- Katılım
- 5 Şub 2012
- Mesajlar
- 2,323
Okan;
Ben ikinci yağ değişimini 1200-1300 km gibi yapmıştım.. başlangıçta 2. yağ değişiminide erken yapmak faydalı olur kanaatindeyim.. az çok bu yağdada motor alışmasına ait çapaklanma bulunur..zaten yüksek devirli kulandım da diyosun illaki vardır..
1 depo benzin le 450 km yaptı derken kaç litre tüketti. 17 lt ise çok.. yedek depo dahil bitirmiş olamazsın. baya abartı bir değer ortaya çıkar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
Bu arada Salcano Wolf,
4..., 4....'lük bir motosiklettir..
İşte ispatı..
[url]http://i.hizliresim.com/vgqjqr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9VOm08.jpg[/url]
abi bu yedek depo nedir nerededir bi aydinlatsan cok iyi olacak ya :silent: bu arada tam 1 depo degildi. Deponun tam dolmasina bir iki parmak kala doldurmayi biraktirttim tasar falan ne olur ne olmaz diye. Cok farketmez diye dusunuyorum
Son düzenleme:

