- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 3,680
Arkadaşlar, selam ve saygılarımı sunuyorum.
2001 dragstar classic sahibi olarak paylaşımlarınızı zevkle takip ediyorum. Görevim dolayısı ile şu an Kıbrıs'ta ikamet ediyorum. Motorun bakım zamanı geldi.Malum burada bakım/onarım işlemleri biraz sıkıntılı. Karbüratör manifolt lastiği ve debriyaj kapağı contasına ihtiyacım var. Nereden temin edebilirim? Yardım olursanız sevinirim.
Herese keyifli v e kazasız sürüşler...
Sahibinden de olması lazım hocam.
Arkadaşlar dragstar almayı planlıyorum. Alacağım motorda amartisör keçesi bitmiş. İnternete baktım bolca var. Ancak satıcı birde arka kısımda üçgen kapağın altında plastik vidalı bir kapak olduğunu onunda çatlak olduğundan bahsetti. Ne olduğunu bilmiyorum. Nedir bu şey ve yedek parça olarak bulabilirmiyim.
Bahsettiği vites müşiri olabilir mi?