Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
abilerim motorumda sıkıntı var ya :'( 208 km de dun 1 ıncı vitesle bi 7 bın devıre fılan cıktım ustumu duzeltıyordum o arada 7 bın devıre cıktı motor sankı boyle bır sallandı on kafa bı ayrı arka bı ayrı salladı sonra zıncıre baktım aldıgımdan berı bana cok gevsek gelıyordu videosunu cecktım alttakı vıtes pedalının arka taraftakı yerıne vuruyor okadar gevsek ne yapmalıyım honda servisine gitsem bu zinciri düzelttirmek için para verirmiyim ?


https://youtu.be/PX_vQtVFKuE



zincir maşaya vuruyor uvak bır el il e dokunusta
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Git göster kardeşim, para almaması lazım bu tür işler için. Bu arada devamlı aynı servise git, motorunu tanır, seni tanır, faydası olur. İki muhabbet kurarsın, ilerde bir şey olduğunda gitsem mi acaba diye düşünmezsin böyle. Atlar hemen gidersin..
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
:) motorun plakası yok sıkıntı cıkarmazlar dımı :) garantı belgeı ıle filan gitsem birde :) şey var istanbul kağıthanede oturuyorum en yakını hangısı oluyor ? bilginiz varmı

esengül var bildiğim :) şimdi ona gitsem almazmı para yanı motoru ondan almadım ya abi
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
E bu kadar yeni motorun zinciri nasıl gevşek oluyor, çok ilginç.. Kesin almaz diyemem, böyle bir şey için almaması lazım ama plakasız çıkma yola, belli olmaz yakalanırsan keserler cezayı. Yakın da motor tamiri yapan dükkan varsa onlara göster.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

bizde iste samet kardesimizden aldik makinayi alismaya calisiyoruz yavastan ee siz nasilsiniz

Güle güle kullan Fatih ama eğime git bence, kardeşim Yamaha eğitimi için iyi dedi..
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
E bu kadar yeni motorun zinciri nasıl gevşek oluyor, çok ilginç.. Kesin almaz diyemem, böyle bir şey için almaması lazım ama plakasız çıkma yola, belli olmaz yakalanırsan keserler cezayı. Yakın da motor tamiri yapan dükkan varsa onlara göster.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------



Güle güle kullan Fatih ama eğime git bence, kardeşim Yamaha eğitimi için iyi dedi..


Bir şekilde gidiceğim :) olmadı babamla yarın arabaya atıp götürürüm :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
dün honda servisinde cbr 125 in repsolün rengini gördüm gerçekten çok begendim cbr250 nin repsolünden daha güzel göründü gözüme
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
E bu kadar yeni motorun zinciri nasıl gevşek oluyor, çok ilginç.. Kesin almaz diyemem, böyle bir şey için almaması lazım ama plakasız çıkma yola, belli olmaz yakalanırsan keserler cezayı. Yakın da motor tamiri yapan dükkan varsa onlara göster.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------



Güle güle kullan Fatih ama eğime git bence, kardeşim Yamaha eğitimi için iyi dedi..

niyetim var yamaha zaten dusuncemde su 1000km devirim oraya gidecek vakti buldugumda
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar ben de geçen yıl 9. ayda aldığım motorumu Ninja 300 alma niyetiyle satıyorum. 2012 model 20bin km.de, orijinal ebatlarında Rosso 2 lastikleri var (200km kullanıldı). Çok titiz biriyim o yüzden motoruma çok iyi baktım. Her türlü garantiyi veririm motoruma. #198756571 no.lu ilan numarası ile sahibinden de inceleyebilirsiniz. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Selamlar.2011 ve üzeri modellerde iridyum buji yada performans hava filtresi deneyen arkadaşlar varsa yorumlarını alabilir miyiz ?
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
5
Merhabalar herkese,

Motorlarına kendileri periyodik bakım yapan arkadaşlar, nasıl yapıyor ve ortalama kaça mal oluyor yardım edebilirler mi? Öğrenci olduğumdan biraz paraya sıkıştım, kendim bakım yapabilirmiyim merak ediyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :). Motorum 2011 CBR125R, 17000 km civarında.
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
3
selam arkadaslar. ilk mesajım. henuz motor almadım fiyatlara bakıyorum. Sormak istediğim :
bu motorun sıfırı 8.800 işlmeler : 300 tl tutuyor ( kendin yapmazsan )
Ikıncı el fiyatları sıfır fiyatlara cok yakın.
Benim kacırdıgım nokta nedir ?

Yani ekstradan genelde lastik oluyor . Onun fiyatına da baktım 250 tl yazıyor google da.
Rodaj konusu da bu kadar kasmaz galiba insanları.

Ben bu durumda sıfır alma taraftarıyım. Ve bır ıkı yıl sonra herkes gibi yine sıfıra yakın rakamlara satabilirsem motoru cok mutlu olucam.

Yani öğrenmek için soruyorum. gerçekten sahibindende ki rakamlara ikinci el motorlarını yazdıkları fiyata yakın rakamlara satabiliyormu insanlar?
Bir de bakıyorum aynı motorun 2012- 13-14 modellerinden aynı fiyata var ve km leri de farklı.

yani kısacası ben bu işten bir anlam çıkartamadım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hocam temiz bir 2012 2013 ü 6 7 e alırsınız. O kadar para vermeyin 2.eli yuksek tutanlarada aldırmayın
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Aşırı yüksek fiyatlar evet var ama bu motorun durumuna gòre değişir 500tl ucuz alıpta masraf yapmakta var zaten 8binlik motorda üç dört bin farkedecek hali yok ben 2013 te 7.500'e satmiştım cbr125'i
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
3
Hocam temiz bir 2012 2013 ü 6 7 e alırsınız. O kadar para vermeyin 2.eli yuksek tutanlarada aldırmayın

tesekkurler dostum cevabın için.

2013 model az km yapmış sorunsuz kazasız motoruna kefil olabilecek bir arkadas varsa ve 6000 tl ye motoru veririm diyorsa ben istanbuldayım. PM atabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst