Yeni Motorumuz Aprilla Dorsoduro 1200

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler,evet oldukça kıvrak:)

Hayırlı olsun, güzel ve kıvrak bir alet. Allah kaza bela dert tasa göstermesin :cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Janavar hehe:) teşekkürler.

Janavar:cat: , hayırlı uğurlu olsun.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

Taşdelen de oturuyorum.Arkadaşıma giderken tepeüstünden geçtim.

ümraniyede oturuyorsun galiba,hayırlı olsun.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Sağol Lucas:)

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

Çok teşekkürler :)

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız :cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın. Farklı bi alet şehir içinde canavar olabilir. görüşlerinizi ve değerlendirmelerinizide bekleriz.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler,

Çok tarz bir motosiklet. Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah.


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

Çok teşekkürler.Asgari ücretin 1000 tl olduğu ülkemizde 1 kg su 40 tl olan eti almak bile zenginlik bırak motoru:)
Ama bence zengin ülkeyiz dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz sonuçta:)
Genelleme yaparak konuyu dağıttım sanırım biraz:p


Zengin motoru dedim ve kıskandım ne yalan söyliyim :sunny:

Ama güle güle kullanın. Aklıma Metehan abimiz geldi. Yıllarca cbf kullandıktan sonra inazuma almış, kaza falan yaparsam nasıl kalkacam bunun altından deyip daha kullanmadan satıp 3. cbf'ini almıştı :thumleft:


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

Güzel çekmişsin:)

video güzel olmuş yeni gördüm çok beğendim tayfuncummm :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
biz inazumaya kaslı ve iri derken siz o motora çok ufak diyorsunuz:mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun güle güle binin
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler:rendeer:

hayırlı olsun, keyifle kullanın.


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

Çok teşekkür ederim:)

Hayırlı olsun güle güle kullanın :cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Teşekkürler.Evet şehir içine hitap eden bir makine.Bir hayli eğlence vaad ediyor.Kendi kendini gıdıklıyor gibi saçma bir durum yaratıyor.
Motor hakkında bilgileri daha sonra yeterince kullandıktan sonra paylaşmayı planladım.Şu an hiç birşeye dikkat etmeden sadece eğlenebiliyorum kullanırken çünkü:)

Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın. Farklı bi alet şehir içinde canavar olabilir. görüşlerinizi ve değerlendirmelerinizide bekleriz.
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
255
Hayırlı uğuru olsun. Güle güle kullanın.
Allah tekerinize taş değdirmesin.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hahaa:) Buna güldüm işte.
Benim küçük deme sebebim diğer motorum Ktm 1190 ile kıyaslamamdan dolayı.Onun yanında çok ufak kalıyor.Minicik görünüyor gözüme:)
Çok teşekkürler.

biz inazumaya kaslı ve iri derken siz o motora çok ufak diyorsunuz:mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun güle güle binin
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Tabiki neden olmasın:)

Bende armağan evlerdeyim.Belki bir gün beraber bir yerlerde takılırız,maksat muhabet olsun :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Çok teşekkürler:)

Hayırlı olsun. Kazasız, belasız bol keyifli sürüşler dilerim.


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

Teşekkürler,hepimiz kazasız binelim.

Hayırlı uğuru olsun. Güle güle kullanın.
Allah tekerinize taş değdirmesin.


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Çok teşekkürler,

Hayırlı uğurlu olmasını dilerim.
Tekerin düz bassın.


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

Sağolasın,kazasız belasız umarım:)
,
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin:)
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
22
hayırlı uğurlu olsun.Bursa'dan Mehmet abinin motoru sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst