Motoruma Kavuştum Forumdaşlarım. Şimdi Tavsiyelerinizi Bekliyorum.

Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
27
Merhabalar arkadaşlar. Bugün 8 aylık bir bekleyişin sonunda motoruma kavuştum. 4 bin km de bir keeway superlıght 150 aldım. Çok yoğun duygular yaşıyorum beklediğimden daha güzelmiş motor sahibi olmak.Fakat acemilik ve bilgisizlik canımı çok sıkıyo hiç bir bilgim yok gerçi çok okudum izledim almadan ama uygulamada olmadı arkadaşlar.Lütfen bana bu konuda yardımcı olun forumdaşlarım. Siz deneyimli arkadaşlarımdan deneyimlerinizi paylaşmanızı isterim. İlk motorum olduğundan pek bilgim yok hatta hiç yok diyebilirim :cherry: Öncelikle ben motoru yeni aldığım için yağını değiştirmek istiyorum hangi marka alayım motorum 2006 model. Motorumun aküsü bitik marş çalışmıyo dolayısıyla ayaktan yapıyorum ve dur kalk yoruyo akü için tavsiyeniz olurmu yoksa tek model falanmı oluyo. Motorum eski sahibinde baya bi yatmış bahçesinde ondan bakımsız kalmış önceliği nereye vermeli bakım için. Birde motorumun yedek parçalarını bulamıyorum arka çamurluğu otobüsle taşırken kırdım almam lazım :pale: Ekipmanlarım tamam tek eksiğim kaskım işe ve okula giderken kullanıcam buna uygun bütçesi 200 i geçmeyen bi kask modeli varmıdır ( LS2 için uygun diyenler var? )Sakaryada yaşıyorum bildiğiniz bir usta varmıdır bakıma sokmak için ve devamlı gidebileceğim. Motorumu oto yıkamalarındaki köpük ve suyla yıkayabilirmiyim malum basınç zarar verirmi acaba? Şimdilik sıkıntılarım bunlar daha önceden konu açılmışsada kızmayın lütfen heyecanıma verin :)Şimdiden teşekkürler arkadaşlar. Kazasız belasız sürüşler inşallah :king:
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Motorun kendi başlığına yazarsan daha iyi olabilir yedek parça usta için falan. Önce eğitim diyorum ben.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
27
Tamam orayada yazarım. Eğitimden kastınız nedir acaba?
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
ee hani resim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

Gitmiş motor almış heycan yapmış kenne gelmiş yazıyor ama bize ne var ? hiç bişi. Bari resim at bizde heyecan yapalım sevinelim gözümüz ruhumuz açılsın. bu ne bencilliktir ya :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Ha bide cruiser chopper modellerde one uçma olasılığı daha düşük. Genelde yan devrilir sürüklenirsin. O yüzden ;
Dizlik al!
Çene açılır kasklardan uzak dur elinden geldiğince!(Shark alırsın o başka tabi ben olsam bende kullanırım onu :D )
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
27
kızmayın forumdaşlar şimdi pis işten temizleme fırsatım olmadı bi güzelce bakımını yapayım hemmen atacam resim. sonra forumda adım pasaklıya çıkmasın :D:)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Altın elbiseli adam > hayati bilgiler:

http://www.altinelbiseliadam.com/kategori/hayati-bilgiler/

Motoru basınçlı suyla ASLA yıkama, rutin bakımlarını yaptırman yeterlidir.

ör: http://forum.donanimhaber.com/m_101905207/tm.htm

Bulabileceğin en ucuz fiber kabuklu kask ls2 ff396 indirime girmişti en son:

http://www.motosella.com/Data/EditorFiles/MOTOSELLA_ET%C4%B0CARET.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Merhabalar arkadaşlar. Bugün 8 aylık bir bekleyişin sonunda motoruma kavuştum. 4 bin km de bir keeway superlıght 150 aldım. Çok yoğun duygular yaşıyorum beklediğimden daha güzelmiş motor sahibi olmak.Fakat acemilik ve bilgisizlik canımı çok sıkıyo hiç bir bilgim yok gerçi çok okudum izledim almadan ama uygulamada olmadı arkadaşlar.Lütfen bana bu konuda yardımcı olun forumdaşlarım. Siz deneyimli arkadaşlarımdan deneyimlerinizi paylaşmanızı isterim. İlk motorum olduğundan pek bilgim yok hatta hiç yok diyebilirim :cherry: Öncelikle ben motoru yeni aldığım için yağını değiştirmek istiyorum hangi marka alayım motorum 2006 model. Motorumun aküsü bitik marş çalışmıyo dolayısıyla ayaktan yapıyorum ve dur kalk yoruyo akü için tavsiyeniz olurmu yoksa tek model falanmı oluyo. Motorum eski sahibinde baya bi yatmış bahçesinde ondan bakımsız kalmış önceliği nereye vermeli bakım için. Birde motorumun yedek parçalarını bulamıyorum arka çamurluğu otobüsle taşırken kırdım almam lazım :pale: Ekipmanlarım tamam tek eksiğim kaskım işe ve okula giderken kullanıcam buna uygun bütçesi 200 i geçmeyen bi kask modeli varmıdır ( LS2 için uygun diyenler var? )Sakaryada yaşıyorum bildiğiniz bir usta varmıdır bakıma sokmak için ve devamlı gidebileceğim. Motorumu oto yıkamalarındaki köpük ve suyla yıkayabilirmiyim malum basınç zarar verirmi acaba? Şimdilik sıkıntılarım bunlar daha önceden konu açılmışsada kızmayın lütfen heyecanıma verin :)Şimdiden teşekkürler arkadaşlar. Kazasız belasız sürüşler inşallah :king:

Yağ için castrol, ipone ve motul iyi markalar, motorunuza ve cebinize uygun gelenini seçin. Akü için bildiğin yuasa marka akünün motosiklette en iyi marka olduğu (duyumlarla sabittir). Basınçlı su zarar verir, en çok da zincire! Zincir bakımını ihmal etmeyin, motosikletin performansını etkileyen belki de en önemli unsurdur kendileri. Lastik basıncınız düzgün, ekipmanınız tam olsun, motosikletle ilgili yayınları okumaya üşenmeyin. Yaptığınız hatalardan ders çıkarmaya bakın, kendinizi riske atmayın. Tekeriniz düz bassın, hayırlı olsun :king:
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
Ls2 shogun kaskı tavsiye ederim sharp testi başarılı para biriktiriyorum bende alıcam inşallah :) motoru basınçlı suyla köpükle yıkayabilirsin ben şahsen öyle yıkıyorum ama şuna dikkat et basınçlı olduğu için suyu biraz uzaktan tut zarar verebilir :D yağ olarak castrol kullanman iyi olur hem fiyatı hem performansı iyi. Motosiklet bakımsız ise bi usta bulun önce fiyatta anlaşın bu çok önemli herkesin başına gelir bi vida sıkıştırmaya 20 tl para vermeyin subab ayarı hava ayarını falan yapsın usta en fazla 50 60 ödemen lazım fazlasını isterse pazarlık yap.Birde motora uygun ngk buji al Akü konusuna gelirsek uygun amper olmasına dikkat et sigorta atar kabul etmez motor marka model pek fark etmez diye düşünüyorum çin akü aldım 3 senedir tık demedi maşallah :D gerisi yola çıkıp gazla :) hayırlı olsun
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Sen sen ol motorda sürekli şuna dikkat et yoksa düşersin: Sakın viraj içinde ön freni sıkma, ön teker kayar ve düşersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst