Hayırlı olsun, güzel ve kıvrak bir alet. Allah kaza bela dert tasa göstermesin :cat:
Janavar:cat: , hayırlı uğurlu olsun.
ümraniyede oturuyorsun galiba,hayırlı olsun.
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan![]()
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız :cat:
Çok tarz bir motosiklet. Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah.
Zengin motoru dedim ve kıskandım ne yalan söyliyim :sunny:
Ama güle güle kullanın. Aklıma Metehan abimiz geldi. Yıllarca cbf kullandıktan sonra inazuma almış, kaza falan yaparsam nasıl kalkacam bunun altından deyip daha kullanmadan satıp 3. cbf'ini almıştı :thumleft:
video güzel olmuş yeni gördüm çok beğendim tayfuncummm![]()
hayırlı olsun, keyifle kullanın.
Hayırlı olsun güle güle kullanın :cat:
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın. Farklı bi alet şehir içinde canavar olabilir. görüşlerinizi ve değerlendirmelerinizide bekleriz.
Taşdelen de oturuyorum.Arkadaşıma giderken tepeüstünden geçtim.
biz inazumaya kaslı ve iri derken siz o motora çok ufak diyorsunuz:mrgreen:
hayırlı uğurlu olsun güle güle binin
Bende armağan evlerdeyim.Belki bir gün beraber bir yerlerde takılırız,maksat muhabet olsun![]()
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız bol keyifli sürüşler dilerim.
Hayırlı uğuru olsun. Güle güle kullanın.
Allah tekerinize taş değdirmesin.
Hayırlı uğurlu olmasını dilerim.
Tekerin düz bassın.
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin![]()
Hayırlı Olsun Hocam Kazasız Belasız .
hayırlı uğurlu olsun.Bursa'dan Mehmet abinin motoru sanırım