- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar. Bugün 8 aylık bir bekleyişin sonunda motoruma kavuştum. 4 bin km de bir keeway superlıght 150 aldım. Çok yoğun duygular yaşıyorum beklediğimden daha güzelmiş motor sahibi olmak.Fakat acemilik ve bilgisizlik canımı çok sıkıyo hiç bir bilgim yok gerçi çok okudum izledim almadan ama uygulamada olmadı arkadaşlar.Lütfen bana bu konuda yardımcı olun forumdaşlarım. Siz deneyimli arkadaşlarımdan deneyimlerinizi paylaşmanızı isterim. İlk motorum olduğundan pek bilgim yok hatta hiç yok diyebilirim :cherry: Öncelikle ben motoru yeni aldığım için yağını değiştirmek istiyorum hangi marka alayım motorum 2006 model. Motorumun aküsü bitik marş çalışmıyo dolayısıyla ayaktan yapıyorum ve dur kalk yoruyo akü için tavsiyeniz olurmu yoksa tek model falanmı oluyo. Motorum eski sahibinde baya bi yatmış bahçesinde ondan bakımsız kalmış önceliği nereye vermeli bakım için. Birde motorumun yedek parçalarını bulamıyorum arka çamurluğu otobüsle taşırken kırdım almam lazım
ale: Ekipmanlarım tamam tek eksiğim kaskım işe ve okula giderken kullanıcam buna uygun bütçesi 200 i geçmeyen bi kask modeli varmıdır ( LS2 için uygun diyenler var? )Sakaryada yaşıyorum bildiğiniz bir usta varmıdır bakıma sokmak için ve devamlı gidebileceğim. Motorumu oto yıkamalarındaki köpük ve suyla yıkayabilirmiyim malum basınç zarar verirmi acaba? Şimdilik sıkıntılarım bunlar daha önceden konu açılmışsada kızmayın lütfen heyecanıma verin
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar. Kazasız belasız sürüşler inşallah :king: