Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Ortalama 300-350 lira arası tutar.. Tabi sigortanın ne kadar tutacağıda önemli.. Bence kendin yaptır boş zamanın varsa..
 
Katılım
3 Mar 2010
Mesajlar
29
Zamanım olmadığından ruhsat ve ehliyet işlemlerini sigorta hariç aracıyla 290'a yaptırdım.
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
81
Selam arkadaşlar r25 almaya niyetlendim ama mavi yokmuş siyah var ellerinde siyah nasıl duruyor

10646809_10205301665155656_1637819935345969307_n.jpg


11069639_10205345471450786_7099495038767719348_n.jpg


11008061_10205340946617668_2729683337804217176_n.jpg
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
165
Motosikleti
cf dual 230/honda crf 300
ruhsat için 172 tl civarı, plaka basımı da 20tlden fazla değil. sigorta da 72 tlye yaptıran da var 290a yaptıranda. yani ortalama plaka-ruhsat sigorta 400 tlye patlar. kendiniz yaptırın zaten maksimum 2 gün sürer; ilk gün ruhsat plaka için başvurursunuz, ertesi gün temin eder plakayı taktırır sürmeye başlarsınız.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
motor çok şekil tamam da şu tek far olayına ayar oluyorum arkadaş, ikisi birden yansa ya, bi tarafa kısa bi tarafa uzun koymak yerine en azından kısaları ikisine de koysalar önden daha iyi görünür diye düşünüyorum.
böyle sanki bi farı patlamış gibi duruyo
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
32
Kent Meydanında Otel önünde park eden siyah motor ise benimdir hocam o. Hatta yanında honda dn01 duruyordur.

Bu arada benim motorun sigortası Ergo sigortaya yaptırılmış ve sadece 84,87 tl imiş. Ve Motor markası yamaha yzf r25 olarak Yazıyor.

Aynen o motordan bahsediyorum :cat: Daha önceden hondaya bakıyordum ama r25 in yanında sönük kalıyor :)
Tekrardan teşekkür ederim yol verdiğiniz için, keşke tüm motorcular böyle olsa :bestmt:
Ayrıca motora maşallah diyelim nazar deymesin, tekeriniz düz bassın :king:
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
6
Tesekkur ederim @Yossi45 amin insallah :)

Axa oyak sigorta 245 ₺ yaptirdim.YZF R125 olarak geciyor sonra duzelttirecegim.

İzmir Ucyol'dayim gormek isteyen varsa beklerim. :)
Buyuk ihtimal benden buyuksun yasim 16 abi diyim yarin izinliyim bende para biriktirmeye basladim bu motoru canli gormek nasip olmadi betonyolda oturuyorum yarin vaktin olursa canli gormek isterim :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,656
Motoru alanlar güle güle kullansın bana göre siyah renk motorda biraz sönük kalmış gibi
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
R25 alanlar bu motor 14000d 12000 devir'mi çeviriyor bu Kıbrıs lansmaninda aea 14 demiyormuydu?
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
37
Bence R125'in süper agresif tasarımını r25'de öldürmüşler.cbr 250r bile tasarımını geliştirmişler Yamaha neden böyle yaptı anlamış Değilim.

Fiyatı da 14500 yaparak kendi Önünü kesti
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
ikinci el r25 ler niye sıfırlardan daha pahalı arkadaşlar? Kullandıkça değerleniyormu bu meret :)
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
27
@ozzzzz80
50 TL işçilik + litresi 20 liradan da 2 litre Castrol Yağ = 90 TL ödedim.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
R25 alanlar bu motor 14000d 12000 devir'mi çeviriyor bu Kıbrıs lansmaninda aea 14 demiyormuydu?

14.000 devir ceviriyor ancak max beygir gücünü 12.000 de veriyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

Bence R125'in süper agresif tasarımını r25'de öldürmüşler.cbr 250r bile tasarımını geliştirmişler Yamaha neden böyle yaptı anlamış Değilim.

Fiyatı da 14500 yaparak kendi Önünü kesti

Cbr 250 14.000 tl tek silindir 27 bg
ktm rc200 13.750 tl tek silindir 24 bg
Ninja 250sl 12.500 tl tek silindir 28 bg
ninja 300 18.000 tl cift silindir 39 bg
r25 14.500 tl cift silindir 36 bg

Kg, max devir, görüntü, heybet, gösterge paneli vs onları da sen ekle ve düşün. Sen olsan hangisini alırsın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

ikinci el r25 ler niye sıfırlardan daha pahalı arkadaşlar? Kullandıkça değerleniyormu bu meret :)

O insanların zekasina biz yetisemeyiz :)

Bu arada 13.500 e alıp 15.000 isteyen bi abi vardı çocuğuna almıştı cocugun boyu yetmemişti vs. 14.250 ye satmış plakasiz. Birileri alıyor yani. Alana satana hayırlı olsun
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
11
bu motor lansman fıyatı oldugunda dolar 2.30 cıvarını yenı gormustu su anda bakar ısek dolar 2.60 cıvarı be kardesım adamlar ne yapsın ben bu motru almak ıcın bır sene dolar altın al sat yaptım az cok pıyasa ekomısını anladım 1000 lıra zaten gelmesı gerekırdı rc 200 cbr 250 o parayı verene kadar bunu alırım hem sekil hem tip hemde performans
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst