- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
bizim burda 750 cc bmw si olan biri vardı onun koltuk kılıfı bulaşık teli gibi ağ gibi farlkli bir şeydi onun gibi falan zannettim fotoğrafını çekip gönderecektim bugün bulamadım adamı,
Koltuk kılıfı ztn dedğn gibi bulaşık teli tarzında örgülü bişey.. boş içi.. alttan hava almanı sağlıyor yazın nimet.. ama kışın üşütüyor.. kaplama düzügn olunca çıkardım bende yazın takıcam.. şuan harika görüntüsü..







