Fansız motosiklet kullanmak sorun yaratır mı?

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Sabahtan beri kagnakbyapiyorum bende fransiz motor gordum :sunny:

Fan olarak pc fanlari okur guzrl olur hatta ucuzdrlur 2 fan yerine kuvvetli 1 tane taksanda olur
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
100
Hakikaten yokmuş :D
Havalar ısınmaya başladı biran önce hallet fanı bide senden önceki sahibi motoru fansız ne kadar kullanmış acaba ?

Galiba 1-2 yıl kullanmış ve sorun çıkmayacağına garanti veriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

Onun için nasıl bir fan almalıyım? Kaç volt, hangi marka?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
"Fransız" motor olarak okumakla kalmadım.
Doğrusunu okuyunca, fan olmayacağına o kadar ihtimal vermemişim ki, "fan kulüpsüz" manasında "fansız" sandım.
Az daha "en çok fanı olan çinlidir, hem fanı olsa nolur olmasa nolur" diye de cevap verecektim utanmadan :cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Ben de 2 gündür fransız diye okuyup var mıydı lan fransız motosikleti diye düşünüyorum :D
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
59
Başlığı Fransız olarak okuyan tek ben değilmişim. Arkadaş motoru Fransa'dan getirmiş kullaniyor bir sorun olur mu diyor sandım :D
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
100
Buradan site üyelerini acilen göz doktoruna gitmesi gerektiğini öğrendikk 😂
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
33
bi kaç model var radyotörü fransız olan ama seninkininde orjinali fransızmı acaba :D:flower:
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
146
12v 500ma yada 1a bilgisayar fanı kullanabilirsin elimde var sana ücretsiz verebilirim.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
211
Fransız motorları, forumun tamamında bu başlıkta konuşulduğu kadar konuşulmamıştır.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Al bendende o kadar...:silent:Valla bende Fransız diye daldım konuya...bence bilimadamlari baksın bu konuya...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
"Fransız" motor olarak okumakla kalmadım.
Doğrusunu okuyunca, fan olmayacağına o kadar ihtimal vermemişim ki, "fan kulüpsüz" manasında "fansız" sandım.
Az daha "en çok fanı olan çinlidir, hem fanı olsa nolur olmasa nolur" diye de cevap verecektim utanmadan :cherry:

şu söylediklerini kronolojik sıralaması dahil birebir yaşadım :D
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Bende fransız motor diye okuyup anlamadığımdan konya girmedim ta sabah uyku sersemi bakınca fan olduğunu anladım

Arkadaşım motoruna bir sürü para vermişindir riske girip fan sız şehir içinde kullanma taktığın fanın kenarları kapalı olması lazım ki havayı önden alıp arkaya atabilsin demek istediğimi anlamak için bir otomobile bak etrafında plastik kapak var
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bişiy olmaz bin öyle, en fazla hararet yapar, motor yaptırırsın ne olcak. Maazallah 200 tl'ye (yarısına hallolur) falan malolur.


Bende fransız okumuştum. :sunny:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
konu başlığının FANSIZ olduğunu biliyorum fakat her seferinde fransız okumaya devam ediyorum
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Aynı şekilde bende fransız okuyanlardanım ya diyorum fransız motosiklet kullanamak türkiyede filan yasakmıkı ne var bu fransızda diyip girdim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst