R25 alanlar bu motor 14000d 12000 devir'mi çeviriyor bu Kıbrıs lansmaninda aea 14 demiyormuydu?
14.000 devir ceviriyor ancak max beygir gücünü 12.000 de veriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Bence R125'in süper agresif tasarımını r25'de öldürmüşler.cbr 250r bile tasarımını geliştirmişler Yamaha neden böyle yaptı anlamış Değilim.
Fiyatı da 14500 yaparak kendi Önünü kesti
Cbr 250 14.000 tl tek silindir 27 bg
ktm rc200 13.750 tl tek silindir 24 bg
Ninja 250sl 12.500 tl tek silindir 28 bg
ninja 300 18.000 tl cift silindir 39 bg
r25 14.500 tl cift silindir 36 bg
Kg, max devir, görüntü, heybet, gösterge paneli vs onları da sen ekle ve düşün. Sen olsan hangisini alırsın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
ikinci el r25 ler niye sıfırlardan daha pahalı arkadaşlar? Kullandıkça değerleniyormu bu meret
O insanların zekasina biz yetisemeyiz
Bu arada 13.500 e alıp 15.000 isteyen bi abi vardı çocuğuna almıştı cocugun boyu yetmemişti vs. 14.250 ye satmış plakasiz. Birileri alıyor yani. Alana satana hayırlı olsun