Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları dilerim. Motosikletime yaptığım değişiklikleri paylaşacaktım başlıyorum

-öncelikle gidonu değiştirdim. Acerbis altın sarısı taktım üzerine protaper in gidon süngerini taktım.
Nq32Gg.jpg


-bunların üzerine ayna manet ve elcikleri kırmızı olarak değiştirdim. Motorda başka sarı kullanmayıp kırmızı ve siyah üzerine gitmeyi düşündüm.
EYbA2g.jpg


- yan kapakları(üçgen hariç) kırmızı kaplama yaptım.
-vidalara kırmızı vida kapakları taktım. Acaba? dedim ama Arkadaşlarımdan çok tatlı olmuş geridönüşünü alınca çıkartmadım.
Wn4po4.jpg


-arka çanta demirini kırmızıya boyadım güzel işlemlerden geçti
-çamurluk ve plakalık iptal edip katlanır plakalık taktım. Normal universal bişey taktım. Üzerindeki plakayı küçük boyutlarını yaptırdım. Sığması açısından.
RYXpGY.jpg



- arka çamurluğu nc700 için yapılmış bir çamurluktan yaptık ölçüleri vs ile ilgilendim. tedarikçi ile görüşüp seri üretim yapabilmesi için sipraiş adedi mi ne gerekiyor öğreneceğim. Bu arada çamurluğun kırmızı yerlerini ben boyadım. ve çamurluk gerçekten çamur tutuyor.
ZDWzn3.jpg


- göstergenin altında çizik vardı. Aldığımda o şekildeydi. Karbon desenli kırmızı folyo ile kaplama yaptım. Gayet hoş durduğunu düşündüm.
kkA80J.jpg


- ön sinyalleri piyasada bulunan hondalar için gömme led sinyallerden taktım. Amerikan parkları üzülerek iptal etmek zorunda kaldım frown ifade simgesi bu arada ampullerimiz 12volt 21 watt ledler 1-2 watt falan çektiği için direnç ile destek yapmak gerekiyor yapacak birisi olursa seve seve anlatabilirim. Yoksa yanıp sönme işini yapmıyor.
3DNlg9.jpg


-ek olarak siparişten gelecek olan vida başlıklarım ve aynı modelde gidon topuzum var.

-projelerim devam edecek. Çok fazla proje var aklımda.

-ayrıca bugün montajları yapıp zinciri de komple benzinle yıkadım benzin kapkara oldu
Daha çok fazla planlarım var.
Motoru da yıkamaya vakit bulamadım kusura bakmayın biraz tozlu çamurlu :)
Herkese kazasız belasız bol kilometreli bol virajlı günler dilerim
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Someone usta baktim gruptan guzel olmus cidden orjinalinden guzel :D

Okan dedigim yerde sirinevlerde motoay magza adi arkalarda kaliyo . Faceden eklersen konusuruz olmadi ben gotururun seni stcker fln alirim bende :D


Yigit abi calismalarina hayranim demir olayini ayarlayip golda boyicam bende
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Someone usta baktim gruptan guzel olmus cidden orjinalinden guzel :D

Okan dedigim yerde sirinevlerde motoay magza adi arkalarda kaliyo . Faceden eklersen konusuruz olmadi ben gotururun seni stcker fln alirim bende :D


Yigit abi calismalarina hayranim demir olayini ayarlayip golda boyicam bende


Sosyal ağları kullanmıyorum burdan özelden yazarım montajını falan yapıyolarmı adamlar yoksa parçaları alıp bizmi yapıyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

Telike abi msxin efsane olmus allah nazardan saklasın bi nazarlık,cevsen falan yapıstır gidonun oralara ben iki tane cevsen aldım birini gidona taktım birini kendime
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları dilerim. Motosikletime yaptığım değişiklikleri paylaşacaktım başlıyorum

-öncelikle gidonu değiştirdim. Acerbis altın sarısı taktım üzerine protaper in gidon süngerini taktım.


-bunların üzerine ayna manet ve elcikleri kırmızı olarak değiştirdim. Motorda başka sarı kullanmayıp kırmızı ve siyah üzerine gitmeyi düşündüm.


- yan kapakları(üçgen hariç) kırmızı kaplama yaptım.
-vidalara kırmızı vida kapakları taktım. Acaba? dedim ama Arkadaşlarımdan çok tatlı olmuş geridönüşünü alınca çıkartmadım.


-arka çanta demirini kırmızıya boyadım güzel işlemlerden geçti
-çamurluk ve plakalık iptal edip katlanır plakalık taktım. Normal universal bişey taktım. Üzerindeki plakayı küçük boyutlarını yaptırdım. Sığması açısından.



- arka çamurluğu nc700 için yapılmış bir çamurluktan yaptık ölçüleri vs ile ilgilendim. tedarikçi ile görüşüp seri üretim yapabilmesi için sipraiş adedi mi ne gerekiyor öğreneceğim. Bu arada çamurluğun kırmızı yerlerini ben boyadım. ve çamurluk gerçekten çamur tutuyor.


- göstergenin altında çizik vardı. Aldığımda o şekildeydi. Karbon desenli kırmızı folyo ile kaplama yaptım. Gayet hoş durduğunu düşündüm.


- ön sinyalleri piyasada bulunan hondalar için gömme led sinyallerden taktım. Amerikan parkları üzülerek iptal etmek zorunda kaldım frown ifade simgesi bu arada ampullerimiz 12volt 21 watt ledler 1-2 watt falan çektiği için direnç ile destek yapmak gerekiyor yapacak birisi olursa seve seve anlatabilirim. Yoksa yanıp sönme işini yapmıyor.


-ek olarak siparişten gelecek olan vida başlıklarım ve aynı modelde gidon topuzum var.

-projelerim devam edecek. Çok fazla proje var aklımda.

-ayrıca bugün montajları yapıp zinciri de komple benzinle yıkadım benzin kapkara oldu
Daha çok fazla planlarım var.
Motoru da yıkamaya vakit bulamadım kusura bakmayın biraz tozlu çamurlu :)
Herkese kazasız belasız bol kilometreli bol virajlı günler dilerim
Arka çanta demiri Cg style :cherry:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ben aldığımda vardı ben sadece boyadım. ne kadar fiyatı bilmiyorum.
dostum şöyle söyliyim benzetmiş olabilirsin aslında cg ile alakası yok :D bağlantı yerleri ve ölçüleri tamamen farklı. malzeme de farklı. keşke takmadan önce bi fotoğrafını çekseydim. bu arada çanta demiri isteyen arkadaş olursa fiyat alabilirz yaptırmak için benim çanta demirimi götürcem aynısını yaptırıcaz. Yurtdışı fiyatlarına da bakarız eğer daha uygun olacaksa türkiyedeki ustalarımıza yaptırırız.
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları dilerim. Motosikletime yaptığım değişiklikleri paylaşacaktım başlıyorum

-öncelikle gidonu değiştirdim. Acerbis altın sarısı taktım üzerine protaper in gidon süngerini taktım.
http://i.hizliresim.com/Nq32Gg.jpg

-bunların üzerine ayna manet ve elcikleri kırmızı olarak değiştirdim. Motorda başka sarı kullanmayıp kırmızı ve siyah üzerine gitmeyi düşündüm.
http://i.hizliresim.com/EYbA2g.jpg

- yan kapakları(üçgen hariç) kırmızı kaplama yaptım.
-vidalara kırmızı vida kapakları taktım. Acaba? dedim ama Arkadaşlarımdan çok tatlı olmuş geridönüşünü alınca çıkartmadım.
http://i.hizliresim.com/Wn4po4.jpg

-arka çanta demirini kırmızıya boyadım güzel işlemlerden geçti
-çamurluk ve plakalık iptal edip katlanır plakalık taktım. Normal universal bişey taktım. Üzerindeki plakayı küçük boyutlarını yaptırdım. Sığması açısından.
http://i.hizliresim.com/RYXpGY.jpg


- arka çamurluğu nc700 için yapılmış bir çamurluktan yaptık ölçüleri vs ile ilgilendim. tedarikçi ile görüşüp seri üretim yapabilmesi için sipraiş adedi mi ne gerekiyor öğreneceğim. Bu arada çamurluğun kırmızı yerlerini ben boyadım. ve çamurluk gerçekten çamur tutuyor.
http://i.hizliresim.com/ZDWzn3.jpg

- göstergenin altında çizik vardı. Aldığımda o şekildeydi. Karbon desenli kırmızı folyo ile kaplama yaptım. Gayet hoş durduğunu düşündüm.
http://i.hizliresim.com/kkA80J.jpg

- ön sinyalleri piyasada bulunan hondalar için gömme led sinyallerden taktım. Amerikan parkları üzülerek iptal etmek zorunda kaldım frown ifade simgesi bu arada ampullerimiz 12volt 21 watt ledler 1-2 watt falan çektiği için direnç ile destek yapmak gerekiyor yapacak birisi olursa seve seve anlatabilirim. Yoksa yanıp sönme işini yapmıyor.
http://i.hizliresim.com/3DNlg9.jpg

-ek olarak siparişten gelecek olan vida başlıklarım ve aynı modelde gidon topuzum var.

-projelerim devam edecek. Çok fazla proje var aklımda.

-ayrıca bugün montajları yapıp zinciri de komple benzinle yıkadım benzin kapkara oldu
Daha çok fazla planlarım var.
Motoru da yıkamaya vakit bulamadım kusura bakmayın biraz tozlu çamurlu :)
Herkese kazasız belasız bol kilometreli bol virajlı günler dilerim
üstat grom'un efsane olmuş seleyi degistirirsen cok daha guzel olacak.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
[/COLOR]Telike abi msxin efsane olmus allah nazardan saklasın bi nazarlık,cevsen falan yapıstır gidonun oralara ben iki tane cevsen aldım birini gidona taktım birini kendime

okan mesajını yeni gördüm dostum kusura bakma :) teşekkür ederim. nazar muhabbetine inanıyorum :) ufak bi nazarlık takarız :)

Şu efsane sele nasıl birşey ben orjinal seleden çok şikayetçiyim
bi kaç örnek buldum ama inanamayacağınız çok seçenek var hocam. benim beğendiklerim bunlar mesela
367d1372078957-ducati-diavel-style-seat-msx125-931182_358845817550389_1768528264_n.jpg

MSX125-seats-V2-600x600.jpg
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
gelirde Türkiyeye kargo ne katar tutar allah bilir kocaman şey :)

Baktım arkadaşlar air kargo 60$
normal 48$
üründen daha fazla tutuyor :)
biraz bakındımda şirinevlerde biyer varmış forumda gördüm yaptırmişlar
oraya gidip bi bakacam hafta sonu
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Hocam bunlarin fiyatlari hakkinda bilgin var mi ? Yurtdisinda satiliyorsa eğer Türkiye ye geliyor mu ? Sele bizim motoru bambaska yapar.[/QUOTE]

hocam getirteceğim ilk partinin kargo fiyatına göre ortalama bir rakam söyleyebilirim. kaan abi (hummar34) ilk partiyi bi kargoya versin ona göre yaklaşık kargo ücretleri çıkar. ürünler geldiğinde montajını yapınca paylaşacağım zaten. ondan sonra isteyene istediği parçayı getirteceğiz.
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
herkeze ocelikle merhabalar ..

gormus oldugunuz seleler 800 thai bahtindan 1500 thai bahtina kadar sele bulunmakta .gordugunuz her siteden bir sey alirken baska siteleride kontrol edelim. ucuz diye arastirma yapmayalim.burada kumasina gore fiyat biciyor insanlar . kopyayi cin den sonra en cok ureten ulkeler arasinda thailand . ornek olarak : soylemeliyimki ayni malin birebir kopyasi yani kumas olarak . kimi yerde coookkk ucuz .kimi yerdede harbiden cok ucuz ve kaliteli. benim sizden bir Turk vatandasi olarak soylemek istedigim bir konu olacak . herkezin bildigi uzere . bizler birseyi gorup beyendigimizde mali kaliteli olarak aliyoruz ama aldigimimz urun 5 para aetmicek sekilde , lutfen cok iyi arastirin . evet motosiklet aksesuari ne olacak demeyin . seleyi ben yurt disindan getirttim dersiniz 2 ay sonra ayiptir solemesi arka kisminiz yara bere olur ,,,
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
evet arkadaslar bugun itibariyle asagıda gördügünüz msx 125 alınmıstır insallah kazasız belasız gazlarız
ilk resimleri bunlar salı yada carsamba teslim edilicek sanırım


2mnkr6g.jpg

30if12p.jpg

or2w02.jpg

fx5tz7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
saol inşallah beyaz diye gittim kırmızı orda dahacok hosuma gitti kırmızı olsun üc kuruş fazla olsun:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst