Hocam benimde hiç tecrübem yoktu (viteslide) ama korkulcak gibi bişey degil cok basit 4 kere istop ettirdim alıştım sonra bencede 2nci ele hiç girmeyin 0 alabiliyosanız tam bi keyif motoru heryerde sürersiniz

Depoyu hemen kurutamazsınız çok az yakıyo 20 tl benzin aldı 50 km de 1 diş düştü 5 veya 6 diş vardı tam hatırlamıyorum 250 300 km arası hertürlü yapar

siz yinede öncelikle KASKınızı ve diger koruma ekipmanlarınızı takın sonrada keyfinize bakın .
Birde sormak istedigim motosiklet sınavı hazıran 27 de degil mi ?
Benim yavrukuşun bir kaç resmini ve amatörce biraz video paylaşıyım dedim

He bide kaska taktıgım kamera dandik bi kamera 150 tl ye almıştım ama iş görüyo yani kamera açısını aceleden ayarlamayı unuttum ilk üstüne oturuşumdu , kamera alıcak arkadaşlara öneririm 1.5 saat falan sarjı gidiyo ışıklı ortamlarda güzel cekiyo öyle durumunuz yok stajer maaşıyla geçiniyorsanız böyle ufak bişey alabilirsiniz yine özel anlarınızı kaydeder
not: video da ilk binişimdi 12 km yaptım demişim 2 günde 50 km yaptım mecbur okul iş durumlarından motoru da yazlıkta bıraktım geldim 2 3 hafta sonra tekrar gidicem daha güzel sesli bi video cekmeyi düşünüyorum
almak isteyenlere tereddütte kalanlara tek cevabım alın ömürlük motor inmek istemezsiniz