- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Peki irc marka lastik ile metzeler arasında çok fark var mıdır .
irc 1-1.5 sene iyi sonrası ıslak yolda orjinal lastikler gibi oluyor
Peki irc marka lastik ile metzeler arasında çok fark var mıdır .
Persembe öğleden sonraki yağmurda ani fren yapmam gerekdi allahim motorun amorsutorleri kafayi yedi arka fren kitledi zaten durmadi kaydi arkalastik( pirelli duroaction) ön irc son anda toparladim allah yardim etti cokşükür nasil toparladim hala aklim almadi anlamadim aklimda o andankalan motor şirazeden cikmişti konturol yokdu komik gelecek ama altimda boğa beni yeredüşürmeye calişir casina cirpindi tvs.hamd olsun bi kariş kala parkhalindeki arabaya kaldi vurmama durdum vesselam hizimda 55 60 anca 40 da yukarisinda ani 20 metre icindefrenleme yaptinmi motor deliriyor tiwistir vardi tvs den önce onun firenlemeleri nin yaninda bir hic tvs onu anladim bugün .
Vardırbaya vardır
irc 1-1.5 sene iyi sonrası ıslak yolda orjinal lastikler gibi oluyor
Persembe öğleden sonraki yağmurda ani fren yapmam gerekdi allahim motorun amorsutorleri kafayi yedi arka fren kitledi zaten durmadi kaydi arkalastik( pirelli duroaction) ön irc son anda toparladim allah yardim etti cokşükür nasil toparladim hala aklim almadi anlamadim aklimda o andankalan motor şirazeden cikmişti konturol yokdu komik gelecek ama altimda boğa beni yeredüşürmeye calişir casina cirpindi tvs.hamd olsun bi kariş kala parkhalindeki arabaya kaldi vurmama durdum vesselam hizimda 55 60 anca 40 da yukarisinda ani 20 metre icindefrenleme yaptinmi motor deliriyor tiwistir vardi tvs den önce onun firenlemeleri nin yaninda bir hic tvs onu anladim bugün .
115 kilo 1.90 boy acaba motor ondanmi sapitiyor altimda.
Artık alabilirsem yeni tarihli olmazsa 2012 tarihliyi alayım. Bu ay kaskda aldım yeni baya sıkıntıdayım
Metzeler alıcam gibi olmazsa sava bulursam onada iyi yorum yapıyorlar ön arka desen farklı olursa sorun olur mu ?
Persembe öğleden sonraki yağmurda ani fren yapmam gerekdi allahim motorun amorsutorleri kafayi yedi arka fren kitledi zaten durmadi kaydi arkalastik( pirelli duroaction) ön irc son anda toparladim allah yardim etti cokşükür nasil toparladim hala aklim almadi anlamadim aklimda o andankalan motor şirazeden cikmişti konturol yokdu komik gelecek ama altimda boğa beni yeredüşürmeye calişir casina cirpindi tvs.hamd olsun bi kariş kala parkhalindeki arabaya kaldi vurmama durdum vesselam hizimda 55 60 anca 40 da yukarisinda ani 20 metre icindefrenleme yaptinmi motor deliriyor tiwistir vardi tvs den önce onun firenlemeleri nin yaninda bir hic tvs onu anladim bugün .
Metzeler alıcam gibi olmazsa sava bulursam onada iyi yorum yapıyorlar ön arka desen farklı olursa sorun olur mu ?
İyi akşamlar dostlar. Motosikletim 8500 km ye geldi nerdeyse. Yarın servise götüreceğim. Lakin telefonda servis ile konuşurken yağ filtresi , hava filtresi ve yağ değişeceğini söyledi. Amma velakin şimdi servis bakım talimatlarında yağ ve hava filtresi değişimi yazmıyor. Şanzıman yağı ve buji değiştirin diyor ve diğer kontroller.
Servis yetkilisi farklı diyor , kitapçık farklı diyor
Birde geçenlerde bir top speed deneme yapayım dedim 118 de kaldı motor :mrgreen:
Parçalar değişmesi gerekiyosa eğşir.. illa getir değişcez diye bişey yok.. kontrol edilsin gerekmiyosa değiştirme.. servis para kazanmak iiçin herşeyi yapar..
Garanti işi olmasa kendim yaparım ama... Bir tarafım garantiyi yak gitsin diyor açıkçası. Ustalara güvenim kalmıyor böyle şeyleri görünce
Arkadaşlar cümleten selamün aleyküm.
Öncelikle forum kullanmanın oldukça yabancısı olduğumu belirtmek isterim bi yanlışlık yapıyorsam kusura bakmayın.
Bir kaç gün önce sizin yorumlarınızın da faydasıyla (ki hepinize teşekkürler) 2013 model siyah (2014 nisan trafiğe çıkışlı 2250 km de) Apache aldım. Bu yazıyı yazmamdaki asıl amacım gerçekten yorumlarınız için teşekkür etmek.
Şimdilik Ankara da havalar soğuk malum çok binemiyorum ama kaskım eldivenim dizliğim falan var. Güvenlik önemli :cherry:
Size net bir sorum yok şimdilik ama motor kullanmada tecrübem olsa da bakımında onarımında vs. çok bi bilgim yok. Ancak;
-Lastikleri orijinal, ne yapmalıyım?
-Genel bakım hakkında,
-Motoru yıkarken ve sonrasında dikkat etmem gerekenlerle (zincir, motor kısmı vs.) alakalı,
Ayrıca yeni motor almış birine verebileceğiniz tavsiyeleriniz varsa bekliyorumŞimdiden teşekkürler.
Muayene zamani geldi ikibucuk yil doldu tvs de 93 tl yaziyor tüvtürk de muayene .sizler kaca muayene yaptirdiniz ve sigorta kaca yaptirdiniz 139 a halk sigortadan yaptirdim ben.