Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
@zero
Zincirin motor yan ayaktayken her zaman 2-3cm esneme payı olması lazım. Çok germe uçarsın.
Fren ile ilgili diyeceğim , Tipik wolf kaliperi. Ben kendisini adam edemedim. Taktığım balatayı sıktığından yaktı. Pistonları greslesende gene aynı. Motorcu bile isyan etti. adam gibi bir titan kaliperi taktırdım. 50tl versemde ogün bugün sorun çıkmadı. Taktığım balatada 10.000km gidiyor.

@güven
Farın altında ayar gıdası var demişti meriç. O ayarlamıştı. Ama ben hiç kasmadım açıkçası

çift pistonlu cbf kaliperi veya hiç olmadı ybr kaliperi taksak da olur mu. sinirimi bozmaya başladı bu gelen ses çünkü :pr: bir de kendimiz takabilir miyiz bu kaliperi
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Sadece Honda titanes kleperi uyuyor. Oda diske sürtüyor. Diski biraz taşlattım ben. Şu an stopie yapacak kadar tutuyor. Ybr cbf kaliperi uymaz.
Sen kleperin pistonunu greslet seni bayaa götürür.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Farın arkasına geliyor içerde bi yerde ilk bakışta görmek zor. Arkadaşın wolfü kafayı söküp ayarlamıştım ben

Kornayı sökerken farı komple sökmüştüm. Arkasında hafif sola gelecek bir vida var. Onunla bayağı oynadım ama hiç fark görememiştim. Acaba ondan mı bahsediyorsun?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Sadece Honda titanes kleperi uyuyor. Oda diske sürtüyor. Diski biraz taşlattım ben. Şu an stopie yapacak kadar tutuyor. Ybr cbf kaliperi uymaz.
Sen kleperin pistonunu greslet seni bayaa götürür.

anladım hocam sağolasın. yakın zamanda düzgün bir usta bulursam ben de değiştirmeyi düşünüyorum kesinlikle
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba ,

Tahsin bey saolsun bu gün ön kaliper ve balata siparişimi verdim inşallah değiştirip ses ve sürtme sorunundan kurtulacağım. Hazır el atmışken (usta el atacakken :) ) arka balata ,debriyaj balata ve debriyaj sacını da değiştirtmek istiyorum. Uyumlu olan parçalar hangileridir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar merhaba ,

Tahsin bey saolsun bu gün ön kaliper ve balata siparişimi verdim inşallah değiştirip ses ve sürtme sorunundan kurtulacağım. Hazır el atmışken (usta el atacakken :) ) arka balata ,debriyaj balata ve debriyaj sacını da değiştirtmek istiyorum. Uyumlu olan parçalar hangileridir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

nereden sipariş verdiniz. ben de almak istiyorum
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
O kadar siparişlik bir durum yok aslında. Titanes kleperi 150cc scooterlardada kullanılıyor. Yani vasat bir tamirci de bile bulunabilir bu kleper.
Debriyaj balataları ybrninki uyar ama 5 balata olması lazım. Saçların kalınlığı uymayabilir. Değişmeye de gerek yok bence. Sadece balata değişimi yeterli bence.
Arka balata ybrninki olur.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Maşallah... benim şansımdan mıdır bilmem.. frenler gayet güzel tutuyor ve hiç ses yok.. sizlerin frenden çıkan sesi merak ettim..

Havalar bi düzelmedi 3-5 gün bindik motora devamı gelmesi.. bir gözüm sürekli meteorolojinin sayfasında.. önümüzdeki hafta sıcaklıklar artacak gibi.. hadi hayırlısı bakalım..
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar araniza yeni katildim salcano wolf almayi düşünüyorum bana rahatmi uzun yolda nasil gidişi guzelmi bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Kornayı sökerken farı komple sökmüştüm. Arkasında hafif sola gelecek bir vida var. Onunla bayağı oynadım ama hiç fark görememiştim. Acaba ondan mı bahsediyorsun?
Yarın resim atıp gösteririm. Ben ordan ayarlamıştım:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

Peki hız konusunda nasıl adem bey
Rodajını bakımını iyi yaparsan 100 120 arası değişir
https://www.facebook.com/video.php?v=797522607002856&video_source=pages_finch_thumbnail_video
uç bi örnek; makine benim değil sayfaya birisi atmıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

philips ve orj ampül farkı
bende değiştirdim sonunda
20150309_165009.jpg
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Motora yan taşıma demiri yaptırdım arkadaşlar. Demirci bir abimiz uğraştı. Direk şaseye kaynaklı. 100km bile çeker. Motor bildiğim harley gibi oldu. Bide yan çantaları yaptıracağım ahşaptan. Deri kaplı.
Tek sorunum muayeneden geçemeyebilir. Ve arka sinyalleri iptal ettim. Gömme sinyal bulmam lazım
Bitince resim atarım
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
7
Abilerim arkadaşlar 2013 12000 noter satıcıya ait 2000 ne diyorsunuz. Kafama takılan adam rodajını iyi yapabildimi bunu tamirci anlarmı. iyi yapılmamışsa eksileri nedir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Abilerim arkadaşlar 2013 12000 noter satıcıya ait 2000 ne diyorsunuz. Kafama takılan adam rodajını iyi yapabildimi bunu tamirci anlarmı. iyi yapılmamışsa eksileri nedir.


Eder ama ben almam. Tanımadığım birinden motor almaktansa 800tl daha ekleyip sıfırını alırdım. Rodajınıda yaparım paşa gibi
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
7
Bütçem el verse sıfırını alayım plaka ruhsat 3500 ları buluyor. Zorlaya zorlaya 2000 bütçe oldu. ybr baktım yok yakınlarda wolf baktım bundan başka yok. Wolf dışında 2000e alınacak motorda yok gibi.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
18 Mart motosiklet derneğinin düzenlediği,Çanakkale şehitlerini anma gezisine katıldım toplam 252km.
Görünen motor benim :)
RJZV8Y.jpg
[/url][/IMG]
Bendeniz...
EVdV

EVdVMn.jpg
[/url][/IMG]
7onoL5.jpg
[/url][/IMG]
pR3R30.jpg
[/url][/IMG]
1YWYOj.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst