Fansız motosiklet kullanmak sorun yaratır mı?

Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
100
Bende fransız motor diye okuyup anlamadığımdan konya girmedim ta sabah uyku sersemi bakınca fan olduğunu anladım

Arkadaşım motoruna bir sürü para vermişindir riske girip fan sız şehir içinde kullanma taktığın fanın kenarları kapalı olması lazım ki havayı önden alıp arkaya atabilsin demek istediğimi anlamak için bir otomobile bak etrafında plastik kapak var

Aynen biliyorum o kapaklarıda bir bilgisayar fanının yanlarını kapatsam öyle taksam olur mu?
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Aynen biliyorum o kapaklarıda bir bilgisayar fanının yanlarını kapatsam öyle taksam olur mu?

bende renault 11 1.4 var elektrikçi bezi radyatörün üzerinde unutmuş ve ordan fanın üstüne düştüğü için fan motoru yandı benim araç klimalı olduğundan fan motorunu başka araçtan alıp uydurduk pervanenin kenarında 2cm açık kaldığı için motor cıkardığım motordan iki kat kuvvetli olduğu halde hararet problemi yaşadım ta ki pervane kenarına 5mm buşluk bırakıp radyatörün kenarını tamamen kapatacak şekile getirinceye kadar

şunun gibi resmi örnek olarak gösteriyorum https://www.google.com.tr/url?sa=i&...D5rbbYSC33FCkDKMwUf7qthA&ust=1429086602534066
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst