kasksızdı bizden mi acaba ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
yahu nerde çanta demiri 500 600 lira tayfun sahibinden e birisi koymuş ne kadara kitlersem diye. 100 lira çantaya istiyor 400 lira demire istiyor. ne kadara kitlesem kar diye düşünüyor. adamı döverler. alanı da döverler satanı da. işte türkiyeye gelecek kurumsal firma msx125accesories var.
30 dolara satıyor en fazla 20 dolar da kargosu tutar. 50 dolar. 500 600 nerde 130 140 nerede? diğer türlü kaan abi hummar34 bana gönderiyor parça isteyen olursa benimle irtibata geçsin. birinci kargoya yetişmezse bile ikinci kargoda alırız. ben de ürünler gelince montajlarını yapıp paylaşacağım.
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
2drrrf8.jpg
[/IMG]

Dediğini yaptım atlantis umarım yapabilmişimdir. teşekkürler... Araba doblo tek koltuğu yatırınca sığmıyor o yüzden ikili yatan kısmı yatırdım ve çapraz koydum motoru. bağlama kayışıyla güzelce bağladım çok sağlam oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst