Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
motoru geri çağırmışlar??

bir de lastikler kaça geldi??

Evet bazı motorları geri çağırmışlar ama ben çağrılmayan motora henüz rastlamadım. Sabah 8.30 da benim de randevum var bi aksilik olmazsa değişecek yakıt pompası.

Lastiklerin de en babasını alsanızen kral lastiği alsanlz 400 lira ödüyorsunuz.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Selamlar arkadaşlar ,

Bende cumartesi günü İstanbul Esengül honda'dan 1000 bakımı için randevu aldım. Daha önceden msx'lerini bakıma sokan ardakaşlar , ortalama ne kadar tutuyor bakım ücreti?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
80 90 lira civarı tutar 1000 bakımı


Arkadaşlar honda yükselişteyim yakıt pompası değiştiriliyor. İzmirdeki arkadaşların dikkatine. Gelmiş pompalar.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Hocam bu yakıt pompalarını değiştirme arıza felan mı oluyo acaba bife şimdi benimki sıfır olucak yarın alıcam onunkinide değiştiriceklermi acaba ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Hocam bu yakıt pompalarını değiştirme arıza felan mı oluyo acaba bife şimdi benimki sıfır olucak yarın alıcam onunkinide değiştiriceklermi acaba ?

arıza değil de söylenileni aktarayım. yakıt pompasında kullanılan sıvı conta zamanla benzin içerisinde eriyip korozyona uğruyormuş. bu da sorun çıkartabilirmiş. benimkinde çıkartır seninkinde çıkartmaz mesela. bu yüzden bi güncelleme yapıyorlar. yakıt pompasını komple değiştiriyorlar. benzin deposunun hemen altında.
sizin sıfır alacağınız motosiklette büyük bir ihtimalle yoktur. Yine bi sorarsınız bayiden. gerekiyorsa değiştirirler zaten.

genelde biz sizi gelince aricaz diyorlar gelince aramıyorlar :) beni aramadılar parça sormak için hondaya gittiğimde bunu da sorayım dedim. elimizde geldi dediler bugün sabaha randevu verdiler.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Selamlar arkadaşlar ,

Bende cumartesi günü İstanbul Esengül honda'dan 1000 bakımı için randevu aldım. Daha önceden msx'lerini bakıma sokan ardakaşlar , ortalama ne kadar tutuyor bakım ücreti?


2 hafta önce bende esengül de yaptırdım 35 tl sadece yagı değiştirdiler ama
sende başka bişey cıkarmı bilmiyorum
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
yakıt pompası için balıkesirdeki bayii bize şuana kadar haber gelmedi, bizim sattığımız serilerde sıkıntı olmayabilir oyüzden sizinkinde değişmesi gerekmez dedi. bazı seri numaralarında tesbit edilmiş onlarada haber geliyor olabilir dedi. Telike bir bilgin varmı hepsimi sorunlu yoksa bazı serilermi? aslında parça değiştirirken bunlarıda sorsaydın iyidi.
motoru alırken banada ilk bakımda sadece malzeme ücretini alacağız işcilik almayacağız dediler. daha 500 km de bakalım sadece yağ değişir oda 30-40 lira falan tutar.
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
1000 bakimi 41 tl tuttu benim. Yakit pompasi mototal de var mutlaka gel dediler . Onemli oldugunu soylediler.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Arkadaslar bende yaklasik 2000 km dir honda msx kullaniyorum. Ise gidiyorum alisverise gidiyorum hafta sonu durmuyorum istanbul geziyorum acayip memnunum. Gecenlerde acibademden cnr expo ya ataturk hava limanin yani oraya 30 dakikada sikistirmali trafikte cok rahat gittim . Acik yoldada hizi dusuk kalmiyor merak etmeyin. Ama burda yazacaklarima dikkat edin arkadaslar. Yaklasik bir 1400 km ustundeki lastiklerle surdum. Sunu soleyiyim ustundeki lastikler cok kararsiz yeri geliyo asiri iyi tutuyo yeri yeri geliyo arkasi atiyor iste insani bu yoruyor. Lastigini taniyamiyorsun. 3 kere lastik yuzunden cok ciddi kaza yapiyordum. Islak zemin zaten saymiyorum bile . Bildigin lastik alamiyorsaniz sakin ustundeki lastikle yola cikmayin. Lastik islaninca o artik lastik degilde plastik felan oluyor. Neyse canima tak etti gittim zenn motordan city grip aldim. dediler 200 km rodaj yap lastige. Dinledim fazla zorlamadim. Rofaji bitince dedim ki ben motor kullanmamisim. Nasil bir keyfi kacirmisim belli degil. Durusu kalkisi degisti motorun. Arkadaslar onumuz yaz demeyin degistirin gizli islaklikta bile jilet gibi kayiyor ustundeki lastikler. Suan motor benim icin efsane oldu. Almak isteyen arkadaslara soyle yardimci olayim. Bu motor her ihtiyaca cevap verir. Her yere girer cikar az yakiyor gerci motoru geri cagirmislar yakit pompasi taktircam bu hafta sonu mototal de . Suan benim tek ihtiyacim canta demiri . Onuda satan bir arkadas bulursam direk alicam bilginiz olsun. telefondan yazdigim icin imla hatalari icin simdiden ozur dilerim. Yine gorusmek uzere.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Merak etme 1000 km yi gecince motordan tam performans almaya baslayacaksin. Az sabret ilk bakima kadar fazla zorlama .

Kesinlikle katılıyorum teker konusuna. Kuru zeminde giderken sağdan akan bir su birikintisi üzerinden geçmem sonucu tekerler kaydı,düştüm. Hemen gittim tekerleri değiştirdim. Gerçekten orjinal lastikler ile ne kadar eziyet çektiğinizi anlıyorsunuz.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
yağı değiştirip gönderiyorlar demek ki yetkilide de kim bilir ne yağ koyuyorlar birde

ben msx i aldığımdan beri hiç yetkili servise götürmedim yağ değiştirip ıvır zıvır ayarlarını yapmak için servise gitmek istemedim.

yakıt pompamıda değiştirdiler :D garantiden arıza yapınca benim değişmesini yada tamirini isteyeceğim hiçbir yerinin olmadığına inanırım hondanın.


rodaj konusuna gelince ben ilk 1000km içinde 4 kere yağ değiştirdim. motorum 7000km yi devirdi heralde 8-9 kere değiştirmişimdir. aklıma estikçe değiştiriyorum 900gr yağ 8000-9000 devir çeviren makina yağ filitreside yok...

geçen senenin haziranında motosikleti aldım benzinini koyduğum gibi yapıştırdım. Motoman rodajı uyguladım
ilk saat alet 94-95 yapıyordu akşam 2. tur sıkışta 117 gördüm :)

ertesi gün 15-16 saatlik 0 km motorun yağını 25km de falanken değiştirdim. Motul mineral..

bu 250-500-750km de aynı şekilde.. 1000. km de motulun 5000 serisi tem sentetik yağına geçtim. daha sonrada ipone katana tam sentetikle devam ettm.

velhasıl gram yağ eksiltmiyor yapıştırınca yolda müsaitse 4. viteste devir kesiyor buda 127kms. tek depoyla 230-240km görmeden benzinciye uğramıyorum dahada zorlarsam heralde 260-270km tek depoyla yapabilir.


uzun lafın kısası işi biliyorsanız 2. motosikletiniz falansa motoman rodajı denemeye değer sonuç veryor
okurken bile ne okuduğunuzu anlayamadıyanız bildiğiniz rodajı yapın.

rodaj sakat konu şimdiye kadar ne yüz yüze ne forumlardaki tartışmalarda bir sonuca varıldığını görmedim.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
yağı değiştirip gönderiyorlar demek ki yetkilide de kim bilir ne yağ koyuyorlar birde

ben msx i aldığımdan beri hiç yetkili servise götürmedim yağ değiştirip ıvır zıvır ayarlarını yapmak için servise gitmek istemedim.

yakıt pompamıda değiştirdiler :D garantiden arıza yapınca benim değişmesini yada tamirini isteyeceğim hiçbir yerinin olmadığına inanırım hondanın.


rodaj konusuna gelince ben ilk 1000km içinde 4 kere yağ değiştirdim. motorum 7000km yi devirdi heralde 8-9 kere değiştirmişimdir. aklıma estikçe değiştiriyorum 900gr yağ 8000-9000 devir çeviren makina yağ filitreside yok...

geçen senenin haziranında motosikleti aldım benzinini koyduğum gibi yapıştırdım. Motoman rodajı uyguladım
ilk saat alet 94-95 yapıyordu akşam 2. tur sıkışta 117 gördüm :)

ertesi gün 15-16 saatlik 0 km motorun yağını 25km de falanken değiştirdim. Motul mineral..

bu 250-500-750km de aynı şekilde.. 1000. km de motulun 5000 serisi tem sentetik yağına geçtim. daha sonrada ipone katana tam sentetikle devam ettm.

velhasıl gram yağ eksiltmiyor yapıştırınca yolda müsaitse 4. viteste devir kesiyor buda 127kms. tek depoyla 230-240km görmeden benzinciye uğramıyorum dahada zorlarsam heralde 260-270km tek depoyla yapabilir.


uzun lafın kısası işi biliyorsanız 2. motosikletiniz falansa motoman rodajı denemeye değer sonuç veryor
okurken bile ne okuduğunuzu anlayamadıyanız bildiğiniz rodajı yapın.

rodaj sakat konu şimdiye kadar ne yüz yüze ne forumlardaki tartışmalarda bir sonuca varıldığını görmedim.
Senın yaptıgın rodajda güç kazanıldını ama motor ömrünün kısa olduna belirtiyorlar
He nekadar doğrudur bilmem tabi
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
Evet bazı motorları geri çağırmışlar ama ben çağrılmayan motora henüz rastlamadım. Sabah 8.30 da benim de randevum var bi aksilik olmazsa değişecek yakıt pompası.

Lastiklerin de en babasını alsanızen kral lastiği alsanlz 400 lira ödüyorsunuz.

yıla göre mi çağırıyorlar peki ?? bende ki 2014 bir arayan soran olmadı :/
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Servise gidince cikti yakit pompasi durumu. Sistemden gorduler. Arama olayi bendede olmadi.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Facebook grubunda yazmıştı biri sanırım , sistemden motorunun numarasını yazdıklarında çağırıldığı görünüyormuş ancak servise gidip motoru söküp , pompaya ulaşınca pompanın fabrikadan çıkmadan güncellendiğini görmüşler , değiştirmemişler pompayı. Motorun sahibi tam hatırlamıyorum ancak motoru temmuz yada ağustosta aldığını söylemişti.

Benim motorun TR gümrüğe girişi kasım ayının başı civarı , biraz riske atıyorum ama yeni motorun sağının solunun sökülmesine kıyamadığımdan dolayı değiştirmemeye karar verdim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
yıla göre mi çağırıyorlar peki ?? bende ki 2014 bir arayan soran olmadı :/

bazı arkadaşlara sms atılmış bana da gelmedi motorumun önceki sahibinin de bilgisi yok ona da gitmemiş mesaj. honda servisine gidip sorun. arattırın şase numarasından


Facebook grubunda yazmıştı biri sanırım , sistemden motorunun numarasını yazdıklarında çağırıldığı görünüyormuş ancak servise gidip motoru söküp , pompaya ulaşınca pompanın fabrikadan çıkmadan güncellendiğini görmüşler , değiştirmemişler pompayı. Motorun sahibi tam hatırlamıyorum ancak motoru temmuz yada ağustosta aldığını söylemişti.

Benim motorun TR gümrüğe girişi kasım ayının başı civarı , biraz riske atıyorum ama yeni motorun sağının solunun sökülmesine kıyamadığımdan dolayı değiştirmemeye karar verdim.

hocam sağı solu sökülmesin diyorsunuz da ilerde problem teşkil edebilecek problemi o motorun sağını solunu takanlar söylemiş :D daha iyi kaliteli bir malzeme takacaklar siz istemiyorsunuz ilginç
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Yakıt pompa olayını ilk aldıgımda sordum sıfır alınanlarda güncel olarak satıldıgını söyledi ne kadar dogru ne kadar yanlış bilemem ...
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
8
gogo10 hocam balikesir servis ile gorusunce beni de bilgilendirirseniz sevinirim bende 2014 haİran ayinda almistim
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
gogo10 hocam balikesir servis ile gorusunce beni de bilgilendirirseniz sevinirim bende 2014 haİran ayinda almistim
sih1983 balıkesire gitmem için daha 500km var. havalar iyi olsa kısa sürede yaparım ama 1 ay oladı aradığım. sağolsun oradaki arkadaşda çok iyiydi, yukarıda da dediğim gibi herhangi bir bilgi gelmedi ama siz genede çay içmeye gelin dedi :) şimdi yukarıda okudum sanırım honda nın bir sistemi var ve oraya motor numarasını girdiğinde sıkıntı varmı yokmu belli oluyor. 2 hafta sonra falan arabayla gidersem sorayım bari. bir çay içmiz olurum sende gel yüzyüze tanışmış oluruz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

Telike egsoz paslanmışmı banamı öyle geliyor? çamur falanmı var? aslında sargı bezi gibi bir şeyle sarıyorlarya egsoz borusunu öyle yapsan sana yakışır siyah renk motor,kask falan... ;)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Arkadaslar egzoz un ustundeki korumayi karbon kaplamak istiyorum onerdiginiz malzeme var mi ? Bu konuda pek bilgim yokta bide rizoma ayna kullanan varsa goruslerini alalim ona gore almayi dusunuyorum
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla bende bu motorun gidonunun kisiye göre eyim ayarı yapılabilirmi acaba onu merak ettim depoya dogru yada tersi eyim ayarlanabilir gibime geliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst