TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Muayene zamani geldi ikibucuk yil doldu tvs de 93 tl yaziyor tüvtürk de muayene .sizler kaca muayene yaptirdiniz ve sigorta kaca yaptirdiniz 139 a halk sigortadan yaptirdim ben.

dün vizesini yaptırdım 1 ay gecikme cezası ile 98 lira ödedim kısa far az ve yönü farklı olarak hafif kusurlu olarak geçti
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Kontak acik farlar acik fajat motor stop durundayken fariniz yaniyomu . benin farlar yanmiyo a aba orjjnalde bu sekildemi . marsa basip motor calisina yanmaya basliyor
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
93 lira çok değil mi yhaff derken

93,22 tl dedi sistem yanınızda bulunması gereken ekipmanlara kask ve koruyucu gözlük dedi , koruyucu gözlük kısmına takıldım ben bilgisi olan var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
93 lira çok değil mi yhaff derken

93,22 tl dedi sistem yanınızda bulunması gereken ekipmanlara kask ve koruyucu gözlük dedi , koruyucu gözlük kısmına takıldım ben bilgisi olan var mı ?

Bildiğim kadarı ile kaskında vizör olduktan sonra, koruyucu gözlük gerekmiyor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sele kilifi nerden bulabilirim eminönunde dün motoru birakdim, şerefsizin biri delmiş seleyi

Dilindiyse tekrar kaplatman lazım.. kılıfla kurtaramazsın.. Benim kaplattığım yer şirinevlerde.. orda hem kaplatıp hem kılıf bulabılrsın..

Giremedim foruma bi kaç gündür.. Bu pazar günü de tabi ki boş durmayıp , antilop_skul mehmet ve bi kaç motor daha Yalova Termale gittik , ordan iznik gölünü dolaştık.. 200km+ yol yapıp geri döndük.. gayet eğlenceli bi gündü.. tekrar sağolsun katıldığı için ;) hem tanışmış olduk yüzyüze.. baya resim birikti ama bi kaç tane atayım ortam renklensin..





 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Dilindiyse tekrar kaplatman lazım.. kılıfla kurtaramazsın.. Benim kaplattığım yer şirinevlerde.. orda hem kaplatıp hem kılıf bulabılrsın..

Giremedim foruma bi kaç gündür.. Bu pazar günü de tabi ki boş durmayıp , antilop_skul mehmet ve bi kaç motor daha Yalova Termale gittik , ordan iznik gölünü dolaştık.. 200km+ yol yapıp geri döndük.. gayet eğlenceli bi gündü.. tekrar sağolsun katıldığı için ;) hem tanışmış olduk yüzyüze.. baya resim birikti ama bi kaç tane atayım ortam renklensin..

[url]http://i.hizliresim.com/n7VgN0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rQBVN7.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5zAY3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ME5yBN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QAElzk.jpg[/url]

Helal size, bende orada olaydim sizi rahat birakmazdim pesinizden gelirdim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Bu arada arkadaşlar dun bir kaza yaptım çok kötüydü işe giderken sabah sekiz buçukta kardeşimle birlikte kardeşimde beni bankaya birak para çekeceğim dedi ben de gel bari dedim tam karşıya geçerken yol hakkı benimdi de karşıdan gelen otomobil tam benim izama geldiği anda bir anda direksiyonu benim üzerime çevrildi arabanın kaputunun üzerinden uçtum gittim bende allahtan mont ve kask vardı ama kardeşim de hiçbir korumalik şey yoktu ve iki kolda biri kirildi biri cikti dirsekten neyse detaylı paylaşım yapacağım şuan zamanım yok,
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Helal size, bende orada olaydim sizi rahat birakmazdim pesinizden gelirdim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Bu arada arkadaşlar dun bir kaza yaptım çok kötüydü işe giderken sabah sekiz buçukta kardeşimle birlikte kardeşimde beni bankaya birak para çekeceğim dedi ben de gel bari dedim tam karşıya geçerken yol hakkı benimdi de karşıdan gelen otomobil tam benim izama geldiği anda bir anda direksiyonu benim üzerime çevrildi arabanın kaputunun üzerinden uçtum gittim bende allahtan mont ve kask vardı ama kardeşim de hiçbir korumalik şey yoktu ve iki kolda biri kirildi biri cikti dirsekten neyse detaylı paylaşım yapacağım şuan zamanım yok,

Tabii ki yeterki gelmek isteyn olsun.. her zaman etkınlık var her daım kapımız açık :) motorun zevki burda ztn..

Çok geçmiş olsun.. Dün bende aynı şekilde kaza atlattm sürterek kurtardım gerizekalının tampona kardeşim arkamdaydı.. dediğin gibi korumalarıda yoktu kask ve eldiven hariç.. Allah beterinden korusun.. Acil şifa versin.. Artçılar içinde idaretende olsa ekipman dizmek lazım.. kaza geliyorum demiyor.. olmaz dediğin yerde karşına çıkıyor..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Helal size, bende orada olaydim sizi rahat birakmazdim pesinizden gelirdim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Bu arada arkadaşlar dun bir kaza yaptım çok kötüydü işe giderken sabah sekiz buçukta kardeşimle birlikte kardeşimde beni bankaya birak para çekeceğim dedi ben de gel bari dedim tam karşıya geçerken yol hakkı benimdi de karşıdan gelen otomobil tam benim izama geldiği anda bir anda direksiyonu benim üzerime çevrildi arabanın kaputunun üzerinden uçtum gittim bende allahtan mont ve kask vardı ama kardeşim de hiçbir korumalik şey yoktu ve iki kolda biri kirildi biri cikti dirsekten neyse detaylı paylaşım yapacağım şuan zamanım yok,

Çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Tabii ki yeterki gelmek isteyn olsun.. her zaman etkınlık var her daım kapımız açık :) motorun zevki burda ztn..

Çok geçmiş olsun.. Dün bende aynı şekilde kaza atlattm sürterek kurtardım gerizekalının tampona kardeşim arkamdaydı.. dediğin gibi korumalarıda yoktu kask ve eldiven hariç.. Allah beterinden korusun.. Acil şifa versin.. Artçılar içinde idaretende olsa ekipman dizmek lazım.. kaza geliyorum demiyor.. olmaz dediğin yerde karşına çıkıyor..

Size de çok geçmiş olsun. Yollarda çak fazla dikkat etmek gerekiyor. Hele ki motosiklete biniyorsanız yol hakkı diye bir şey söz konusu olmuyor maalesef.

Biz de Bursa ekibi olarak pazar günü 7 motosiklet ile köy yollarından Kemalpaşa,Susurluk derken 250+ km.yol yaptık.
Çok eğlenceliydi. Linkte bazı resimler mevcut.

http://www.motosiklet.net/forum/baris-susut-mt-il-gruplari/17621-%5Bbursa-mt%5D-1212.html#post3592779
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Gecmiş olsun allah korudu daha kötüsünden tekrar gecmiş olsun arac kullananlar yollarda motorlarinda olduğunu nezaman görecek özellikle ticariler umursamiyor motorlari.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Bugün yarın motoru muayeneye götürücem yakın zamanda muayenesini yaptıran arkadaşlar neylere bakıyorlar biraz bilgi verirseniz gitmeden önce çok iyi olur benim için.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün yarın motoru muayeneye götürücem yakın zamanda muayenesini yaptıran arkadaşlar neylere bakıyorlar biraz bilgi verirseniz gitmeden önce çok iyi olur benim için.

ilk etapta elektrik sisteminde kornasına kadar çalışmayan bişey olmucak.. far ayarların düzgün olcak. lastiklerin düzgün olcak.. Topcase için hafif kusur yersın ama sıkıntı olmaz.. motordan yağ kaçağı benzın kaçağı olmucak.. Motordan ses gelmicek çok belli şekilde.. gerisi dert değil geçiyor.. bide egzoz orjinal olmalı ..
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
ilk etapta elektrik sisteminde kornasına kadar çalışmayan bişey olmucak.. far ayarların düzgün olcak. lastiklerin düzgün olcak.. Topcase için hafif kusur yersın ama sıkıntı olmaz.. motordan yağ kaçağı benzın kaçağı olmucak.. Motordan ses gelmicek çok belli şekilde.. gerisi dert değil geçiyor.. bide egzoz orjinal olmalı ..

tamamdır dostum teşekkürler topcase zaten yok egzoz desen orjinal. Perşembe hayırlısıyla ilk muayenesinden geçer bizim at :)
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Bu topcase ye ceza kesme durumu nedir. Trefik polisinin mahkeme kararlarivar cazalar iptal edilmiş ama kafalarina gore kesiyormuş trafik polisi .
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Enes bende tesekkur ederim guzel bi hafta sonu oldu evden cikip eve gelmem 265 km idi. ..
Bu arada dun yakit aldim. 437 km # 55 tl benzin . hep iki kisi kullandim km de 12.5 kurus falan yapiyor . makjnain hiz yetmiyir ama yakit cok iyi .
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes bende tesekkur ederim guzel bi hafta sonu oldu evden cikip eve gelmem 265 km idi. ..
Bu arada dun yakit aldim. 437 km # 55 tl benzin . hep iki kisi kullandim km de 12.5 kurus falan yapiyor . makjnain hiz yetmiyir ama yakit cok iyi .

aynen 2 kişi ile yakıt harika.. Şimdilik yeter bize sorunsuz güzel makine.. :) Bu haftasonu bide köy yollarında deniyim bakalım kampa giderken nasılmış :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Merhaba arkadaşlar,
aramızda 100/90/18 ölçülerinde arka lastik kullanan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst