Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Burdan bir arkadaşım r25 i almış kaliteli bir motosiklet parçaları kalitesiz diyen arkadaşları kınıyorum tek beğenmediğim yanı ön çamurluktaki yamaha yazısı reklamcıda yapılmış gibi diğer yerleri oldukca kusursuz güle güle binin arkadaşlar kazasız belasız.
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
165
Motosikleti
cf dual 230/honda crf 300
2015 modeller de geliyor yavaş yavaş. heyecan da artıyor giderek :)
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
69
Bu gün bayii ye 4 adet siyah geldi. Birisi boşta istersen hemen teslim alabilirsin diyor ben de mavi de ısrar ediyorum. Sırf renk için bi 20 gün daha bekliycem sanırım.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
38
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-plakali-ruhsatli-30-km-de-sifir-ayarinda-203808697/detay
arkadaşım motoru dolara endekslemiş bile...
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Motorda yol ekranda yol bilgisayar özelliği( yakıt tüketimi filan ) var mı ?
Ekranda ne tür bilgileri takip edilebiliyor.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bazı bayiler 2014 leri saklamişlar. Bazılar da açık fatura ile yandaşlarına vermiş sahibinden.comda hepsi çıkıyor. 3. Parti 20 gün sonra isteyen herkes alacaktır muhtemelen, bayi kotalarina takilanlar yakin şehirlerdeki küçük bayilere baksinlar, bu durumda kapora vermemenizde fayda var.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-beklemeden-ekstrali-plakali-yzfr25-203395639/detay

Bu arkadaşta 16.500 e satıyormuş, R6 kullanıyormuş meraktan almış, 250 km de meragını gidermiş.

Rodajdaki makinayla merak gidermek de güzelmiş son sürat kaç yapıyor diye çekinmeden sorabilirsiniz:cherry:

800'e rosso 2 takmış, 500 tl palka masrafınıda sattığı adamdan istiyor ve 800 tl de kendine kar koymuş 2. el motoruna.

Aynştayn dolu memleket:)
 
Katılım
2 Ara 2014
Mesajlar
26
Bu arada acaba kaç kişi gerçekten dürüst bir şekilde satıcı ile iletişim kurup, hakkıyla tanıdık aracı vb olmadan bu motora 13,500 lira lansman fiyatı ile sahip olabildi merak içerisindeyim.
Çevremizde gerçekten ayak yapmayan, dürüst satıcı kaç yamaha bayisi var acaba ?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Ben aldım. Sırada iki kişi vardı. Adam sırada falan kişiler var. Onlara söz verdim, kapora falan da yok sadece söz.
Onlardan biri vazgeçti, kem kum parayı toparlayadım yaptı.
Ben de aldım.
Ama memleket olarak herşeyin altında komplo veya olağanüstü bişey aradığımızdan dolayı garip geliyor.
Bir adam da bilmemne lobisi diye bağırıp çağırıyor ya ona benziyor işte.
Ben de meraktan aldım. Yeni tarz denemek için aldım. Crf yi satıyorum şimdi. Yazın falan da bunu satarım muhtemelen z300 alırım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Motorda yol ekranda yol bilgisayar özelliği( yakıt tüketimi filan ) var mı ?
Ekranda ne tür bilgileri takip edilebiliyor.

Ekranda isteyeceğin herşey var. 2 farkli km saydirabilirsin trip1 trip2 olarak.anlik ve ort yakit tüketimi ayri olarak var. Vites göstergesi hararet ve benzin göstergesi var. Yedek depo geçince trip f modu çıkıyo otomatik olarak. Buda yedek depoyla kaç km gittiğini saymaya başlıyo ve ayrıca benzin göstergesindeki son lamba yanıp sönmeye başlıyor. Bide normal saat var:))
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Ekranda isteyeceğin herşey var. 2 farkli km saydirabilirsin trip1 trip2 olarak.anlik ve ort yakit tüketimi ayri olarak var. Vites göstergesi hararet ve benzin göstergesi var. Yedek depo geçince trip f modu çıkıyo otomatik olarak. Buda yedek depoyla kaç km gittiğini saymaya başlıyo ve ayrıca benzin göstergesindeki son lamba yanıp sönmeye başlıyor. Bide normal saat var:))

Trip F olayı güzelmiş:)

Benimkide maddi nedenlerden dolayı ay sonuna kaldı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Ekranda isteyeceğin herşey var. 2 farkli km saydirabilirsin trip1 trip2 olarak.anlik ve ort yakit tüketimi ayri olarak var. Vites göstergesi hararet ve benzin göstergesi var. Yedek depo geçince trip f modu çıkıyo otomatik olarak. Buda yedek depoyla kaç km gittiğini saymaya başlıyo ve ayrıca benzin göstergesindeki son lamba yanıp sönmeye başlıyor. Bide normal saat var:))

Trip F olayı güzelmiş:)

Benimkide maddi nedenlerden dolayı ay sonuna kaldı.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
Ben aldım. Sırada iki kişi vardı. Adam sırada falan kişiler var. Onlara söz verdim, kapora falan da yok sadece söz.
Onlardan biri vazgeçti, kem kum parayı toparlayadım yaptı.
Ben de aldım.
Ama memleket olarak herşeyin altında komplo veya olağanüstü bişey aradığımızdan dolayı garip geliyor.
Bir adam da bilmemne lobisi diye bağırıp çağırıyor ya ona benziyor işte.
Ben de meraktan aldım. Yeni tarz denemek için aldım. Crf yi satıyorum şimdi. Yazın falan da bunu satarım muhtemelen z300 alırım

Komplo teorisi ile alakası yok. 3 gün önce ankaradaki tek yamaha bayisi olan baydar da 16 şubat gibi gelen 3 adet mavi renk 2014 r25 hala duruyordu. 31 Ocakta kapora veren biri olarak hala motora sahip olamadım, bu arada zam geldikten sonra hemen fuarın arkası pazartesi aradı beni bayi, motorunuz geldi fiyat 14500 diye, ama modelini sorunca 2014 diyo :) anlıyo musun şimdi komplo teorisini?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
O zamam sana şöyle diyim. Ben motorumun parasını verdikten sonra 10 gün teslim almadım. Isım vardı. Yattı mağazada. Üzerinde satılmıştır yazıyordu. Gelenler de inceleyip üzerine oturdular. Ordakıler de öyle olamaz mı
Size tavsiyem kaporanızı geri almaya bakın. Anadoludakı bayilerden telefonla motorunu alın. Parayı havale edin. Otobüse verip motorunuzu gönderirler. Dünya küçük. Tek bayiye takılıp kalmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Hocam çok iyi niyetlisin.. Arkadaşı fuar günün ertesi günü arıyorlar, motor geldi diyorlar, fiyat 14.500 tl diyorlar, model yılına 2014 diyorlar.. Şimdi soruyorum senin söylediğin gibi olabilme ihtimali var mı ?
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Nasip tabi, rodajı temiz yapılmışsa, 1000 bakımını yaptırırsan ve en önemlisi fiyat olarak 11.500 tl nakite evet diyorsan neden olmasın.. :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
:queen: :queen:

Neden motor alamadığın belli oldu. Bayiye de böyle dediysen seni sıraya yazmış olması bile mucize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst