ben bu işi bırakıyorum arkadaş bugünde koyuna carptım

Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
kusura bakma ama motosiklet kullanmayı bilmiyorsun bizim önümüze ne yayalar çıkıyorda bir anda duruveriyorum
kısacası ilk ehliyetini al öyle kontağı çevir ikincisi bol bol fren alıştırması yap
bundan sonra dikkat et domuz çıkarsa böyle bırakmaz öteki tarafı görürsün
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Birde gusül abdesti al da çık yola:queen:
Geçmiş olsun bu arada...
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
kusura bakma ama motosiklet kullanmayı bilmiyorsun bizim önümüze ne yayalar çıkıyorda bir anda duruveriyorum
kısacası ilk ehliyetini al öyle kontağı çevir ikincisi bol bol fren alıştırması yap
bundan sonra dikkat et domuz çıkarsa böyle bırakmaz öteki tarafı görürsün

Kardeşim napayım frenler zayıf 100 çin malı cup motor ne bekliyorsu
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bionikle bu kadar kaza yapabiliyorsan, o koyun yola doğru gelirken 20 km ile giden aleti durduramayıp, fren tutmadı diyelim, direksiyonu çevirmeyi de beceremiyorsan, bırak abi sen bu işi. Allah korusun, çoluk var çocuk var.

Ha hızlı gidiyordum dersen oda başka. Sonra ehliyetinde yok.

Bu arada biri bana 20 km süratle boş yoldaki tek nesneye çarpma olayını bi anlatıversin.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Bilekiniz arkadaşlar ben köyde yaşıyorum köpeklerim kedilerim tavuklar koçlarımız horozlarımız var hergün onlarla ilgilenir hastalığı varsa tedavi ettiririm onlar benim canım bir hayvana çarpınca vurulmuşa dönüyorum anlamıyorsunuz galiba ben daha çok kaza yapacağım gibi geliyor bana bitirmek istiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Bionikle bu kadar kaza yapabiliyorsan, o koyun yola doğru gelirken 20 km ile giden aleti durduramayıp, fren tutmadı diyelim, direksiyonu çevirmeyi de beceremiyorsan, bırak abi sen bu işi. Allah korusun, çoluk var çocuk var.

Ha hızlı gidiyordum dersen oda başka. Sonra ehliyetinde yok.

Bu arada biri bana 20 km süratle boş yoldaki tek nesneye çarpma olayını bi anlatıversin.

Direksiyonu çevirsem kendim düşeceğim çakıllı yol çin malı lastikler herkes rosso 2 alamıyor
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Bionikle bu kadar kaza yapabiliyorsan, o koyun yola doğru gelirken 20 km ile giden aleti durduramayıp, fren tutmadı diyelim, direksiyonu çevirmeyi de beceremiyorsan, bırak abi sen bu işi. Allah korusun, çoluk var çocuk var.

Ha hızlı gidiyordum dersen oda başka. Sonra ehliyetinde yok.

Bu arada biri bana 20 km süratle boş yoldaki tek nesneye çarpma olayını bi anlatıversin.

Direk gözlerini o nesneye diken motorcu o nesneye çarpar.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
Rahat birak artık şu hayvanları hergün bi hayvan eziyosun sana 1000 lik makina verseler ülkeyi ortadan kaldiravan demekki kusura bakma ama kahkaha atmaktan kendimi alamadim,bbakalım sırada ne var 😊😊😊😊
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Kanka sakin kaplumbagada deneme takla atarsin. Ha bu koctanda uzak dur. Mumkunse yanina bile yaklasma. Simdi diceksin ne diyo bu. Bu videoyu izle oyle de: https://www.youtube.com/watch?v=5BHDrvXKZhE&app=desktop :D
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Direk gözlerini o nesneye diken motorcu o nesneye çarpar.

Hayır birde 20 km ile giderken nasıl durulmaz, 20 km ile direksiyonu kırınca nasıl düşülür, interneti yok kontra bilmiyor desem foruma nasıl yazıyor gibi sorular sorular sorular.

Bilekiniz arkadaşlar ben köyde yaşıyorum köpeklerim kedilerim tavuklar koçlarımız horozlarımız var hergün onlarla ilgilenir hastalığı varsa tedavi ettiririm onlar benim canım bir hayvana çarpınca vurulmuşa dönüyorum anlamıyorsunuz galiba ben daha çok kaza yapacağım gibi geliyor bana bitirmek istiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------



Direksiyonu çevirsem kendim düşeceğim çakıllı yol çin malı lastikler herkes rosso 2 alamıyor

Ben de motorun orjinal cst lastikleri ile kullanıyorum, bulunduğum ilçede çakıllı, stabilize, patika yollar da var ve kullanıyorum. 20 km ile giderken direksiyonu kırınca düşebiliyorsan sen tesadüfen gidiyorsun demektir. 20 km süratle giderken pabuçlarını yere sürtsen durursun yahu. Çarpana kadar duramayışın frenlemeyi bilmediğin yahut frenin olmadığı anlamına gelir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Gerektiğinden fazla hızlısın malesef.
15-20 km ile giderken elini gazdan çeksen, motor freni bile hızını 5-10 km düşürür.
Bak bu hayvan telefi iyiye işaret değil. Ehliyetinde yok. Yarın birgün Allah esirgesin çoluk çocuğa çarparsın başın çok ağrır.
Daha dikkat etmelisin güzel kardeşim.
Seni eleştirmek için değil,ileride daha tatsız durumlarda canın daha çok sıkılmasın diye abi/kardeş tavsiyesi olarak kabul et bu yazdıklarımı.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Hayır birde 20 km ile giderken nasıl durulmaz, 20 km ile direksiyonu kırınca nasıl düşülür, interneti yok kontra bilmiyor desem foruma nasıl yazıyor gibi sorular sorular sorular.



Ben de motorun orjinal cst lastikleri ile kullanıyorum, bulunduğum ilçede çakıllı, stabilize, patika yollar da var ve kullanıyorum. 20 km ile giderken direksiyonu kırınca düşebiliyorsan sen tesadüfen gidiyorsun demektir. 20 km süratle giderken pabuçlarını yere sürtsen durursun yahu. Çarpana kadar duramayışın frenlemeyi bilmediğin yahut frenin olmadığı anlamına gelir.

Kardeş anlamıyorsun galiba yerler çakıl çakıl kırsan zaten direk düşersin biliyorum yani bende ama ben düşücwğimden emindim
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Beyler adam hayvanlarla duygusal bağ kurmuş dalga geçmeyin bi hayvan sizin de önünüzde sizin yüzünüzden parçalanmış bi şekilde ölse siz de etkilenirsiniz benim başıma gelse ben de etkilenirim ama tabi böyle oluyo diye de motosiklet bırakılmaz özellikle arabanız veya araba alacak bütçeniz yoksa
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
ardarda böyle olaylar geliyorsa başına sürüşünde bir şeyler var. sürüşünü geliştirmelisin. aslında yavaş gittiğin için koyuna bir şey olmamış bu da bir gelişme.hepimizin başına gelir de seninki rutin bir hal almış.
insan,kedi, köpek ,koç da olsa ufaktan bir işaret veriyor önüne atlayacağına.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst