Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Valla ben frenden oldum olası tam verim alamadım. Ki geçen gün tvs apache test ettim. Fren dokunduğunduğun anda çakıyor. Ama deli titriyodu. Ben gene titremeyen ve frenleri vasat wolfu tercih ederim.
Diskin yamuk olması ihtimali yüzünden 2 kez diski taşlattım. Ama ikisindede frendeki titreme amortisörden çıktı. Söyliyeyim. Ötmede kesinlikle kaliperden kaynaklanıyor. Ne balata nede diskten ötme yapmas wolf. Kaliper pistonu sıkılı kaldığından bir müddet sonra balatayı yakıyor. Haliyle ötme başlıyor.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ben ön frendeki titreşime kendimi alıştırıyorum. Yapacak bir şey yok. :)
Ama tekrar söylüyorum; benim Wolf'ün ön fren kalitesi, kesinlikle Ybr'den aşağı kalmaz.
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
slm arkadaşlar... ön dişlim orjinal. motor daha 7000km.de temizlemek için ön dişli kapağını açtım temizledim. ancak bu ön dişli sallantısı normal mi? daha önce sıfır yamaha crypton vardı. onu da temizlerken onun da aynı ön dişli sallanıyordu. sallantı hareket ekseninde değil.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bir de orjinal ön dişli yerine önerebilceğiniz daha az veya daha çok diş sayısı olan bir dişli öneriniz var mıdır?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar... ön dişlim orjinal. motor daha 7000km.de temizlemek için ön dişli kapağını açtım temizledim. ancak bu ön dişli sallantısı normal mi? daha önce sıfır yamaha crypton vardı. onu da temizlerken onun da aynı ön dişli sallanıyordu. sallantı hareket ekseninde değil.

Hafif sallantı normal,fazla sallantı varsa pulunu değişin.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
slm arkadaşlar... ön dişlim orjinal. motor daha 7000km.de temizlemek için ön dişli kapağını açtım temizledim. ancak bu ön dişli sallantısı normal mi? daha önce sıfır yamaha crypton vardı. onu da temizlerken onun da aynı ön dişli sallanıyordu. sallantı hareket ekseninde değil.

Bende sormuştum bu soruyu.. Çok abartı olmadığı sürece, normal....
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
slm arkadaşlar... ön dişlim orjinal. motor daha 7000km.de temizlemek için ön dişli kapağını açtım temizledim. ancak bu ön dişli sallantısı normal mi? daha önce sıfır yamaha crypton vardı. onu da temizlerken onun da aynı ön dişli sallanıyordu. sallantı hareket ekseninde değil.

Normal

bir de orjinal ön dişli yerine önerebilceğiniz daha az veya daha çok diş sayısı olan bir dişli öneriniz var mıdır?

15t dişli takabilirsin. Ybr dişlisi uyar. Motor daha rahatlar. Tek kişi için idealdir. Ama artçıda kasar.
4tl imiş.
http://guvenmotormarket.com/yamaha-ybr-125-yedek-parca-5/yamaha-ybr-125-on-disli-15t-898/
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
rahatlamadan kastın son hız mı artar yoksa hızlanma falan mı tahsin abi. yokuşlarda falan bayılma mı olur açılma mı
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
dişlinin siparişini verdim muhtemelen pazartesi salı gibi gelir takarım. yardımın için teşekkür ederim
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Benim kilo 90 oldu.. zaten hız sevmiyorum.. Bana tork lazım.. O yüzden dişliyi değiştirmeyi hiç düşünmedim..
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar cümleten iyi akşamlar.

İki sorum var; hayırlısıyla aybaşı motoru alacağım alırken özellikle dikkat etmemiz gereken noktalar var mıdır? Birde lastiği michelin mi yoksa pirelli ile mi değiştirsem?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Kesinlikle Mıchelın tak. Prelli kullanmış ve kullanan biri olarak yazıyorum.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Alt sakalın montajını yaptım. Ben sade sipariş vermiştim ama alevli modelden göndermişler olsun artık dedik. Koruma demiri de bu şekilde takılmıyor, biraz yukarı kaldırılacak. Hava açarsa bizim kaportacının yanına uğrayacağım artık.
20150328_164539_1.jpg


20150328_164601.jpg


20150328_164015_1.jpg


@vedkum
İyi akşamlar
Sıfır alacaksan düzgün montaj yapıldığına emin ol
Rodaj'ına dikkat et
Yağ değişimini ihmal etme, zincirini yağsız bırakma
genel olarak diyeceklerim bunlar:cat: Hayırlı olsun şimdiden
lastik bende michelin diyorum araştırdığım kadarıyla. Şuan irc kullanıyorum ama yaza michelin olacak yüksek ihtimal
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
dişlinin siparişini verdim muhtemelen pazartesi salı gibi gelir takarım. yardımın için teşekkür ederim
Bi dişli için kargo parası vermeseydin. Yokmu sizin orlarda satıcı ?

Arkadaşlar cümleten iyi akşamlar.

İki sorum var; hayırlısıyla aybaşı motoru alacağım alırken özellikle dikkat etmemiz gereken noktalar var mıdır? Birde lastiği michelin mi yoksa pirelli ile mi değiştirsem?

Michelin pilot street. Sırp malı olması dışında dört dörtlük bir lastik. 250tlyi geçmez takımı
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
satıcı nerde var bilmiyorum. en yakın sanayiye git gel toplam 30-40 km. hemen hemen 3-5 liralık kargo parasıyla aynı hesaba geliyor yani. ben de verdim siparişi. :cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
satıcı nerde var bilmiyorum. en yakın sanayiye git gel toplam 30-40 km. hemen hemen 3-5 liralık kargo parasıyla aynı hesaba geliyor yani. ben de verdim siparişi. :cat:

Ptt kargo uygun oluyor. Ama 2 günde geliyor. 10 ve 8 lokma lazım bide sana dişliyi değişmek için.
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Vites pedalı bazen çok sert oluyor 1. viteste ışıklarda duruyorum boşa geçircem çok sert vurmak gerekiyor öylede 2 ye geçiyor bu motorun vites geçişleri sıkıntılı biraz 3 ten sonrada bir sıkıntım yok ama düşük vitesler sorunlu biraz
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Vites pedalı bazen çok sert oluyor 1. viteste ışıklarda duruyorum boşa geçircem çok sert vurmak gerekiyor öylede 2 ye geçiyor bu motorun vites geçişleri sıkıntılı biraz 3 ten sonrada bir sıkıntım yok ama düşük vitesler sorunlu biraz

motoru ileri geri yapmak gerekiyor biraz anca öyle geçiyor. aynı sorunu ben de yaşıyorum ordan biliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst