yağı değiştirip gönderiyorlar demek ki yetkilide de kim bilir ne yağ koyuyorlar birde
ben msx i aldığımdan beri hiç yetkili servise götürmedim yağ değiştirip ıvır zıvır ayarlarını yapmak için servise gitmek istemedim.
yakıt pompamıda değiştirdiler

garantiden arıza yapınca benim değişmesini yada tamirini isteyeceğim hiçbir yerinin olmadığına inanırım hondanın.
rodaj konusuna gelince ben ilk 1000km içinde 4 kere yağ değiştirdim. motorum 7000km yi devirdi heralde 8-9 kere değiştirmişimdir. aklıma estikçe değiştiriyorum 900gr yağ 8000-9000 devir çeviren makina yağ filitreside yok...
geçen senenin haziranında motosikleti aldım benzinini koyduğum gibi yapıştırdım. Motoman rodajı uyguladım
ilk saat alet 94-95 yapıyordu akşam 2. tur sıkışta 117 gördüm
ertesi gün 15-16 saatlik 0 km motorun yağını 25km de falanken değiştirdim. Motul mineral..
bu 250-500-750km de aynı şekilde.. 1000. km de motulun 5000 serisi tem sentetik yağına geçtim. daha sonrada ipone katana tam sentetikle devam ettm.
velhasıl gram yağ eksiltmiyor yapıştırınca yolda müsaitse 4. viteste devir kesiyor buda 127kms. tek depoyla 230-240km görmeden benzinciye uğramıyorum dahada zorlarsam heralde 260-270km tek depoyla yapabilir.
uzun lafın kısası işi biliyorsanız 2. motosikletiniz falansa motoman rodajı denemeye değer sonuç veryor
okurken bile ne okuduğunuzu anlayamadıyanız bildiğiniz rodajı yapın.
rodaj sakat konu şimdiye kadar ne yüz yüze ne forumlardaki tartışmalarda bir sonuca varıldığını görmedim.