- Katılım
- 30 Nis 2010
- Mesajlar
- 31
bizde iste samet kardesimizden aldik makinayi alismaya calisiyoruz yavastan ee siz nasilsiniz
bizde iste samet kardesimizden aldik makinayi alismaya calisiyoruz yavastan ee siz nasilsiniz
E bu kadar yeni motorun zinciri nasıl gevşek oluyor, çok ilginç.. Kesin almaz diyemem, böyle bir şey için almaması lazım ama plakasız çıkma yola, belli olmaz yakalanırsan keserler cezayı. Yakın da motor tamiri yapan dükkan varsa onlara göster.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
Güle güle kullan Fatih ama eğime git bence, kardeşim Yamaha eğitimi için iyi dedi..
E bu kadar yeni motorun zinciri nasıl gevşek oluyor, çok ilginç.. Kesin almaz diyemem, böyle bir şey için almaması lazım ama plakasız çıkma yola, belli olmaz yakalanırsan keserler cezayı. Yakın da motor tamiri yapan dükkan varsa onlara göster.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
Güle güle kullan Fatih ama eğime git bence, kardeşim Yamaha eğitimi için iyi dedi..
2012 ile 2013 modelleri arasinda fark varmi
Hocam temiz bir 2012 2013 ü 6 7 e alırsınız. O kadar para vermeyin 2.eli yuksek tutanlarada aldırmayın