Muayene zamani geldi ikibucuk yil doldu tvs de 93 tl yaziyor tüvtürk de muayene .sizler kaca muayene yaptirdiniz ve sigorta kaca yaptirdiniz 139 a halk sigortadan yaptirdim ben.
93 lira çok değil mi yhaff derken
93,22 tl dedi sistem yanınızda bulunması gereken ekipmanlara kask ve koruyucu gözlük dedi , koruyucu gözlük kısmına takıldım ben bilgisi olan var mı ?
Sele kilifi nerden bulabilirim eminönunde dün motoru birakdim, şerefsizin biri delmiş seleyi





Dilindiyse tekrar kaplatman lazım.. kılıfla kurtaramazsın.. Benim kaplattığım yer şirinevlerde.. orda hem kaplatıp hem kılıf bulabılrsın..
Giremedim foruma bi kaç gündür.. Bu pazar günü de tabi ki boş durmayıp , antilop_skul mehmet ve bi kaç motor daha Yalova Termale gittik , ordan iznik gölünü dolaştık.. 200km+ yol yapıp geri döndük.. gayet eğlenceli bi gündü.. tekrar sağolsun katıldığı içinhem tanışmış olduk yüzyüze.. baya resim birikti ama bi kaç tane atayım ortam renklensin..
[url]http://i.hizliresim.com/n7VgN0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rQBVN7.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5zAY3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ME5yBN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QAElzk.jpg[/url]
Helal size, bende orada olaydim sizi rahat birakmazdim pesinizden gelirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
Bu arada arkadaşlar dun bir kaza yaptım çok kötüydü işe giderken sabah sekiz buçukta kardeşimle birlikte kardeşimde beni bankaya birak para çekeceğim dedi ben de gel bari dedim tam karşıya geçerken yol hakkı benimdi de karşıdan gelen otomobil tam benim izama geldiği anda bir anda direksiyonu benim üzerime çevrildi arabanın kaputunun üzerinden uçtum gittim bende allahtan mont ve kask vardı ama kardeşim de hiçbir korumalik şey yoktu ve iki kolda biri kirildi biri cikti dirsekten neyse detaylı paylaşım yapacağım şuan zamanım yok,
Helal size, bende orada olaydim sizi rahat birakmazdim pesinizden gelirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
Bu arada arkadaşlar dun bir kaza yaptım çok kötüydü işe giderken sabah sekiz buçukta kardeşimle birlikte kardeşimde beni bankaya birak para çekeceğim dedi ben de gel bari dedim tam karşıya geçerken yol hakkı benimdi de karşıdan gelen otomobil tam benim izama geldiği anda bir anda direksiyonu benim üzerime çevrildi arabanın kaputunun üzerinden uçtum gittim bende allahtan mont ve kask vardı ama kardeşim de hiçbir korumalik şey yoktu ve iki kolda biri kirildi biri cikti dirsekten neyse detaylı paylaşım yapacağım şuan zamanım yok,
Tabii ki yeterki gelmek isteyn olsun.. her zaman etkınlık var her daım kapımız açıkmotorun zevki burda ztn..
Çok geçmiş olsun.. Dün bende aynı şekilde kaza atlattm sürterek kurtardım gerizekalının tampona kardeşim arkamdaydı.. dediğin gibi korumalarıda yoktu kask ve eldiven hariç.. Allah beterinden korusun.. Acil şifa versin.. Artçılar içinde idaretende olsa ekipman dizmek lazım.. kaza geliyorum demiyor.. olmaz dediğin yerde karşına çıkıyor..
Bugün yarın motoru muayeneye götürücem yakın zamanda muayenesini yaptıran arkadaşlar neylere bakıyorlar biraz bilgi verirseniz gitmeden önce çok iyi olur benim için.
ilk etapta elektrik sisteminde kornasına kadar çalışmayan bişey olmucak.. far ayarların düzgün olcak. lastiklerin düzgün olcak.. Topcase için hafif kusur yersın ama sıkıntı olmaz.. motordan yağ kaçağı benzın kaçağı olmucak.. Motordan ses gelmicek çok belli şekilde.. gerisi dert değil geçiyor.. bide egzoz orjinal olmalı ..
Enes bende tesekkur ederim guzel bi hafta sonu oldu evden cikip eve gelmem 265 km idi. ..
Bu arada dun yakit aldim. 437 km # 55 tl benzin . hep iki kisi kullandim km de 12.5 kurus falan yapiyor . makjnain hiz yetmiyir ama yakit cok iyi .