- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Valla ben frenden oldum olası tam verim alamadım. Ki geçen gün tvs apache test ettim. Fren dokunduğunduğun anda çakıyor. Ama deli titriyodu. Ben gene titremeyen ve frenleri vasat wolfu tercih ederim.
Diskin yamuk olması ihtimali yüzünden 2 kez diski taşlattım. Ama ikisindede frendeki titreme amortisörden çıktı. Söyliyeyim. Ötmede kesinlikle kaliperden kaynaklanıyor. Ne balata nede diskten ötme yapmas wolf. Kaliper pistonu sıkılı kaldığından bir müddet sonra balatayı yakıyor. Haliyle ötme başlıyor.
Diskin yamuk olması ihtimali yüzünden 2 kez diski taşlattım. Ama ikisindede frendeki titreme amortisörden çıktı. Söyliyeyim. Ötmede kesinlikle kaliperden kaynaklanıyor. Ne balata nede diskten ötme yapmas wolf. Kaliper pistonu sıkılı kaldığından bir müddet sonra balatayı yakıyor. Haliyle ötme başlıyor.