benim :king:
standart devir kesici ile 127kms yapıyor bu alet. Yalan borcum mu var sana hocam
ben daha 4 saatlik 6km deki sıfır haliyle 117 bastım
o süratlerde giderken foto çekmek için kendimi riske atmam kameramda yok kusura bakma, ama faebook grubuna ben 127 yaptığımı aylar önce yazmıştım başka 127 yapanlarda var Türkiyede şile yolunda falan. Bizim benzin pahalı falandır ama hakkaten 95 oktan sanırım :cherry:
şöyle bişey var youtubede stand üzerinde basmış bende yolda yaptım işte...
https://www.youtube.com/watch?v=pztho6Tuni4
standart devir kesici ile 127kms yapıyor bu alet. Yalan borcum mu var sana hocam
o süratlerde giderken foto çekmek için kendimi riske atmam kameramda yok kusura bakma, ama faebook grubuna ben 127 yaptığımı aylar önce yazmıştım başka 127 yapanlarda var Türkiyede şile yolunda falan. Bizim benzin pahalı falandır ama hakkaten 95 oktan sanırım :cherry:
şöyle bişey var youtubede stand üzerinde basmış bende yolda yaptım işte...
https://www.youtube.com/watch?v=pztho6Tuni4
Son düzenleme:

