- Katılım
- 21 Eyl 2012
- Mesajlar
- 287
Burdan bir arkadaşım r25 i almış kaliteli bir motosiklet parçaları kalitesiz diyen arkadaşları kınıyorum tek beğenmediğim yanı ön çamurluktaki yamaha yazısı reklamcıda yapılmış gibi diğer yerleri oldukca kusursuz güle güle binin arkadaşlar kazasız belasız.

