R25'in Fiyatı Normal, Neden Bu Kadar Garipsendi?(Uzun tespit içerir)

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
yahu ybr olmuş 5500 +plaka daha neyin hesabı yapılıyor? beygir meygir...
ne ucuz bana onu söyleyin!
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Paramiz olsa 1000 cc motosiklet alırız, ben zevkime duskunum ama maddi durum olmadığından R25 istiyorum istediğimiz bu fazlası değil, zaten orta direk bir zevkimiz var onda da zevkten çok direği hissediyoruz. :)
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
yahu ybr olmuş 5500 +plaka daha neyin hesabı yapılıyor? beygir meygir...
ne ucuz bana onu söyleyin!

Hayat ucuz, bugün motor üstünde ölsen sokak köpeğinden daha değersizsin yasaların gözünde bu kadarı yetmez mi?

Benim maaşımdan tam bir asgari ücretlinin maaşı kadar vergi eksen devlet bu haltı her ay yiyorsun yetmiyor aldığım ekmekten vergi kesiyorsun oda yetmiyor aldığım motora kat kat bindiriyorsun hepsi bitti derken genzindende geçiriyorsun tamam ulan lanet olsun evimde otururum derken kullanmadığım kaçak elektiriğin parasını da benden alıyorsun.

Kimsenin siyasi görüşü beni ilgilendirmez ama iktidarının da muhalefetinin de AMK (Açık Mert Korkusuz gazetesi) kendileri 3 yılda emekli olurken bizim kanımızı sömüryorlar hepsine haram olsun diyeceğimde bu dünyada cezalarını çekmeden gittiklerini görürsem gözüm açık gider....
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Tamam madem herkes bu motorların bu fiyatları etmeyeceğine hemfikir, o zaman oyunlarını bozalım, Bajaj alalım, Çin motorlarından alalım, Daelim alalım, var mısınız ? Eleştirmesini çok güzel biliriz de iş hareket etmeye gelince kendimizi riske atmaktan çok korkarız, genel geçerin dışına çıkamayız. Denenmemiş olandan milletçe ödümüz patlar. Öyle değil mi ?

Not : Hayatında bilindik markalar dışında motor kullanmamış arkadaşlar etraftan duyduklarıyla o kötüdür, bu kötüdür yorumları yapmasın lütfen, komik oluyor.
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Şİmdi siz olayı sadece cc ye vurmayın .. cc nin çok olması az olması fiyat konusunu belirlemez.
Evet çok çok fazla 250 cc fiyatı ama yapacak tek şey var almamak zorla vermiyor adamlar.
Yamahada Hondada da suç var ama çoğu kişinin söylediği gibi devletimizde vaaar olmak zorunda :D
250cc millet abanınca güzel motorlar getirip fiyatı yukarı çektiler olay bundan ibarettir almayın arkadaşlar gidin eğitim alın 600 ük alın.
er6f(2) 25 bin cbr650f(4) 28 .. cc ye bukadar takılmayın kalite,kendini kanıtlamak ta önemlidir honda da kanıtlamıştır kendisini bukadar çamur atmayın kullanan herkez memnun bu arada cbr 250 hiç sahibi olmadım
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
6
Kawasaki ninja 250sl : 12505.962788

valla üşenmedim hesapladım bu çıktı ki bence 250lik sınıfın olması gereken fiyat en fazla bu olmalı.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Tamam madem herkes bu motorların bu fiyatları etmeyeceğine hemfikir, o zaman oyunlarını bozalım, Bajaj alalım, Çin motorlarından alalım, Daelim alalım, var mısınız ? Eleştirmesini çok güzel biliriz de iş hareket etmeye gelince kendimizi riske atmaktan çok korkarız, genel geçerin dışına çıkamayız. Denenmemiş olandan milletçe ödümüz patlar. Öyle değil mi ?

Not : Hayatında bilindik markalar dışında motor kullanmamış arkadaşlar etraftan duyduklarıyla o kötüdür, bu kötüdür yorumları yapmasın lütfen, komik oluyor.

Bence onlarıda almayalım:) Fuardan hemen önce bayide S3 250 cc için 12500 fiyat aldım, fuarda kampanya 10.500 demiş. bi çıkart bi indir. 2013 te 8500 e satıldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Tepkilerimize Yahamadan gelen cevap: Yamaha Motor Türkiye: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Yamaha'nın yaptığı şu açıklama gerçek mi bilemeyecegim.eğer gerçekse yamaha'yı selçuk inan'a benzettim.hep boyle bir yan pas çabası,hep üstünden bir sorumlulugu atma çabası.Yamaha'ya göre fiyat-fayda oranını yuksek tutmaya çalışmışlar,sürekli mühendislik peşinde koşma bla bla.allahaşkına kim ne anladı.Hep böyle bi sorumlulugu üzerinden atma,ben yapmadım,miki yaptı tavırları.İnsanları saf yerine koymak,beyinleriyle kafa bulmak paha biçilemez.yazıklar olsun vatandaşımıza.şu tiplere birlik olup haddini bildiremiyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
250 cc motor bunlar arkadaslar resmen servet istisnasiz tamami.bizler bu durumu kaniksamis olabiliriz ama durum hic oyle degil aslinda.ben ogretmenim maasim 2500 lira desek (ki degil) yemeden icmeden 6 aylik maasim yapar cik yurtdisina sat bakalim avrupaliya 250 cc motoru 6 aylik maasina 1 tane satabilirmisin acaba.kim ne derse desin bu fiyatlar kaniksanacak fiyatlar degil olmamali.

sorun motorların fiyatları değil. bizlerin maaşları. bir öğretmen 1.000 usd dan az maaş alıyor buna dikkat etmek lazım.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Karşılaştırdığınız motorlardan

sym wolf un ve cbr250 nin fiyatı çok eleştiriliyor zaten, bu durumda Yamahanın eleştirilince niye yadırgıyorsunuz

ayrıca hesaba katmadığınız bir durum var bayiden 13 civarına cbr250 yi nakit alabiliyorsunuz, honda da pazarlık var, iskonto var motor var. R25 ten 1500-1700 aşağı biraz bayi gezerseniz cbr250 alırsınız:wiinkk: Fuardan bir gün önce 12.800 fiyat aldım

AEA ne dedi? bu motoru ne zaman beğenmeyebilirsiniz: ''fiyatı artarsa beğenmeyebilirsiniz'' dedi.

Yamaha sezon içinde yine böyle 500-1000 tl ler gibi zamlar yapmayıp fiyatı sabite yakın tutarsa eleştiriler kesilir zaten motorun, hızından, performansından bahsederiz...

Hatta yakında forumda Yamaha R25 top speed challange başlar, eğiminiz bol olsun:queen:

Hocam kimse doların fiyatından bahsetmiyor, bu bir gercek maliyeti artan birseyi fiyat arttırmadan nasıl satacaklardı peki, Bu tarz tek taraflı yorumlar ile makineyi kötülemenin ne anlamı var yada yamaha firmasını kötülemenin ne anlamı var arkadas, BU iş zevk meselesi ve bu zevkin bedelide bu. vergi ve kur farkını unutma sürücü
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Tamam madem herkes bu motorların bu fiyatları etmeyeceğine hemfikir, o zaman oyunlarını bozalım, Bajaj alalım, Çin motorlarından alalım, Daelim alalım, var mısınız ? Eleştirmesini çok güzel biliriz de iş hareket etmeye gelince kendimizi riske atmaktan çok korkarız, genel geçerin dışına çıkamayız. Denenmemiş olandan milletçe ödümüz patlar. Öyle değil mi ?

Not : Hayatında bilindik markalar dışında motor kullanmamış arkadaşlar etraftan duyduklarıyla o kötüdür, bu kötüdür yorumları yapmasın lütfen, komik oluyor.

Bajaj alalım diyorsun ciddi misin? 8.500 lira naked 200cc motora vermek sence mantıklı mı? Adam seramik aliminyum karışım %70 eğimli günümüz teknolojisinde en uç noktada motor yapıyor, buna grenaj ekliyor, yarışa hazırlıyor ve 14.500 istiyor o zaman tüh kaka ama bajaj pulsar 8500 gayet normal?

Bajaj gibi firmalar zaten böyle zamın bokunu çıkardığı için yamaha boş durmuyor, bakıyor teknolojik gelişmesi portakal kabuğundan gemi yapmanın ötesine geçememiş firmalar zam üstüne zam bindiriyor ben koca yamahayım arkamda dünya çapında bir güç var diyor ve zam yapıyor.

Sen bajajla fransaya geziye gittin ve motorun arızalandı ne yapacaksın? Her ülkede ve her şehirde bir honda, yamaha, harley davidson, suzuki yada kawasaki servisi bulabilirsin ama bajaj henüz globallikten uzak bir firma olduğu için bunu gerçekleştirememiş, nesine güvenip 8500 veriyorsun bu motora?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
biz "ötekiler ucuz" demedik ki
hepsi pahalı
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Yamaha'nın yaptığı şu açıklama gerçek mi bilemeyecegim.eğer gerçekse yamaha'yı selçuk inan'a benzettim.hep boyle bir yan pas çabası,hep üstünden bir sorumlulugu atma çabası.Yamaha'ya göre fiyat-fayda oranını yuksek tutmaya çalışmışlar,sürekli mühendislik peşinde koşma bla bla.allahaşkına kim ne anladı.Hep böyle bi sorumlulugu üzerinden atma,ben yapmadım,miki yaptı tavırları.İnsanları saf yerine koymak,beyinleriyle kafa bulmak paha biçilemez.yazıklar olsun vatandaşımıza.şu tiplere birlik olup haddini bildiremiyoruz

Açıklama gerçek hocam facebook "Yamaha Motor Türkiye" sayfasında açıklama mevcuttur. Hatta orada Yamaha ya bir arkadaşımız öyle sorular sormuş ki ağzınız açık kalır.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Haksızlar kardeşim haksızlar.Tutki dolar 2 liraya gene geriledi,o zaman da bahane bulurlar merak etmeyin.Siz bu kadar markacı olursanız...Bütün markaların modellerini takip edin,dolar istediğine vurmuş,istediğine vurmamış ne hikmetse.Bizim ülkemizde fırsatçılar var fırsatçılar.Bir de bu fırsatçılara toz kondurmayan fanatikler.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Haksızlar kardeşim haksızlar.Tutki dolar 2 liraya gene geriledi,o zaman da bahane bulurlar merak etmeyin.Siz bu kadar markacı olursanız...Bütün markaların modellerini takip edin,dolar istediğine vurmuş,istediğine vurmamış ne hikmetse.Bizim ülkemizde fırsatçılar var fırsatçılar.Bir de bu fırsatçılara toz kondurmayan fanatikler.

Abi vurmayan kalmadı benim takip ettiğim kadarıyla kawasaki hariç tüm markalarda bindirim var. Tvs, bajaj, yamaha, honda, suzuki benim takip edebildiklerim.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Abi vurmayan kalmadı benim takip ettiğim kadarıyla kawasaki hariç tüm markalarda bindirim var. Tvs, bajaj, yamaha, honda, suzuki benim takip edebildiklerim.

Var var merak etme,sistem artık şöyle işliyo;o motora zam yapmış,bizimkisinin fanatiği daha çok biz de yapalım olayına döndü.E biz de iki gün söylenip kabullenmeye çoktan razıyız.Agalar çözmüş bizi:queen:
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
AMMA dert ettiniz..almassınız olur biter bukadar dillendirmenin gereği yokki :) yamahaya şikayet mailleri atın buraya yazmakla pek birşey değişmez arakdaşlar boşuna dilinizi yormayın..hem ayrıca birşeyi merak ettim 13.500 ü veren üzerine 1milyar daha koyamıyıcakmı ?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
AMMA dert ettiniz..almassınız olur biter bukadar dillendirmenin gereği yokki :) yamahaya şikayet mailleri atın buraya yazmakla pek birşey değişmez arakdaşlar boşuna dilinizi yormayın..hem ayrıca birşeyi merak ettim 13.500 ü veren üzerine 1milyar daha koyamıyıcakmı ?

O bir milyarı vere vere zaten kıçı kırık 125-250 ccler araba parası oldu.Bildiğin plastik motorlar işte.Durduğu yerde düşse fiyatı hemen arttıran adam 2 ay grenaj bekyettiriyo.Bi de o na durup dururken niye 1000 lira daha vereyim.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
niye olaya böyle yaklaştın anlamadım dostum, şimdiye kadar cbr nin ninjanın fiyatlarına kaç kişi "ooo on numara fiyat ya, vallaha bu motor bu para eder" dediki, herkes her zaman cbr ninde ninjanında fiyatlarını eleştirdi zaten, honda 10.000 tl bile etmez bence, ekonomi boktan ediyor ama. o yüzden olaya yanlış yaklaşmışsın, herkes hakettiği parayı isteyeceğine inanmak istedi, eğer konuya senin açından bakacak olsak 15.500 bile az, en yakın muadili ile arasında 10 beygir var, 500 lira farkmı r25 e haktır peki.

o parayı ona vermem, hondaya da vermem, bundan sonra 250cc motora 10 binden fazlada vermem, zaten fz6 alacam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst