- Katılım
- 25 Nis 2014
- Mesajlar
- 1,732
- Konu Yazar
- #1
Alın size enteresan bi soru daha forum ne hale geldi arkadaş :rendeer: :queen: Yağmurlu havalarda paçalar ıslanmasın diye botun içine sokuyorum pantolonu ama genelde kot giyip paçaları da botun üstünü kapatacak şekilde giyiyorum acaba yanlış mı yapıyorum? Bunun olması gereken şekli nasıldır?