TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bizim burda 750 cc bmw si olan biri vardı onun koltuk kılıfı bulaşık teli gibi ağ gibi farlkli bir şeydi onun gibi falan zannettim fotoğrafını çekip gönderecektim bugün bulamadım adamı,

Koltuk kılıfı ztn dedğn gibi bulaşık teli tarzında örgülü bişey.. boş içi.. alttan hava almanı sağlıyor yazın nimet.. ama kışın üşütüyor.. kaplama düzügn olunca çıkardım bende yazın takıcam.. şuan harika görüntüsü..
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
selam arkadaşlar...

dün bi arkadaşımın nikahı için yalovadan bursaya gittim... geri dönüşte sağanak yağmura yakalandım... bursadan gemliğe kadar dehşet yağmur vardı... yağan yağmurun bileklerden içeriye süzülmesi ayrı dert, depodan ve grenajdan süzülen suyun direkt billur bölgesine hücum etmesi bambaşka bi dert... bunun yanında kamyon ve otobüslerin yerden kaldırdığı çamur ise insanı motosiklet sevdasından vazgeçirtecek cinsten... neyseki üstüm kalındı üst taraftan pek sıkıntı çekmedim ama dizlerimden altı sırılsıklam oldu... eldivenlerimden su damlıyodu... düşündüm tulum ya da takım yağmurluk olsaydı yine rahatsız olur muydum diye... evet çünkü kullanırken tedirgin gidiliyo... bizim lastiklerin ıslak zemin performansı zaten sıfır... bunun yanında yamyam şöförlerimiz ve görüş mesafesinin azlığı beni korkuttu... başka nasıl anlatılır arkadaşlar bilmem ama bana göre bizim motorları yağmurda kullanmak için kıyafet, yağmurluk, çamurluk, diz örtüsü falan derken baya baya para harcamak lazım...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
selam arkadaşlar...

dün bi arkadaşımın nikahı için yalovadan bursaya gittim... geri dönüşte sağanak yağmura yakalandım... bursadan gemliğe kadar dehşet yağmur vardı... yağan yağmurun bileklerden içeriye süzülmesi ayrı dert, depodan ve grenajdan süzülen suyun direkt billur bölgesine hücum etmesi bambaşka bi dert... bunun yanında kamyon ve otobüslerin yerden kaldırdığı çamur ise insanı motosiklet sevdasından vazgeçirtecek cinsten... neyseki üstüm kalındı üst taraftan pek sıkıntı çekmedim ama dizlerimden altı sırılsıklam oldu... eldivenlerimden su damlıyodu... düşündüm tulum ya da takım yağmurluk olsaydı yine rahatsız olur muydum diye... evet çünkü kullanırken tedirgin gidiliyo... bizim lastiklerin ıslak zemin performansı zaten sıfır... bunun yanında yamyam şöförlerimiz ve görüş mesafesinin azlığı beni korkuttu... başka nasıl anlatılır arkadaşlar bilmem ama bana göre bizim motorları yağmurda kullanmak için kıyafet, yağmurluk, çamurluk, diz örtüsü falan derken baya baya para harcamak lazım...

Artçılı sağnak yağmurda yalova bursa arası gittim ama lastiklerim metzeler çok rahat tehlıkesızdı.. üzerimizde kışlık botlar ve balıkçıdan aldığım takım yağmurluk vardı (30tl takımı) görüş açısı azlığı tek sorun oldu ..
Yine artçılı çanakalleye giderken istanbuldan tekirdağa kadar aşırı rüzgar ve yağmurda gittik.. aynı şekilde giyindik ancak ayaklarada streç film sardık bu sefer.. eldivenler hariç gayet konforluydu.. eldivenler su geçirmez diye geçsede geçiriyor 30dk sonra.. ztn yağmur dinince 10 dk da kuruyosun .. sonra çek sağa çıkar yağmurlukları at topcase devam.. ekipman olduktan sonra yağmurda sürmeside zevklidir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Bu arada Egzoz umun paslanmasını daha fazla izleyemedim ve bugün söktük arkadaşla.. saolsun götürdü ve tel + zımpara attı.. şuan motorda egzoz yok.. egzoz tertemiz boyasız halde.. yarın geri getircek.. ısıya dayanıklı boya aldım.. boyucam bakalım.. benı 1 sene daha götürsün yeter bu boya.. olmazsada ben yıne atarım bi şekilde.. Kozmetik olarak kötü görünsün istemiyorum egzoz önemli.. Önceki ve son halini atayım resim.. bitincede tekrar yüklerim son resimleri..




 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ben alt üst takım yağmurluk aldım, bir de ayakkabıya geçirilen yağmurluk aldım.
Ne koşullarda uzun yollar yaptım, hayal edemezsiniz. Allah'tan yıldırım filan da düşmedi üstüme.
Koca otobanda bile herkes dörtlüyü yaktı, sağa çekenler oldu, onlarca arabanın bozulup kenarda kaldığını gördüm. Görüş mesafesi bitti kül oldu. :D

O ortamda 80-90'la yola devam ettim, kask vizörü küçük ve eğimli olduğu için arabalardaki kadar görüşü bozmuyor.

Ama tırların arkasından çıkan çamurlu suyu iyi bilirim. İşte o görüşü bitiriyor ve baya bi kirleniyorsunuz. Ama yine de xtreme şartlarda sürüş benim tarzım. :D


Not: Lastiğim Metzeler ME22. Sulu zeminde bile tekere geliyor. :)

---------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------





DSC06140_zps9z7imhzm.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Enes en fazla 6 ay gidiyor ben bir çok boya denedim 1 sene giden olmadı en zoru boyayı kazımak:)
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Slm arkadaşlar bende gecen sene eksozu boyadım ve bu kış yine paslandi ayni seninki gibi olmuş


http://www.motosiklet.net/forum/mot...degisiklikleri-sizinle-paylasmak-istedim.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

Ama benim asil sorunum dün biraz sert bir kalkış yaptım önü bi karış havaya kalktı derken çat diye bir ses geldi ve o andan beri eksozdan bir zırıltı geliyor çok can sıkıcı bende dun aksam eksozu soktum sanki içinde bir parca kırılmış gibi geldi ama değil hic bisey bulamadım motor çalıştığında ilk anda ses yok 4-5 dk. Sonra sırıltı gene başlıyor başınıza geldimi neden olablir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı bi moral ver moral bozcağına :D nasıl uygulayalım en temizi bunu.. ısıt dıyen var ısıtma dıyen var fln..

sprey mi yapacaksın yoksa boyamı yaptırıyorsun spreyse ısıtırsan boya yüzey boşluklarına girmeden kuruyabiliyor ben ilk önce boyayıp sonra sıcak hava tutuyorum ama her şekilde pas yapıyor muhtemelen kullanılan borunun kalitesi kötü aslında en güzeli krom kaplatmak hatta daldırma galveniz gibi kaplanıyorsa içi dışı krom olur ömürlük
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
bu eksoz boyama konusunda ben 2 3 yıl önce bir konu okumuştum burada ısıya dayanıklı toz boya varmiş sobacılar kullanıyormuş birisi eksozunu onunla boyanmıştı ve 3 yıldır hiç paslanma yok diyordu acaba araştırsakmı onu, bende eksozu söküp eksozcuya vermeyi dusunuyorum sökmüşken boyama işlemi de yapayım diyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bu eksoz boyama konusunda ben 2 3 yıl önce bir konu okumuştum burada ısıya dayanıklı toz boya varmiş sobacılar kullanıyormuş birisi eksozunu onunla boyanmıştı ve 3 yıldır hiç paslanma yok diyordu acaba araştırsakmı onu, bende eksozu söküp eksozcuya vermeyi dusunuyorum sökmüşken boyama işlemi de yapayım diyorum.

sprey mi yapacaksın yoksa boyamı yaptırıyorsun spreyse ısıtırsan boya yüzey boşluklarına girmeden kuruyabiliyor ben ilk önce boyayıp sonra sıcak hava tutuyorum ama her şekilde pas yapıyor muhtemelen kullanılan borunun kalitesi kötü aslında en güzeli krom kaplatmak hatta daldırma galveniz gibi kaplanıyorsa içi dışı krom olur ömürlük

Sabri boyamış ve 1 sene skntısız kulalndım demişti.. onun yaptığı gibi yapıyorum şuan.. Ve kutunun arkasındada aynen böyle yazıyor.. İlk katı attım 30 dk sonra 2. Katı attım.. Kurumasını bekliyorum.. Bitince motora takıp ısıtıcam.. sonra sabah kadar kalsın o şekilde.. inş Sezonu kurtarır.. gerisi pek önemli değil :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Evet egZozun boyama kuruma işlemi bitti.. montajını yaptık 15 20 dk çalıştırıp ısıttık birazda gazladm.. şimdi boyayı soğumaya bıraktım.. Yanık kokusu fln almadım hiç.. iyi tuttu inş.. Bakalım ne kadar dayanacak.. Egzoz yeni gibi oldu.. İçiim rahatladı valla.. çok kötüydü..





 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sabri boyamış ve 1 sene skntısız kulalndım demişti.. onun yaptığı gibi yapıyorum şuan.. Ve kutunun arkasındada aynen böyle yazıyor.. İlk katı attım 30 dk sonra 2. Katı attım.. Kurumasını bekliyorum.. Bitince motora takıp ısıtıcam.. sonra sabah kadar kalsın o şekilde.. inş Sezonu kurtarır.. gerisi pek önemli değil :)

boyanın markası neymiş ben bir bulamadım 1 sene giden benim hep manifolttan ve borunun kalınlaştığı yerden pas yapıyor
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Günaydın arkadaşlar bu eksozun içini gösteren bir resim yokmu acaba içini açıp o acayip zırıltı sesini yapmayı düşünüyoruz aksuzcu bir kaç yerden kesebilirim dedi resim olsa nerden kesecegimzi bilirdik belki.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
@ EneS_Turker
hocam teşekkür ederim. Şuan daha acil bir sorun var. Malum seçimler yaklaşıyor ee buda kaldırım yol yenilemek demek. Anlayacağınız yollar delik deşik patlattık ön lastiği. 2012 yılında üretilmiş metzeler me 22 var ön 3.00 90 tl alsam 2-3 yıl beni götürür mü ? Takım olarak değiştirsem diyorum arkada 3,25 taksam[2014 tarihli] Sizce nasıl olur ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
@ EneS_Turker
hocam teşekkür ederim. Şuan daha acil bir sorun var. Malum seçimler yaklaşıyor ee buda kaldırım yol yenilemek demek. Anlayacağınız yollar delik deşik patlattık ön lastiği. 2012 yılında üretilmiş metzeler me 22 var ön 3.00 90 tl alsam 2-3 yıl beni götürür mü ? Takım olarak değiştirsem diyorum arkada 3,25 taksam[2014 tarihli] Sizce nasıl olur ?

Eski tarih lastik almanı pek önermem.. takım olarak değiştir kafan rahat olsun.. biraz maddi olarak zorlasada inan parasına değer..

Günaydın arkadaşlar bu eksozun içini gösteren bir resim yokmu acaba içini açıp o acayip zırıltı sesini yapmayı düşünüyoruz aksuzcu bir kaç yerden kesebilirim dedi resim olsa nerden kesecegimzi bilirdik belki.

Bulursan bende merak edıyorum bı 5bın km sonra katalizör iptali yapabilirim..

Henkel metylanla boyadim ben.

Benımkı motip marka ama ıns skntı çıkmaz. :)
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Eski tarih lastik almanı pek önermem.. takım olarak değiştir kafan rahat olsun.. biraz maddi olarak zorlasada inan parasına değer..



Bulursan bende merak edıyorum bı 5bın km sonra katalizör iptali yapabilirim..



Benımkı motip marka ama ıns skntı çıkmaz. :)


Ben katalizoru gecen sene iptal ettim bende fotoları var. Ama benim sanıyorum susturucu kırılmış içinde onun için ses yapiyor az önce bir eksozcuya gittim susturucu kırılmış dedi sök getir dedi 1 saatte yapar veririm dedi 15-20 TL tutarmis masrafı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst