Bot pantalonun içine mi giyilir yoksa paçalar botun içine mi sokulur?

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Alın size enteresan bi soru daha forum ne hale geldi arkadaş :rendeer: :queen: Yağmurlu havalarda paçalar ıslanmasın diye botun içine sokuyorum pantolonu ama genelde kot giyip paçaları da botun üstünü kapatacak şekilde giyiyorum acaba yanlış mı yapıyorum? Bunun olması gereken şekli nasıldır?
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Su gecirmez bot kiliflari var , pacalari bota , botuda kilifa sokabilirsin.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Normal kot pantolonun paçalarını botun içine sokuyorum . Korumalı pantolonumun paçaları ise botun dışında kalıyor . :p
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Ben botu pantolonun üstüne giyiyorum daha rahat oluyor özellikle serin havalarda, önceden de yağmur falan yagmissa pantolonun paçalarının islanmasini engelliyor
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Olası bir kazada, botun daha sabit duracağını varsayarsak botun dışarıda durması daha güvenli kanımca.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Su gecirmez bot kiliflari var , pacalari bota , botuda kilifa sokabilirsin.

Bot kılıfım var çok aşırı sağanak yoksa giymemeyi tercih ediyorum ekstra bi büyüklük veriyor tabanlara vites ve fren geçişi sorun oluyor ben daha çok görsel açıdan yada sağlık açısından sormuştum soruyu.

Mesela geçenlerde de birisi dizliğin aslında pantolonun içine giyilmesi gerektiğini söylediyok artık hacı emmi dedim doğal olarak onca cırt cırt sök tak işi nasıl olacak :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Benim pantolonda da kaval kemiği koruması olduğundan içine sokma gibi bir opsiyonum yok. Hem botta hem pantolondaki korumalar üst üste geliyor bende :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
nasıl rahat hissediyorsan öyle yap hocam, rahatsız motosiklet sürmek daha çok dikkatini dağıtır, kaza riski artar.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
hocam ekipmanına bağlı hangi pantolonu hangi botu giyiyorsun. su geçirmez bir pantolon ile yağmurda seyahat edeceksen kesinlikle botun üstüne çıkartmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Hocam kaval kemiği korumalı nasıl oluyor? resim atabilirmisin?

Şöyle oluyor kardeşim ;

idwB3FAsj
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Ne demek, bilgi paylaşıyoruz burada :)
Pantolon yazlık D DRY Dainese, 6 yıllık olduğu için şu an fiyat bilemiyorum. Ben bu pantolonla birlikte yine Dainese çizme ile kullanıyorum. Aşık kemiği korumalı bir motosiklet botu ile olabilir tabii, ama bot kısaysa arada korumasız alan kalıp kalmadığına dikkat etmek lazım. Yani bileğin üstü ile bu korumanın altı arasında boşluk kalmamalı. Ben biraz fazla ciddiye alıyorum koruma olayını, normalde bir önemi yok hatta özellikle yazın yük oluyor gibi görünse de, kaza anında ortaya çıkıyor önemi. Dainese bütçe yettiği sürece her zaman tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Yumurta mı tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan.
Supersport bir motosiklet kullanıyosundur, deri tulum vardır istesende botun üstüne giyemessin. Touring bol bir pantolon giyiyorsundur onu da botun içine sokman zor olur.
Yağmurda çamurda mantık pantolonun dışarda botun içerde olmasıdır ki pantolondan süzülen su akıp botun içine girmesin
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Ne demek, bilgi paylaşıyoruz burada :)
Pantolon yazlık D DRY Dainese, 6 yıllık olduğu için şu an fiyat bilemiyorum. Ben bu pantolonla birlikte yine Dainese çizme ile kullanıyorum. Aşık kemiği korumalı bir motosiklet botu ile olabilir tabii, ama bot kısaysa arada korumasız alan kalıp kalmadığına dikkat etmek lazım. Yani bileğin üstü ile bu korumanın altı arasında boşluk kalmamalı. Ben biraz fazla ciddiye alıyorum koruma olayını, normalde bir önemi yok hatta özellikle yazın yük oluyor gibi görünse de, kaza anında ortaya çıkıyor önemi. Dainese bütçe yettiği sürece her zaman tavsiye ederim.

Eyw hocam sağolasın. Netten baktım aynısı değil ama benzerleri 800 tl filan benim pantolon için ayırdığım bütce en fazla 400tl ama 6 yıldır kullanıyosanız halada devamsa aslında çokta büyük bi para değil.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Ben paçaları botun dışında bırakıyorum, yoksa millet bota bakıp duruyo. Bi acayip oluyo. :sunny:
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Eyw hocam sağolasın. Netten baktım aynısı değil ama benzerleri 800 tl filan benim pantolon için ayırdığım bütce en fazla 400tl ama 6 yıldır kullanıyosanız halada devamsa aslında çokta büyük bi para değil.

Bu açıdan baktığımızda çok haklısın. Bunun kışlık olanı 9 yıllık :)
Kaza bela olmazsa ve dikkatli yıkandığında bir kere para veriyorsun ama sonuç ortada. Fiyatları konusunda çok bilgim yok ama Revit'e de güvenirim marka olarak.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
8
Ben paçaları botun içine sokuyorum ama çok çirkin görünüyor. Tavsiye etmiyorum. Çok güzel aksesuarlar var onları deneseniz. Ben para sıkıntısından alamıyorum :D bana da hediye edin bir tane
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Yurtdışı forumlarda deri pantolonlar botun içine diğerleri botun dışına diye genel bir kanı var. Zaten deri pantolonlar ya da tulumlar dar olduğundan botun üzerinden geçemeyecektir. Ben kot ve tekstil pantolonları botun dışına çıkartıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst